دونفرازخوانندگان خبر آنلاین در اعتراض به وضعیت تعرفه(پیش پرداخت) جهت سیم کارت دائمی و دریافت سهام این شرکت و رایگان نبودن شماره تماس 9990 کامنت هایی گذاشته بودند. اما زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران درپاسخ وجود این شرایط و مشکلات را رد کرد.

یکی از مخاطبین نوشته بود: قرار بود همراه اول برای خصوصی سازی، افرادی که تعرفه(پیش پرداخت) جهت سیمکارت دائمی پرداخت کردند؛ به میزان پرداختی پیش پرداخت، سهام به آنها تعلق بگیرد. اما معلوم نشد که نتایج چه شد؟ البته خبرهایی از همان ابتدا آمد و بعد آن مسکوت ماند... این موضوع را از همراه اول پیگیری کنید بد نیست چون مربوط به قشر زیادی ازجامعه هم می شود.
(مثلا چندی قبل از خصوصی سازی افرادی 300 هزار تومن سیم کارت دائمی خریدند که 150 هزارتومانش بابت پیش پرداخت بود ولی بعد خصوصی سازی 125 هزار تومن سیمکارت داده شد بدون اینکه این پیش پرداخت لحاظ شود.)
زارعیان درباره اعتراض این مخاطب به عدم واگذاری سهام به مشترکین گفت:« شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذارشده است پس شرایط فروش سیم کارت توسط شرکت خصوصی تعیین می شود. ازسوی دیگرسازمان خصوصی سازی دراین خصوص باید اظهارنظر کند. اما تاکنون صحبتی درباره واگذاری نشده است و این موضوع صحت ندارد.»

همچنین زارعیان درباره امکان استفاده رایگان دارندگان همراه اول ازسرویس 9990 واعتراض یکی ازمخاطبین ماازعدم دسترسی رایگان او به این سرویس گفت:« کسانی که سیم کارتهایشان یک طرفه شده باشند و به علت بدهی امکان تماس برایشان مقدور نیست می توانند از شرایط رایگان این سرویس استفاده کنند. اما مشترکینی که تماسشان به صورت دو طرفه قطع شده باشد امکان استفاده از این سرویس را ندارند و باید بامراجعه حضوری مشکلشان را حل کنند. زیرا مبلغ بدهی آنها زیاد بوده است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    9 0
    از دهه 70 که تلفن همراه واگذار شد مبلغی به عنوان ودیعه دریافت میشد تازه همان مبلغ بابت امتیاز نیز بسیار سنگین بود مثلا دریافت 500 هزار تومان در سال 1373 بابت یک خط تلفن همراه معادل حدود 10 میلیون تومان در حال حاضر می باشد (شاید هم بیشتر) چرا این پولهای زور که از مردم گرفته شده است برگردانده نمی شود اگر خبرانلاین شهامت دارد در این مورد گزارشی تهیه نماید و از مردم نیز نظر بخواهد
  • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    10 0
    اقا لطفا پانصد هزار تومان ودیعه که از بیست سال پیش خدمتان همین جوری مانده است فراموش نشود مرسی
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    9 0
    سلام من بودم که در رابطه با تبدیل ودیعه ها به سهام برای تلفن همراه برایتان نوشتم و واقعا متعجب شدم که مسئول مربوطه به کل این ماجرا را رد کرد ولی برای پیگیری بهتر از ناحیه شما و به سبب اینکه این خبر پربیننده ترین ها را به خود اختصاص داد لینک آن روزها را میگذارم: http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1476651 -- http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=494730 .... جمله اطلاعیه های مربوط به تبدیل ودایع مشترکان تلفن همراه و ثابت به سهام -- http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=478792 تهران امروز: تا سقف 290 هزار تومان واگذار می شود، سهام رایگان برای دارندگان تلفن همراه -- http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=555605 مطمئن باشید چنین خبری صحیح است.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    6 0
    صرف نداشت گفت صحت ندارد
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    5 0
    اگر این موضوع هم سوال میکردید خوب بود: بر اساس قانون ما می توانیم سیمکارت یا خط ثابت را تحویل دهیم و ودیعه مان را پس بگیریم. سوال می کردید آیا این قانون اجرا میشه یا نه؟؟؟؟ با این کار مثلاٌ برای خط ثابت، 500 هزار تومن ودیعه خودمان را میگیریم و با 50 هزار تومن دوباره خط خودمان را می خریم.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    به خبر آنلاین جواب سوال کامنت های این خبر را پیگیری نکردی؟