درپی اعتراض یکی ازمخاطبین خبرآنلاین درباره عدم تعهد همراه اول به طرح ایام ماه رمضان با زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران تماس گرفتیم و او وجود چنین مشکلی درسرویس دهی این بسته تشویقی را رد کرد.

یکی از مخاطبین بدون نام نوشت : "با سلام چند روز پیش با تبلیغات همراه اول در مورد طرح ماه رمضان 5 55 دراین طرح ثبت نام کردم قرار است در هر مکالمه 5 دقیقه بیشتر تا 60 دقیقه را تنها 5 دیقه محاسبه کنندخب این طرح در نظر اول برای کسانی که مکالمه طولانی تری دارند جالب و با صرفه بنظر می رسد ولی...نکته این که یک تله بسیار اغواء گر برای مشتری است چون من بارها در طول تماسم در دقیقه 4:30 متوجه می شدم که تماس خود بخود قطع می شودحتی بارها خواستم این ثبت نام را لغو کنم تا لا اقل مثل سابق بتوانم ادامه مکالمه دهم ولی میسر نیست "
زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران درپاسخ به مخاطبی که از طرح ایام ماه رمضان همراه اول گله مند بود گفت:« مشکل مطرح شده این مشترک کاملاً فردی است. شاید مشکل ایشان متعلق به گوشی تلفن، سیم کارت و یا محل استقرارشان باشد.از این رو نمی توان این مشکل را به سرویس جدید ارائه شده توسط همراه اول نسبت داد.»
وی در باره نا متعارف بودن چنین امکانی و متضرر شدن همراه اول از ارائه این طرح جدید هم گفت:« مسئله متضرر شدن ما در ارائه این خدمت نیست. بهرحال شرکت مخابرات خدمات زیادی به مشتریانش ارائه می دهد. امسال هم این امکان را برای مشتریان پرمصرف در ماه رمضان در نظر گرفته است.این مشترکین از مشتریان خوب ما بحساب می آیند و باید خدمات و سرویس های تشویقی برای آنها در نظر گرفته می شد.» زارعیان افزود:« خدمات و سرویس تشویقی فوق برای تمام مشترکین قابل استفاده است. البته این طرح پس از ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و در ماه های بعد طرح های تشویقی دیگری جایگزین آن می شود.»
45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    1 1
    کاملا قبول دارم، قطعیش زیاد تر شده، هر چند از من بعد از 4 دقیقه و نیم قطع نمیشه اما بعد از 10-20 دقیقه قطع میشه
  • مهدی کاظمی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    3 0
    من هم در این طرح ثبت نام کردم بعد گوشیم رو 2000 تومان شارژ کردم ولی پس از 20 دقیقه ارتباط قطع شد وقتی شارژم رو نگاه کردم موجودی رو 4 ریال نشون داد یعنی اینکه این طرح الکی بوده و دروغی بیش نبوده است
  • زهرا IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    2 0
    منم پس از چند دقیقه مکالمه ام قطع شد. وقتی دوباره تماس گرفتم پیغام اپراتور رو شنیدم که گفت موجودی شارژ شما برای تماس کافی نیست. نتیجه این است که باز هم دروغی تازه به بهانه مناسبت های خاص از طرف اپراتورهای تلفن های همراه
  • بدون نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    1 1
    من الان حدود 20 روزی میشه دارم از این طرح استفاده می کنم و مشکلی نداشتم
  • هادی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 1
    با سلام خدمت دوست عزیزی که اعتراض خودشو مطرح کرده باید بگم من از این سرویس هر روز دارم استفاده میکنم باید در مواقعی که خطوط خلوت تره استفاده کنی تا با مشکل قطع شدن یا آنتن دهی مواجه نشی با تشکر از شرکت مخابرات بخاطر ارائه این سرویس
    • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
      1 0
      قبض که اومد درخونتون اونموقع هم حتما تشکر میکنی عدد 1 رو به 8055 بفرست میفهمی کلاه سرت رفته
  • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 1
    مشکلی نداره ، منم از این طرح استفاده می کنم و راضیم
  • مهدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    2 0
    متاسفانه این طرح یک کلاهبرداری بزرگ و نمونه یک غش در معامله است . زیرا کسی که عضو این طرح شود حتی اگر کمتر از 5 دقیقه هم صحبت کند به اندازه 5 دقیقه از حسابش کم می شود. درحالیکه به این موضوع اصلا در تبلیغات اشاره نمیشود. واقعا جای تاسف داره.