کتاب «چشم در برابر چشم» شامل خاطرات آمنه بهرامی از کودکی تا اسیدپاشی و بخشش، جمعه، 26 آبان، از ساعت 17 تا 19 در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود.

آمنه بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نگارش این کتاب گفت: سال 87 وقتی حکم را گرفتم، بیش از 100 نوار 90دقیقه‌ای از خاطرات روزمره‌ام داشتم که چون نمی‌توانستم بنویسم، آن‌ها را ضبط می‌کردم. پیش از این حادثه هم همیشه خاطرات خود را می‌نوشتم، اما بعد از آن ضبطی تهیه‌ کردم و همه چیز را ضبط کردم. سپس با تشویق دکتر صبوری، شروع به پیاده‌سازی نوارهایم کردم و آن‌ها را به صورت داستان گویا درآوردم.

این قربانی اسیدپاشی افزود: مهدی سجودی، مدیر انتشارات مهراندیش، با رعایت همه شرایط قرارداد، نوارهای صوتی من را پیاده‌سازی، ویرایش و به صورت کتاب منتشر کرد.

 

او ادامه داد: این کتاب داستان سختی‌های زندگی من است، اما سختی‌ها در زندگی همه هست و من می‌خواستم کتاب، من را یک دختر قوی نشان بدهد. من پیش از این حادثه هم زندگی راحتی نداشتم. داشتم به سختی خودم را به هدفم می‌رساندم، ولی ناگهان هر چه ساخته بودم، نابود شد. اما با تلاشم درهای دیگری به رویم باز شد.

آمنه بهرامی از چاپ کتاب خاطراتش در سایر کشورها و احتمال ساخت یک فیلم بر اساس این کتاب خبر داد و گفت: این کتاب داستان زندگی من تا بخشش است، اما بعد از بخشش هم در حال ضبط خاطراتم هستم که ممکن است در آینده نوشته شود.

او در پایان از احتمال انتشار کتابش به صورت صوتی خبر داد.

 

در 60 صفحه از این کتاب 900صفحه‌ای، 250 قطعه عکس چاپ شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =