اگر شما هم جزو دوستداران بازی‌های رایانه‌ای هستید، این جشنواره بزرگ را از دست ندهید.

به خاطر می آورید روزهایی را که سرگرم شدن با بازی‌های رایانه‌ای معادل بیکاری و بیکار بودن به حساب می آمد؟ روزهایی که اگر شخصی با رایانه‌اش بازی می کرد، این مفهوم تداعی می شد که «کار با رایانه را بلد نیست و به همین دلیل فقط بازی می کند» یا اینکه چون کار ندارد، بازی می کند؟
آن روزها خیلی زود گذشت و صنعت بازی‌های رایانه ای خیلی زود جایگاه خودش را در دنیا مشخص کرد. به طوریکه این روزها صاحبان صنعت و تولید به عنوان یکی از فضاهای تاثیر گذار ، فضای بازی‌های رایانه ای را انتخاب کرده اند. صنعت گیمینگ حدود 40 سال پیش با متحرک سازی 2 خط آغاز شد و امروزه یکی از حساس‏ترین و پردرآمدترین صنایع جهان محسوب می‏شود. ابزاری بسیار قدرتمند که جنبه‏های مختلفی فراتر از تفریحی اعم از اجتماعی، هنری و حتی سیاسی را پوشش می‏دهد.
در ایران نیز بیش از 15 میلیون ایرانی که رنج سنی آنان بین 15 الی 35 سال است، به طور حرفه ای و خاص به عنوان مخاطبان جمعیت گیمینگ فعالند. از این رو قرار است برای دومین سال متوالی جشنواره رقابت های بازی های رایانه‌ای ماتریکس در تهران برگزار شود. این رقابت‏ها در تاریخ 18 تا 23 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که در این رقابت‌ها قهرمانان جهان نیز در تهران حضور به هم خواهند رساند.
 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =