شفاآنلاین نوشت:

قربانی پرونده اسیدپاشی جنجالی برای رسیدگی به موضوع دیه و برخی مشکلات پیش آمده پس از بخشش عامل اسیدپاشی ،دوباره به دادگاه می رود.

آمنه بهرامی پس از بازگشت ناموفق از اسپانیا اظهار داشت: حدود چهار ماه قبل برای انجام چند عمل جراحی حساس چشم و به امید بازیافتن بخشی از بینایی ام پس از سال ها رنج و نابینایی ،راهی کشور اسپانیا شدم .اما متاسفانه به رغم قول ها و وعده هایی که دفتر رئیس جمهوری برای پرداخت هزینه های عمل جراحی ام داده بودند،پس از حدود چهارماه بلاتکلیفی و صرف هزینه قابل توجه اقامت و سایر هزینه های جاری زندگی ،به ناچار به دلیل واریز نشدن حدود 25هزار یورو به حساب سفارت ایران در اسپانیا ،در اوج ناامیدی به ایرا ن بازگشتم .

وی در ادامه افزود: هنگام بخشش عامل اسیدپاشی ،دیه کامل چشم ها و دیه کامل یک مرد را- حدود 180 میلیون - خواسته بودم . اما متاسفانه آن روز با برخی سوء استفاده هایی که به دلیل نابینایی و کم اطلاعی ام از مسایل قضایی و حقوقی و نبودن وکیلم رخ داد ناخواسته و ندانسته پای ورقه هایی را امضا کردم مبنی بر اینکه خودم را از دریافت دیه و همه حق و حقوقم محروم کرده ام .اما من بارها قبل و پس از بخشش اعلام کرده بودم که فقط از قصاص چشم های مجید گذشت کرده ام ولی دیه را به طور کامل می خواهم چراکه همچنان پس از چندین بار عمل جراحی سنگین و بسیار پرهزینه تاکنون نتوانسته ام ذره ای از بینایی ام را به دست بیاورم .در حال حاضر نیز فقط حق وحقوق قانونی ام را می خواهم تا خودم را درمان کنم.

آمنه بهرامی گفت: طی چند روز اخیر با مراجعه به دفتر دادستان تهران و پیگیری های به عمل آمده پس ازصدور دستور دادستان کل کشور برای احقاق حقوق ضایع شده ام ،مسئولان دادستانی تهران نیز دستور رسیدگی دوباره به پرونده را صادر کرده و قرار است به زودی در دادگاه دیگری به درخواست هایم رسیدگی شود. که امیدوارم این بار حقی از من که به خاطر مردم و کشورم عامل این جنایت هولناک را بخشیده ام ضایع نشود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    104 7
    واقعا حق این دختر بعد از اون رنج بزرگی که کشیده اینه که هر روز توی دادگاه ها سرگردون باشه؟! یعنی پرداخت هزینه معالجه این دختر برای دولت سخت تر از پرداخت هزینه برگزاری جشن توی ورزشگاه آزادی و سفرهای استانی و ... است؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    89 17
    خواهرم اون موقع كه احساساتي و جوگير شده بودي و قصاص نكردي، بايد فكر اين روزها و هم مي‌كردي. طرف پي زندگي خودشه، حالا شما داراي دنبالش مي دوي. انشالله خدا به شما و همه ما كمك كنه.
    • بدون نام NL ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      12 3
      والا!!!
    • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      15 60
      بی شعوررررررررررررررررررررر اون پسر . والا آدم یه سری موجود از شیطان بدتر را در این جامعه میبینه !!!!!!!!!! پسره کثیف و آشغال که اینطور صورت یه آدم را اسید پاشی میکنه و انگار هم نه انگار. اگه اون دختر گذشته بایست مسولان نمی گذشتند .
  • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    12 2
    به نظر من تازه این خانم به این فکر افتاده که قیمیت مسکن رهن اجاره و هزار کوفت زهره ماره دیگه رفته بالا...
  • بدون نام GB ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    می خواستی نگذری! همه چی رو که نمیشه باهم داشت! اقامت و شوی تلویزیونی همراه با دیه! نه عزیز! یکیشون!
  • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    16 38
    دوست عزیز ،از اولشم ایشون از مبلغ دیه صرفنظر نکردن و همون روز هم اعلام کردن.به ایشون کلک زدن!!!برگه رو به امضاشون رسوندن که توش نوشتن از کلیه حقوق خودم ازجمله حق دیه گذشت می کنم ،درحالیکه به ایشون گفته شده بود که فقط از حق قصاص چشم گذشت می کنند.کمی هم انصاف داشته باشیم.(خودتون رو جای ایشون بذارید)
  • امیر IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    73 7
    از وضعیت این خانم واقعا ناراحت میشه آدم ولی منطقی باشیم همه میدونیم دولت اصلا وظیفه ای برای پرداخت پول به این خانم نداره.قربانیهای اسید پاشهای دیگر, بیماران سرطانی, بیماریهای خاص و شاید تعدادی از جانبازهای عزیز و خبلیهای دیگر مشکلات بدتری دارن که حتی پول خرید داروشون رو هم ندارن چه برسه به سفر به اسپانیا..امنه بهرامی دستاویزی برای دیدگاه سیاسی خاصی و کوبیدن دولت نیست بنظرم