در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم مرداد هم خوانندگان خبرآنلاین به بیان مشکلاتشان پرداختند.

 

مواردی که در بخش نظرات خوانندگان این خبر میخوانید مسائل و مشکلات شهری است که در این دو روز مطرح شده است.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام FR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    ممنون خبرآنلاین! امیدوارم قدرت یک خبرگزاری در حل مشکلهای روزانه مردم تاثیرگذار باشه.
  • بدون نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    برچسب های مزاحم که هر روز بر روی دیوار منازل چسبانده می شوند راه برخورد چیست ؟؟؟
  • حسين از كرمان IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    باسلام ماهمچنان منتظر جوابيه شركت اب وفاضلاب كرمان در مورد كندي پيشرفت شبكه فاضلاب كرمان هستيم
  • بدون نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    باسلام و خسته نباشید 1- کاشکی قانونی تصویب میشد که خانمها بعد از 20 سال بازنشسته می شدند. 2- کاشکی قانونی تصویب میشد که سابقه خانم شاغل به همسرش منتقل می شد .
  • زهرا ریوندی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    1 0
    با سلام لطفا در باره مشکلات نیروهای حق التدریس آموزشکده های فنی و حرفه ای بیشتر اطلاع رسانی کنید مجلس محترم بعد از پیگیری های فراوان این نیروها طرحی را به اشتباه برای نیروهای سازمان فنی و حرفه ای تصویب کردند و مشکل ما همچنان بر قوت خود باقی مانده لطفا پیگیری نمایید .
  • احمدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    با سلام و احترام خدمت آقای وزیر آموزش و پرورش احتراما با توجه به مازاد بودن تعداد زیادی از فرهنگیان محترم در مناطق و نواحی مختلف در سطح کشور از یک سو و وضعیت اقتصادی و کمبود بودجه از سوی دیگر پیشنهاد میشود دستور فرمایید سنوات استفاده از مرخصی بدون حقوق در صورت تمایل فرهنگیان محترم افزایش یابد . و محدودیتهای از این نوع سریعا رفع گردد . با تشکر .
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    باسلام احتراما از مسولین بپرسید چرا باید کسانی که خدمت رفته اند حق بیمه دوسال سربازیشان چیزی حدود 15میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی بپردازند ؟ اگه دوسال سابقه پرداخت بیمه را نخواهیم چه باید بکنیم ؟ فرمول بدست اوردن حق بیمه سنوات سربازی چیست/ ایا تخفیف دارد ایا میشود انها را قسطی بپردازیم
  • مهدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    با سلام، مدتی است که در خط 4 مترو تهران با اینکه ماه رمضان و فصل تابستان می باشد قطارهای این خط از لحاظ زمان حرکت و همچنین سیستم تهویه بسیار ضعیف عمل می کنند. زمان رسیدن قطار به ایستگاه بیش از 5 دقیقه است و در موارد بسیاری سیستم تهویه علاوه بر اینکه باد خنک ایجاد نمی کند ، باد گرم را به داخل واگن ها می فرستد. وقتی هم با راننده قطار از طریق ایفون واگن صحبت می شود یا می گویند سیستم مشکلی ندارد و اگر ناراضی هستید واگن یا قطار خود را عوض کنید که با توجه به اینکه اکثر قطارها این مشکل را دارند فایده ای ندارد ، یا می گویند سیستم تهویه خراب است . با این گرمای شهر تهران و مشکلات ترافیکی و همینطور ماه مبارک رمضان آیا نباید به فکر مردم بود. گناه ما که نمی توانیم هر روز با ماشین تردد کنیم چیست؟
  • مهدی کشاورز IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    من یک راننده تاکسی هستم ازخرداد ماه سهمیه بنزین ما100 لیترکم شده منخودم از رادیو شنیدم مرداد این مشکل حل میشود وکسری خرداد وتیر ماه را نیز میدهند والان نه تنها ندادند بلکه توضیح هم ندادند ممنون اگر به مسئولین انتقال بدهید
  • بهنام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    از بهمن ماه پارسال برای خودرو پژو 206 تحویل اردیبهشت ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیست! آخه واسه چی اگه ایران خودرو توان تولید نداره ثبت نام میکنه؟ که بعدش هم بگن بیایید انصراف! بدید و ال 90 بگیریید. با این کلمه انصراف بعدا" خسارت نمیدن و میگن خودتون انصراف دادیدو فقط سود انصراف به شما تعلق میگیره! بالاخره تکلیف ما چی میشه؟
  • احمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    در مرکز اسلامشهر - که سر نوری نام دارد - و تردد عابرین پیاده در ان زیاد است. یک پل هوایی با پله هایی برقی وجود دارد. که در کل به ندرت پیش می اید که این پله ها کار کنند. چون محل کار من نزدیک این پل است هر روز ان را می بینم. سوالی که از مسئول مربوطه دارم اینه که اگه پله برقی نیاز نبود چرا گذاشتنش؟ اگه نیاز بود پس چرا دائما تعطیله؟ البته طبق تجربه در شهرستانهایی مثل اسلامشهر که شهرداری ان در امد بالایی نیز دارد ، به ندرت مسئولین پاسخگو و به فکر مشکلات مردم هستند.
  • ايمان IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    باعرض سلام وخسته نباشيد لطفا به شهردار زاهدان بگويد تا به فكر مردم باشند وضيعت اسفالت خيابانها خيلي خرابه
  • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام چرا مسئولین در راهنمایی رانندگی از وردو موتور سواران به خط دو BRT (آزادی-خاوران) جلوگیری نمی کنند بارها در این خط موتورسوارها تصادف کرده اند. حالا که خود مردم فرهنگ استفاده از برخی امکانات را ندارند بهتر است تدبیری اتخاذ شود تا از ورود افراد به این خطوط جلوگیری صورت گیرد.
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    1 0
    سلام وایمکس مبین نت در محدوده میدان انقلاب تهران آنتنی نداره و نزدیکترین آنتن در خیابان اسکندری هست،مدتی هست که تعداد مشترکین مبین نت در این منتطقه زیاد شده و مشکلاتی مثل کندی سرعت و قطع شدن در شبها بوجود اومده لطفا پیگیری كنيد.
  • محمد حسيني IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشيد وزارت امور خارجه در تاريخ 91/2/1 ازمون استخدامي برگزار كرذ و با اينكه اعلام شده بود نتايج اوليه تا خرذاد ماه اعلام ميشود وليكن با گذشت چند ماه هنوز نتايج اوليه اعلام نشذه كه براي شركت كننذگاه در ازمون غير عادي جلوه ميكند. با تشكر
  • قبولین آزمون تعیین تکلیف تیر 90 IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    2 0
    به نام خدا جای بسی خوشحالی است که مقامی چون مدیر روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به مطالب این صفحه مراجعه و نهایت سعی در حل و ارایه طریق می نماید که بنده از این بابت بسیار ممنونم. اما امیدوارم با سعه صدر پاسخی به متن زیر داده و در جهت رفع نگرانی جامعه ای نزدیک به 6000 نفر برآید. و اما سوال فرق ما حق التدريسان قبولي تير 90 با نیروهای همکار نهضتي چيست؟ آن ها هم مثل ما در ازمون قبول شدند و براساس بخشنامه 710/25 تاریخ 14/5/91 دارن رسمي ميشن اما ما هنوز بايد حق التدريس بمانيم؟در صورتيكه در بين آنها نهضتي با سابقه پايين و نهضتي انفصالي زياد وجود دارد.شما را به اين ماه عزيز قسم ميدهم به فكر ما نیز باشید و در صورتی که ما نیز تا مهر استخدام می شویم اطلاع رسانی نمایید.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    سایت وزارت امور خارجه اعلام نتایج آزمون استخدامی رو 21/5/91 اعلام کرده ولی با گذشت چند روز خبری نیست و تماس های تلفنی با لحن خیلی بدی جواب داده میشود.
  • پرديس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    روكش صندلي تاكسيهاي شهر تهران آنقدر كثيف هستند كه به راحتي رنگ لباس را عوض مي كنند.واقعا اهميت بهداشت در شهر ما اينقدر ناچيز است.چرا نظارت و بازرسي براي اين موضوع وجود ندارد در حاليكه افزايش نرخ همه روزه توسط رانندگان اعمال مي شود؟
  • پرديس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    با توجه به خط ويژه شدن خ وليعصر از شمال به جنوب، تعداد اتوبوس ها در ساعات بعد از ظهر و عصر بسيار كم است و رانندگان نيز اتوبوسها را تا حد امكان پر و غير قابل تحمل مي كنند.با توجه به اينكه امكان استفاده از تاكسي نيز از شمال به جنوب اين خيابان وجود ندارد و مسير هاي موازي نيز تفاوت مسير را به حداكثر مي رسانند، چه بايد كرد؟
  • مجتبی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    با سلام اخیرا حکم افزایش حقوق کارکنان شاغل اموزش وپرورش در حال اعمال شدن می باشد نکته مهم و جالب اینجاست که در بسیاری از موارد نه تنها حقوق افزایش نیافته بلکه کاهش هم یافته است توضیح همانگونه که اطلاع دارید قبلا یک فوق العاده حقوقی به نام بدی اب و هوا در حکم ها اعمال شد بعد از سال امدند تبصره اوردند و به گونه ای که تقریبا ان مبلغ حذف میشد.
  • رضا از لاهیجان IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    من مغازه ای دارم که 15 عدد لامپ کم مصرف در آن روشن می باشد و هر دو ماه 62000 تومان پول برق می آید!! امروز اخطاریه ای از اداره برق آوردند که در آن 7500 ریال دیر کرد محاسبه شده است ! مهلت پرداخت اینجانب 15 مرداد بوده و امروز 24 مرداد است . یعنی سود 4.5 درصد ماهیانه یا 54 درصد سالیانه ! مدارک در صورت نیاز ارسال میشوند.
  • بدون نام EU ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    كسي هست كه فکری به حال مشكلات دارويي بيماران هموفيلي كند؟