درپی اعتراض یکی ازخوانندگان درباره کندی سرعت سیم کارتهای ایرانسل، روبط عمومی این شرکت پاسخ داد:« پهنای باند از سوی مرجع دیگری تعیین می شود ودراختیار شرکت ایرانسل نیست.»

یکی ازخوانندگان نوشته بود:«سلام. خسته نباشید چرا سرعت اینترنت سیم کارتهای ایرانسل اوایل بد نبود ولی الان علاوه بر اینکه از سیستم قدیمی مخابرات هم کمتر شده، مرتب قطع ارتباط داره، بعد ماهی 10000 تومان هم میگیره که خیلی زیاده؟؟؟
آرش کریم بیگی روابط عمومی ایرانسل درباره مشکل این خواننده گفت:« مشکل سرعت اینترنت همراه و به عبارت دیگر انوع اینترنت ها دراختیار ما نیست. بلکه از سوی مراجع دیگری این سرعت و پهنای باند در نظرگرفته می شود. ایرانسل مستقلاً نمی تواند پهنای باند داشته باشد.» وی ادامه داد:« ازسوی دیگر مشترکین ما براساس نیاز های خودشان این سرعت و پهنای باند را در انتخاب می کنند.»
روابط عمومی ایرانسل ادامه داد:« اما اگر مشترکین ما با مشکل و اختلالی مواجه شدند می توانند از طریق خطوط ایرانسل با شماره 700 و از طریق اپراتورهای دیگربا شماره 09377000000 تماس بگیرد و مشکلاتش را مطرح کند. تا اگر اختلال توسط ایرانسل قابل برطرف شدن بود به آن رسیدگی شود.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    49 2
    پس چرا پولش رو میگیرید؟! تبلیغ میکنید!؟ یه کلام کنسل کنید بره پی کارش تا مردم بدونن چه خبره!
  • سعید IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    12 0
    قبل از سال 91 سرعت دانلود با جی پی آر اس ایرانسل حدود 15 کیلوبیت بر ثاینه در روز و شب ها 36 کیلوبیت بر ثانیه بود اما دو ماه مانده به سال 91 سرعت آن کم کم کاهش پیدا کرد و الان هم از 2 کیلوبیت بر ثانیه بالا تر نمیرود. با بخش ارتباط مستقیم با اپراتور هم در میان میگذاریم برخورد خوبی ندارند و مثل طلب کارها برخورد میکنند.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    2 0
    سلام الان مدت چهار روز هست سیم کارت اعتباری را با شرایط و دستورالعمل شرکت ایرانسل به دایمی تغییر دادم ولی شرکت هنوز هیچ اقدامی برای تغییر خط نداده و هر روز یک بهانه میاره عجب اشتباهی کردیم سیم کارت گرفتیم و مبلغ اعتبار با هر تماس کم میشه و هیچ کس نیست تو این شرکت پیگیر کار مردم باشه
  • علي رضا CA ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    7 0
    با سلام سرعت اينترنت همراه اول (GPRS) در شهرستان فسا (استان فارس) بسيار پايين است. در حالي كه هم اكنون همراه اول در بسياري از شهرستان ها، خدمات نسل٢/٧٥ (EDGE) را ارائه ميدهد، اما در فسا همچنان نسل ٢/٥ (GPRS) ارائه مي شود كه سرعت بسيار كمتري دارد (سرعت edge تقريبا ٢ برابر gprs است) لطفا اين مشكل را از اداره مخابرات شهرستان فسا پيگيري نماييد چرا همراه اول با اين بودجه كلان، سيستم هاي خود را ارتقا نميدهد؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    10 0
    پس تو تبلیغات نگین اینترنت پر سرعت یا باور نکردنی ، بگین سرعت پایین ولی تو تبلیغات جوری میگن از فناوری edge یا فناوری های دیگه استفاده میشه که هر کی ندونه فکر میکنه سرعت الان چند برابر میشه! خواهشا همونی رو که هستید رو تبلیغ کنین، افزایش سرعت و بهبود کیفیت پیشکش
  • سیاوش IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    4 0
    بنده بیش از یک سال است که از سر ناچاری اینترنت gprs استفاده میکنم و گزینه ای برای انتخاب سرعت و پهنای باند توسط کاربر وجود ندارد!فقط ماهیانه 2gb ده هزار تومان!سرعتش خیلی پایین و بعضی وقتها هم قطع!
  • رضا CZ ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    من فکرمیکنم شرکت های ایرانسل و همراه اول بعلت افزایش تعداد افرادی که از اینترنت همراه یا همان (gprs) استفاده میکنن توانایی افزایش پهنای باند و تامین نیاز مشتریان رو ندارند و این مشکل رو به گردن دولت می اندازند . بله تعیین میزان پهنای باند به عهده دولت هست ولی شما با افزایش متقاضیان توانایی جوابگویی همان پهنای باند تعریف شده توسط دولت را ندارید. ای کاش بجای انداختن مسئولیت به دوش دیگران به فکره چاره باشید و یا حد اقل صادقانه بگید مشتری زیاد شده امکانات نداریم جوابگوی همه باشیم
  • bhddser IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    7 2
    ایران و اینترنت و رفاه مردم! چه انتظارایی داریم!
  • پارسا IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    2 0
    با سلام الان حدود یک ماه است که اینترنت ماهشهر مخصوصا ایرانسل تقریبا میشه گفت اصلا کار نمیکنه میشه پیگیر باشید؟؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟
  • محسن RO ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    2 1
    به نظر من پول تو جوب ریختن قبلا خیلی بهتر بود سرعتش لااقل 128 میشد حساب کنید من الان مشهد هستم تو هر کجای مشهد سرعت افتضاح شده اصلا خوب نیست یعنی در واقع قطع هست من متاسفم