بلیت 21 مهرماه فروخته نشده است.


 پیش ازاین از یکماه قبل فروش بلیط های رجاء اعلام فروش می شد اما متاسفانه  ازحدود دو سال پیش با واگذاری این شرکت به تامین اجتماعی و انتقال بخش مدیریتی آن به معاونت امور مسافربری راه آهن زمان تردد قطارها و زمان فروش از سوی این معاونت به رجاء ابلاغ می شود و همین امر مشکلاتی را برای مسافرین ایجاد کرده چراکه فروش بلیط برای کوتاه مدت اعلام می شود و برخی از مسافرین برای خرید بلیط خود دچار مشکل می شوند.
نمونه آن را می توان در مشکل یکی از خوانندگان خبرانلاین در سرویس مشکلات مردم خواند.
به گفته این خواننده در سایت رجا در قسمت فروش، بلیط رفت خود را برای تاریخ 20مهرماه خریداری کرده تا خرید بلیط برای 21مهر باز شود و برگشت خود را خریدای کند اما به طرز غافلگیرکننده ایی متوجه شده 21 مهرکه تاریخ پرتقاضایی هست را رجا بدون اعلام قبلی فروخته است!
این درحالی است که پیگیری های خبرآنلاین از روابط عمومی شرکت رجاء نشان می دهد که هنوز فروش بلیط 21 مهرماه باز نشده است و مسافرین متقاضی خرید بلیط 21 مهرماه می توانند پس از ابلاغ وضعیت تردد قطارها به رجاء و بازگشایی فروش بلیط 21 مهرماه بلیط مورد نیاز خود را خریداری کنند.
به گفته تورانی روابط عمومی این شرکت، هنوز تاریخ تردد قطارها برای 21 مهرماه به این شرکت ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ خرید بلیط زمان مذکور در سایت باز می شود.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    1 0
    من برای روز 21 بلیط خریدم....
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به سلامتی باز قصد گرون کردن دارن
  • مسافر همیشگی قطارها IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    من همیشه در مسیر تهران-مشهد از قطار استفاده میکنم. برای برگشت از مشهد در تاریخ 21 مهر بلیطها باز بود و من نیز خریداری کردم (البته به سختی) فکر میکنم فقط این مسیر باز بود-واقعا معضل همیشگی تهیه بلیط گویا هیچوقت قرار نیست حل شود!!!!