۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲

باید دانست که قصد تهیه و تولید و انتشار فیلم موهن علیه نبی مکرم مسلمانان (ص) جهان زنده کردن جنگ‌های صلیبی است که با مدیریت و هدایت مستقیم صهیونیسم جهانی و طیف حامیان آن (آپیک) در امریکا است.

پخش اينترنتي فيلمي عليه ساحت نوراني پيامبر اعظم (ص) با واكنش مسلمانان و ملل آزاده جهان روبرو شده است و البته مسلمانان مدتهاست كه در اقصي نقاط گيتي تحت فشار نئوكان‌هاي آمريكایي و صهيونيست‌هاي افراطي‌اند و همواره باورهاي ديني آنان مورد هجمه همه جانبه قرار دارد. بطوريكه زنان مسلمان در كشورهاي مدعي آزادي حقوق بشر، بدليل پوشش اسلامي مورد آزار و اذيت قرار مي‌گيرند.
اين در حالي است كه عده‌اي از سلفيون و وهابي‌هاي هم‌پيمان غربي نيز در برخي از كشورهاي مسلمان براي مخدوش نمودن چهره اسلام راستين با اقدامات خشونت‌آميز از جمله گروگانگيري و قتل و كشتار، آب به آسياب دشمن مي‌ريزند، بطوريكه بي خردي برخي از طيف‌هاي تندرو منتسب به القاعده در افغانستان و برخي از كشورهاي عربي مورد وهن توده‌هاي مردم دنيا شده است. همزمان ارائه چهره خشونت‌طلب از اسلام و تحميل اراده به برخي از اقليت‌هاي مذهبي زمينه را براي آشوب و فتنه‌انگيزي‌هاي صهيونيست‌ها و نو مسيحي‌هاي وابسته به آن در غرب فراهم ساخته است. بطوريكه، تكرار سناريوهاي فتنه‌انگيز از جمله انتشار عكس‌هاي موهن در قالب طنز و كاريكاتور از تمثال مبارك حضرت رسول اكرم و نيز قرآن‌سوزي كشيش افراطي تري جوئز به حساب آزادي بيان و فرهنگ غرب گذاشته مي‌شود. و همچنان شاهد سكوت معني‌دار حاكمان كشورهاي غربي و عربي در قبال شيطنت‌ها و اين نوع اقدامات ضد انساني هستيم.
بي شك، آيين مبين اسلام همواره بر اخلاق‌مداري و گفتگو با اديان مختلف استوار است و حضرت رسول اكرم (ص) نيز به عنوان پيام‌آور اصلح و برگزيده هر دو جهان، حتي در قبال گستاخي‌ها و بي ادبي دشمنان خود همواره با گذشت، عطوفت و رحمت رفتار مي‌كردند. بنابراين فرهنگ اسلام، فرهنگ خشونت و افشاندن بذر تخم نفاق و تفرقه نبوده، بلكه فرهنگ غني اسلام بر اصلاح امور و مودت و دوستي پايدار بين اديان الهي بوده است.
لذا اگرچه اقدام‌كنندگان و حاميان اين جنايت بزرگ و هتاكان به ساحت مقدس حضرت رسول اكرم (ص) بايد از طريق الزامات قانوني و حقوقي تحت پيگرد دادگاه‌هاي صالحه بين‌المللي قرار گيرند و در اين مسير اتمام حجت با حاميان اين افكار شوم در جهان غرب الزامي به نظر مي‌رسد با اين وجود، جهان اسلام نيز با حفظ وحدت دروني و اتخاذ وحدت رويه در قبال اين حركت زشت و موهن، ‌بايد از گسترش خشونت و بر هم خوردن آرامش موجود آرامش ظاهري جلوگيري نمايد.
بي ترديد، قصد اهانت‌كنندگان به مقدسات اسلام ايجاد تشويش و آزمون اراده ملت‌هاي مسلمان و تمام وجدان‌هاي بيدار ديگر كشورها بوده، لذا با توجه واكنش سريع و خشم خروشان مردم مسلمان و اعتراضات گسترده آنان، بايد با ادله محكم و منطقي چهره‌هاي واقعي افراد پشت پرده اين اقدام هتاكانه را بر همگان افشا نمود، ‌شايسته است كشورهاي اسلامي نيز با فعال نمودن سازمان همكاري اسلامي و غيرمتعهدها (نم) برگزاري نشست فوق‌العاده و راهكارهاي حقوقي با مجازات عاملان تهيه اين فيلم غيراخلاقي و ضد فرهنگي و سپردن عاملان آن به دست دادگاه عادل و صالح جلوی اقدامات خودسرانه و خشونت طلب و غير معقول نسبت به مراكز سياسي و ديپلماتيك غرب را مديريت نمايند.
بايد دانست كه قصد تهيه و توليد و انتشار فيلم موهن عليه نبي مكرم مسلمانان (ص) جهان زنده كردن جنگ‌هاي صليبي است كه با مديريت و هدايت مستقيم صهيونيسم جهاني و طيف حاميان آن (آپيك) در امريكا است. از اين رو، انسجام و اتحاد تمام اديان توحيدي در قبال اين توطئه شوم الزامي است.
منبع : تهران امروز
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =