شنبه 29 مهر 91 از 4 صادرکننده ممتاز برای اولین بار در روز ملی صادرات تقدیر می شود.

در روز ملي صادرات امسال كه با حضور مقامات عالي رتبه كشور برگزار مي شود صادركنندگاني كه در سال هاي گذشته بيش از 5 بار متوالي به عنوان صادركننده نمونه شناخته شده باشند بر اساس آيين نامه جديد، صادركننده ممتاز به شمار مي آيند و از آنها تجليل مي شود.
به گزارش خبرآنلاین همچنين امسال كل متقاضيان ثبت نام شده در سيستم الكترونيكي 584 واحد توليدي بود كه بررسي هاي لازم و شاخص هاي محدود كننده نظير كف ارزش صادرات در هر گروه و زيرگروه منجر به پذيرش و بررسي 219 پرونده شد.
نتيجه نهايي فرايند انتخاب صادركنندگان نمونه امسال نيز منجر به معرفي 41 بنگاه نمونه صادراتي شد.
همچنين امسال 9 صادركننده نمونه در بخش برق و مكانيك، 8 صادركننده نمونه در بخش كشاورزي، 6 صادركننده نمونه در بخش صنايع غذايي، 6 صادركننده نمونه در بخش معدن و صنايع معدني، 4 صادركننده نمونه در بخش خدمات، 3 صادركننده نمونه در بخش نساجي و پوشاك، 2 صادركننده نمونه در بخش پتروشيمي و صنايع شيميايي، 2 صادركننده نمونه در بخش هايتك و يك صادركننده نمونه در بخش بازرگاني عمومي معرفي مي شود.
به گزارش شاتا، 17 برگزيده از تهران، 4 برگزيده از آذربايجان شرقي، 3 برگزيده از اصفهان، خراسان رضوي، و يزد، 2 برگزيده از فارس، كرمان، قزوين و مازندران و يك برگزيده از مركزي، زنجان، چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، لرستان، بوشهر و اردبيل، 45 صادركننده نمونه امسال در روز ملي صادرات را تشكيل مي دهند.
يادآور مي شود مراسم روز ملي صادرات شنبه 29 مهر 91 در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =