در روز سه شنبه بیست و هشتم شهریور هم چندین نفر از خوانندگان سایت خبرآنلاین، مسائل و مشکلاتشان را با ما درمیان گذاشتند.

آنچه در بخش نظرهای خوانندگان این خبر میخوانید، مواردی است که در این روز مطرح شده است.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pouya IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    اب اشامیدنی محله شادابادتهران بسیار بی کیفیت وتلخ میباشد
  • هادی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    با سلام و خسته نباشید تعداد 80 نفر از پذیرفته شدگان ازمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت اب و برق ساری جهت ورودی مهر 91 هستیم که متاسفانه پس از مراجعه در تاریخ 27 شهریور تاریخ اعلام شده در دفترچه جهت ثبت نام، دانشگاه نام برده شده در اقدامی عجیب بنا به دستور وزارت نیرو از ثبت نام پذیرفته شدگان خودداری نموده و اعلام کرده دانشگاه از پذیرش قبول شدگان منصرف شده است! با توجه به حضور در امتحان کشوری سازمان سنجش در اواخر اردیبهشت 91 و نهایتا اعلام اسامی پذیرفته شدگان در سایت سازمان سنجش و مشخص نمودن زمان ثبت نام از تاریخ 27 الی 30 شهریور،متاسفانه قادر به ثبت نام و ادامه تحصیل قانونی خود نمیباشیم . لطفا پیگیری نمایید.09111579985
  • حسینی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    سلام.یک سوال از شرکت سایپا. 50 روزاست ازطریق یکی از نمایندگی های سایپا برای خودرو تیبا ثبت نام کرده ایم.قراربود30روزه تحویل دهند. الان دوماه هست کف قسط وامش راهم داده ام تکلیف چیست؟؟ چراخودرو را تحویل نمی دهند؟؟!!! اگر موجودی ندارند چرا اعلام می کنند 30 روز؟؟؟؟ خواهشا پاسخ این سوال را از شرکت سایپا بخواهید
  • h IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    4 0
    با سلام،بنده بیش از 4 ماه است که با تمام توان و همه روزه برای گرفتن جواز احداث ساختمان به شهرداری منطقه 6 کرج مراجعه میکنم. که متاسفانه تاکنون موفق به اخذ پروانه ساخت نشده ام با توجه به اینکه بنده مهندس ساختمان و آگاه به مسائل ساخت و ساز میباشم ولی هر روز با یک بهانه از طرف شهرداری مواجه میشوم که کار بنده و بسیاری از مراجعه کنندگان انجام نمیشود البته اطمینان دارم علت تاخیر، عدم پرداخت رشوه به کارمندان میباشد.بنده عاجزانه تقاضا دارم خود آقای شهردار برای رضای خدا برای یکبار بصورت ناشناس اقدام به اخذ پروانه ساختمان از شهرداری نماید تا شاید بفهمد در زیرمجموعه وی چه میگذرد.
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    لطفاً برای تعیین زمان دقیق اعلام وضعیت قبول شدگان سال 90 استخدام ها استانداری ها از خود معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور پیگیر باشید.
  • دکتر غلامحسن هلالی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    با سلام و با تشکر از پیگیری موضوع بازنشستگی قبل از موعد جانبازان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز. خواهشمند است در صورت امکان پاسخ سؤال زیر را از دانشگاه مذکور پیگیری فرمائید: 1-دانشگاه علوم پزشکی تبریز شرط لازم برای بازنشستگی قبل از موعد جانبازان را داشتن اعتبار مالی اعلام کرده است در صورتیکه در قانون به چنین موضوعی اشاره نشده است بلکه گفته شده دستگاهها باید پاداش زمان بازنشستگی را از محل اعتبارات خود تأمین کنند اما این موضوع نمی تواند دلیل واداشتن جانبازان به ادامه خدمت اجباری باشد پس با استناد به کدام قانون علیرغم درخواست جانبازان آنها را مجبور به ادامه خدمت می کنند.
  • دکتر غلامحسن هلالی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 0
    با سلام و ضمن تشکر از پیگیری موضوع بازنشستگی قبل از موعد جانبازان. خواهشمند است در صورت امکان موضوع لایحه جامع خدمات ایثارگران را از مجلس محترم شورای اسلامی پیگیری فرمائید.این لایحه حدود 12 سال پیش به تصویب مجلس شورای اسلامی و سپس به تأئید شورای محترم نگهبان رسیده و از طرف مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام ظاهراً بدلیل رفع نقص به مجلس شورای اسلامی عودت داده شده و متأسفانه تابحال همچنان بلاتلیف مانده است.آیا مسئولین منتظرند تا عمر جانبازان بسر آید و بعد تصمیم بگیرند.راستی این همه تألل چرا؟
    • بدون نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
      3 0
      اقای دکتر!!"تألل"اشتباهه!!"تعلل"درسته!!البته ببخشیدا اقای دکتر!!
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    با سلامبا وجود اینکه 6 ماه از افتتاح مسکن مهر ملکی شهر جدید پردیس در فاز 3 می گذرد هنوز کار نصب پکیج و گازکشی این مجتمع انجام نشده است.این در حالی است که هزینه نصب پکیج پیشاپیش توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن از ساکنین اخذ گردیده است و تعداد زیادی از افراد اکنون در این واحدها ساکن می باشند و علیرغم مشکلات فعلی در تامین آب گرم و گرمایش با نزدیک شدن فصل پائیز به دلیل شرایط اب و هوایی سرد آن منطقه این ساکنین را با مشکل جدی مواجه نموده است.یونس کاویانی از ساکنین مجتمع مسکن مهر ملکی-فاز3-گلستان 409127377470
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 0
    با سلام و خسته نباشیدتعداد 80 نفر از پذیرفته شدگان ازمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت اب و برق ساری جهت ورودی مهر 91 هستیم که متاسفانه پس از مراجعه در تاریخ 27 شهریور تاریخ اعلام شده در دفترچه جهت ثبت نام، دانشگاه نام برده شده در اقدامی عجیب بنا به دستور وزارت نیرو از ثبت نام پذیرفته شدگان خودداری نموده و اعلام کرده دانشگاه از پذیرش قبول شدگان منصرف شده است!با توجه به حضور در امتحان کشوری سازمان سنجش در اواخر اردیبهشت 91 و نهایتا اعلام اسامی پذیرفته شدگان در سایت سازمان سنجش و مشخص نمودن زمان ثبت نام از تاریخ 27 الی 30 شهریور،متاسفانه قادر به ثبت نام و ادامه تحصیل قانونی خود نمیباشیم . لطفا پیگیری نمایید.09111579985
  • دانشجو EU ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    سلام. دانشگاه آیت الله بروجردی شهر بروجرد دانشجویانی که از این دانشگاه به صورت مهمان مبنا به سایر دانشگاه ها رفته اند را دچار سرگردانی و پریشانی کرده است. با وجود اینکه تمام دانشگاه ها بر طبق نظر وزارت علوم معتقدند که مهمانی مبنا برای تمام طول تحصیل و بدون نیاز به تمدید میباشد ،این دانشگاه خود را جزیره ای خودمختار پنداشته و ابراز میدارد تمام دانشجویان مهمان مبنا باید هر ترم درخواست تمدید کرده و سقف استفاده از مهمان مبنا چهار ترم میباشد. ما از از بی توجهی این دانشگاه به ستوه آمدیم خواهش میکنم شما کاری برای ما بکنید.
  • مترو IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    15 0
    مسئولین محترم متروی تهران لطفا تاریخ افتتاح خط متروی میدان صنعت را اعلام کنند. ضمنا مسیر این خط را اعلام کنند که از چه ایستگاههایی میگذرد. ممنون.
  • محمد رضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    7 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از زحمات بی دریغ شما جوانی هستم 28 ساله و متاهل دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری با سابقه کار میدونم که این مشکل فقط من نیست اما الان یه جورایی بیکارم (شغل کاذب) پدرم بازنشسته فرهنگی و خودم هم قسط و اجاره خونه میدم میخواستم 1 خیر پیدا بشه و منو در 1 شرکت یا نهاد دولتی دستمو بند کنه به خدا ثواب داره خانمم هم حال مساعدی نداره - پدر خانمم هم جانبازه و کاری از دستش بر نمیاد .
  • محمد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    8 0
    با سلام من یک جوان 25 ساله هستم که لیسانس ریاضی از دانشگاه دولتی گرفتم بعد از اون هم به خدمت سربازی رفتم و الان قصد ازدواج دارم ولی به هر جایی که میرم برای شغل موفق نمی شم برای رفتن به سر کار باید یه پارتی داشت که ما به جز خدا هیچ کسی رو نداریم چرا باید چنین شود که با هزار امید و آرزو درس می خوانیم و آخرش به اینجا برسیم که کاری برای ما نیست تو رو خدا یه نفر کاری برای من انجام دهد دارم دیوانه می شوم
  • ALIREZA EU ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    14 0
    من خواهش میکنم پیگیری کنید برای وام ازدواج ثبت نام کردم بانک مسکن رو انتخاب کردم اما بعد از یکماه شعبه ای مشخص نشد بانک صادرات رو انتخاب کردم سریع شعبه آرمن معرفی شد و بعد از مراجعه گفتند ما بخشنامه ای برای پرداخت وام 5 میلیون تومانی نداریم بانک را عوض کنید مجددا بانک مسکن رو انتخاب کردم خبری نشد دوباره صندوق مهر رو انتخاب کردم در کمتر از 24 ساعت شعبه سلیمان خاطر رو معرفی کردند رفتیم برای وام که رئیش شعبه زنگ زد به سرپرستی و گفتند ما هم 5 میلیونی پرداخت نمیکنیم مجددا بانک مسکن رو انتخاب کردم که ضامنین متعدد دارم خبری نشد بعد از 2 هفته با خود بانک تماس گرفتم گفتند ما کلا اعتبار نداریم و خود مسئولین هم میدونند.شما بگید من چیکار کنم؟؟؟؟
    • حسین IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
      12 0
      من و چندتا دیگه از دوستان هم مشکل مثل علیرضا داریم. بانک مسکن که شعبه انتخاب نمیکنه... بقیه هم پاسخگو نیستند. حالا ما از لحاظ زمانی هم در مضیقه هستیم... یه خورده وقت دیگه بگذره میگن یکسال گذشته و دیگه هیچی...
    • ابراهیم IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
      6 0
      دوباره الان یک مسئولی میاد میگه "این دوست عزیز ما خودش مشکل داشته! سازمان ما بدون هر اشکالی کار میکنه هر کسی هم هر مشکلی داشت به شماره 1234567 زنگ بزنه بگه؛ که اون شکایات مستقیم به زباله سازمان میروند."
    • رازی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      1 0
      با سلام برادر محترم وام 5 میلیونی ازدواج دیگر وجود خارجی ندارد و حتی به آن 4 گروهی که قرار بود8 میلیونی بدهند هم دیگر نمی دهند، وام ازدواج همان 6 میلیون تومان است اما مخارج عروسی 3 برابر قبل شده لوازم خانگی... پس تا 6 میلیون تومان هم قطع نشده اقدام به دریافت آن کنید.
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    سلام کل اینترنت را گشتم اما نتونستم یک شرکت پیدا کنم ویزا کارت برام ثبت کنه قبلا میگن شما تبلیغی داشتید که شرکتی بوده ثبت میکرده اگر ممکنه لینکش را بدهید باور کنید یک هفته هست به هر دری زدم خیلی هم کارم مهمه
  • دبیر باز نشسته IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    دبیران بازنشسته در مدت 4ماه مثلا بیمه طلایی بودند ولی به علت دیر رسیدن کارت طلایی به دستمان قرا ر بر این شد که در آن 4ماه که از حقوق ما حق بیمه کذایی کسر شد ولی ماهزینه ها راپرداخت کردیم با مدارک کافی پزشکی که برای آنها ارسال کردیم این هزینه ها به ما برگشت داده شود . ولی ذهی خیال باطل... آیا این انصاف است که حق بیمه را از ما گرفتند ولی هزینه های همان مدت کوتاه را هم به ما برنمیگردانند.؟
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    4 0
    در سال 90کارت اعتباری بنده به سرقت رفته و دو میلیون موجودی ان از طرف سارق صرف خرید شارژ ایرانسل شده و از انزمان تاکنون نتوانسته ام شماره ی شارژ ها رو از شرکت ایرانسل دریافت کنم (علیرغم نامه نگاریهای بانک ملی و ملت و پلیس اگاهی دزفول با شرکت ایرانسل )این در حالی است که اگر شارژهای خریداری شده همراه اول بودند به راحتی قابل پیگیری بودند پیشنهاد میشود ایرانسل بجای این همه تبلیغ خدمات رسانی اش را بهبود بخشد و از خبر انلاین تقاضا دارم این نامه به استحظار شرکت ایرانسل برسد شاید فرجی شود
  • hossein US ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    من در مقطع ارشد کنکور سراسری در دانشگاه سهند تبریز در رشته ی مهندسی شیمی قبول شده ام، با وجود آنکه در نوبت روزانه قبول شده ام دانشگاه از تخصیص خوابگاه به من و بسیاری از دانشجویان روزانه ی دیگر خودداری کرده و با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه ها محدود است و برای شما جا نداریم ما را آواره ی این شهر کرده اند. لازم به ذکر است که بنده اهل اهوازم و هیچ قوم و خویشی نیز در این شهر ندارم. رتبه ی اینجانب در آزمون ارشد 93 بوده است. واقعا" درمانده شده ایم، مسیولین این دانشگاه در عین بی قیدی می گویند بروید شکایت کنید !
  • مجید IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    11 1
    سقف دویست هزار تومان برای برداشت روزانه از عابربانک با توجه به تورم زیاد و کاهش ارزش پول دیگر جوابگو نیست.لطفا بانکها تجدیدنظر کنند
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    2 2
    تا به حال مشكل ويزا بود، الان مشكل ارز هم اضافه شده است! مدت 2 ماه است كه بانكها از دادن ارز دولتي به اعضاي هئت علمي دانشگاه ها براي رفتن به فرصت مطالعاتي اجتناب مي كنند و طفره مي روند. جواب آنها خريد ارز از بازار آزاد است. اين درحالي است اين افراد بايد سالها انتظار بكشند تا پس از بررسي هاي زياد، چنين فرصتي را بدست بياورند! سوال اين است كه 1) چرا بانك مركزي فكري براي اين موضوع نمي كند؟ 2) از نظر حقوقي، وقتي وزارت علوم و يك دانشگاه يك نيروي خود را براي ماموريت علمي 6 تا 9 ماه ميفرستد نبايد هزينه زندگي آن را تامين كند؟ اگر نمي تواند آيا بايد تعهد در خصوص خسارت بگيرد؟ تا تيرماه امسال مشكلي در پرداخت نبود، اما الان بسياري از متقاضيان رفتن به فرصتهاي مطالعاتي و خانواده انها بلا تكليف مانده اند.
  • مصطفی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    6 0
    سلام. حدودا چهارماه هستش برای وام ازدواج ثبت نام کردم ولی هنوز تعیین شعبه نشدم. اول بانک مسکن رو انتخاب کردم گفتن اعتبار ندارن،بعد بانک صادرات رو انتخاب کردم هیچ خبری نشد. لطفا پیگیری کنید.اصلا معلوم هستش وام چقدره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • وحید سوخت سرایی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    8 0
    من حدود 4 ماه دنبال وام ازدواجم اما متاسفانه هیچ بانکی منابع نداره به جوانان وام بده،نمیدانم کارمندای بانک ها ازکدام منابع وام میگیرن
  • abbas atabak IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    11 0
    چرا بانکها وام ازدواجو نمیدن مثلا صادرات اونایی هم که میدن تو سایت ثبت نام ندارن یا میگن بودجه نداریم اخر جوونایی که به این بول احتیاج دارن چیکار کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آلنبی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    5 0
    بابا بخدانیاز داریم به وام ازدواج چرا آنقدر اذیت میکنین پیگیر باشید
  • محمد IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    7 0
    چرا 20.30پیگیر این قضیه نیست جونا بیچاره شدن
    • بهاره A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      4 0
      تازه فهمیدی ما جوونا بیچاره شدیم تا الان خواب بودی
  • ناشناس A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    3 0
    چون ما جوانها نیازمندیم و مسئولین خوششان می آید همیشه با نگاه تحقیر آمیز به نیازمندان نگاه کنند به خاطر همین وام ازدواجمان را دیر می دهند.
  • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    3 0
    چرا وام نمیدین بخدا لازم داریم
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بانك صادرات بدون سپرده گذاري ظرف يك هفته وام5ميليوني با بهره 30 درصد ميده فقط با ضامن معتبر ........ اونوقت الان دوماهه منتظر تعيين شعبه ام براي وام ازدواج . معلومه پولي براشون نمي مونه كه وام با درصد پايين بدن .فقط پول جمع مي كنن تا ساختمانهاي بانكشون رو شيك كنن انگار بين بانكها چشم و هم چشميه ...
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    2 0
    برای منم شعبه تعیین شده ولی بانک وام نمیده میگه بودجه نداریم خب تکلیف ما چیه؟لطفا جواب بدهید
  • یوسف A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    0 0
    تا کی به جوانان قول میدید .به خدا اشک تو چشم های جوانان جمع شده.
  • نعمت الله امیدپور A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام خواهش میکنم التماس میکنم اینوبخونیدالان یک ساله عقدکردم منتظرم وام ازدواجم بیادیه مقدارهم خودم دارم یه خونه اجاره کنم اماهنوز نیومده چطورماجوونا ازدواج کنیم وقتی نه کارهست نه پول یه وام کم هست که اونم جون به لب میشیم تا بدن اول بانک صادرات گذاشتیم نیومد اومدم بانک رو تعقیردادم تجارت گذاشتم جوابش اومده حالامیگن بودجه نیست جوابش یک سال دیگه میادآخه این انصافه آدم پشیمون میشه از ازدواج کردن تورو خدا پیگیری کنیدخسته شدیم دیگه