۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷

ایسنا نوشت:

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با تأکید بر اینکه پروژه مسکن تهران متوقف نشده و با جدیت ادامه دارد، گفت: مجوزهای قانونی برای ساخت واحدهای مسکونی مهر شهر تهران از اوایل سال 91 گرفته شده بود و برای ساخت مسکن در سایر مناطق نیز مجوز دریافت شده است.

تقی رضایی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون فعال است، اظهار کرد: از مجموع چهار هزار واحد در دست ساخت منطقه تهرانسردر 500 واحد ساخت فونداسیون به اتمام رسیده است.

 وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی پروژه مسکن تهران با جدیت ادامه دارد، افزود: موضوع این پروژه اوایل سال 91 در کمیسیون ماده 5 شهرداری مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت تا جایی که طراحی و نقشه‌های آن نیز به تأیید معاونت شهرسازی شهرداری تهران رسیده است و با تعامل این مجموعه به ویژه همراهی شهردار منطقه 21 کار ساخت شروع شد و هم اکنون نیز در مرحله صدور پروانه هستیم.

 وی در پاسخ به این سوال که چگونه کار پیش از صدور پروانه آغاز شد، گفت: از آنجایی که نقشه‌ها به تأیید رسیده بود، با تعامل و همراهی شهرداری تهران کار را آغاز کردیم و هم اکنون نیز در حال دریافت پروانه هستیم.

 مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران تعداد متقاضیانی که تا پایان روز دوشنبه 27 شهریورماه، در پروژه مسکن شهر تهران ثبت نام کرده‌اند را 777 نفر اعلام و تصریح کرد: روند ثبت نام از متقاضیان با مراجعه به سامانه اعلام شده همچنان ادامه دارد.

 رضایی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی در نقاط دیگری از شهر تهران نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد: نه تنها برای زمین‌های منطقه تهرانسر بلکه برای سایر مناطق نیز موافقت کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران گرفته شده و به محض اینکه کار از مرحله ساخت فونداسیون گذشت اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام متقاضیان انجام می‌شود.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اجاره نشین US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    41 2
    مطمئن باشید همه اینها که دارند ثبت نام میکنند یا پولدارند ویا خودشون دارای مسکن میباشند ///////چون کدوم کارمند و یا کارگرا میتونه 80 میلیون پول بده و ماهی یک میلیون قسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افسوس که برنامه های دولت همیشه به اسم مردم فقیر و ندار بوده اما نفعش رسید به قشر پولدار
  • بدون نام EU ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    32 2
    اینهم سرنوشت بقیه طرحهای موفق دولت را پیدا می کند. یک سری سودجو آنها را می خرند و به قیمتهای بالا یا می فروشند یا اجاره می دهند. وگرنه شرایط خرید این نوع آپارتمانها به مردم عادی نمی خورد.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    22 3
    555 یا 777؟چه اعداد رندی
  • بدون نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    3 2
    پروانه ساخت مسکن‌های ویژه صادر نشده/شهرداری از ساخت و ساز جلوگیری می کند مسکن - فارس نوشت: معاون شهرسازی منطقه 21 شهرداری تهران گفت: هیچ گونه پروانه ساخت و مجوزی برای مسکن‌های ویژه صادر نشده است. بابک کاظمیان درباره جلوگیری از ساخت‌وساز‌های مسکن‌های ویژه در این منطقه اظهار داشت: برای ساخت مسکن در تهران باید مراحل آن را طی کرد و برای دریافت مجوز ساخت و صدور پروانه باید سند زمین و نقشه ساخت ارائه شود که هنوز این اسناد برای مسکن های ویژه تهران به منظور صدور پروانه به شهرداری ارائه نشده است. معاون شهرسازی منطقه 21 شهرداری ادامه داد: در صورتی که بدون هماهنگی و مجوز شهرداری تهران خانه‌ای ساخته شود از جمله مسکن‌های ویژه جلوی ساخت آن بر اساس قانون گرفته می‌شود. کاظمیان تاکید کرد: هنوز برای
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    6 4
    بايد با نگاه مثبت به اين طرح نگاه كرد ، چه اشكالي دارد عده‌اي هم اينطور خانه دار شوند ، كاشناساني كه ساز مخالف با اين طرح مي زنند خود بي شك توسط حمايت هاي دولتي صاحب خانه شده اند ، و تعدادي نيز به خاطر سنگ انداختن پيش پايه دولت اين كار را مي كنند من به عنوان يك شهروند تهراني هر چند كه خود صاحب خانه نيستم و توانايي خريد اين املاك را هم ندارم ولي خوشحالم كه همچين طرحي اجرا مي‌شود .... و اميدوارم كه تاثير ي بر قيمت ها داشته باشد . بهكوري چشم همه دلالان و بنگاه داران املاك كه باعث باني گراني شده اند
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    2 0
    امنیت مهم‌ترین فاکتوری است که مورد غفلت واقع شده است. باید اطمینانی برای این بخش ایجاد شود تا سرمایه گذاران سرمایه خود را به احداث مسکن اختصاص دهند. تضمین تسهیلات و سایر تضمین‌ها و اعطای مجوزهای لازم می‌تواند انگیزه لازم را برای این بخش ایجاد کند.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    مسکن تهران باید متراژ و شرایط پرداخت متفاوت باشد