صادق محصولی وزیر کشور و رفاه سابق دولت احمدی‌نژاد طی سخنانی به مسائل پس از انتخابات 88 پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، او که از موسسین جبهه پایداری است، در نشستی که در مدرسه علمیه شهید صدوق گفت: کسی که در زمان ریاست و دولت او اکثر فسادهای دولتی شکل گرفت امروز می گوید که دولت من بهترین دولت تاریخ کشور بوده است. آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب فرستاده اند قابل توجیه است؟
گزیده سخنان وی را به نقل از فارس بخوانید:
·         در اهمیت ولایت باید گفت که این امر از نماز و روزه و حج و زکات هم بیشتر است . تولی یعنی ولایت پذیری از حق و تبری یعنی دوری جستن از هر چه که مظهر باطل است و هر دو مثل نماز و روزه از فروع دین است ولایت همه انسانها و هر موجودی و ملک و تدبیرآنها از آن خداوند متعال است. ولی کسی است که در کنار دیگری امور او را تدبیر و تامین می نماید ولایت مطلق و حقیقی از آن خداوند است.
·         باید ببینیم امروز چه کسانی هستند که نه تنها خانواده و فرزندانشان را که در مقابل ولایت ایستاده اند و با دشمنان خدا دوستی می کنند طرد نمی کنند بلکه از آنها حمایت هم می کنند با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است می بینیم که اینگونه افراد از ایمان حقیقی فاصله دارند و دارای نفاق درونی اند متأسفانه ما شاهدیم که بعضی از وابستگی ها موجب نتایجی می شود که دل امت حزب الله را بدرد می آورد.
·          چرا کسی که در فتنه شرکت می‌کند و به نظام و رهبر و مرجع ما توهین می کند به 6 ماه حبس محکوم می شود ولی یک نفری که به همان فتنه گر توهین کرده است به 8 ماه حبس محکوم می‌شود؟ آیا اگر یک فعال دانشجویی انتقادی از یک نماینده مجلس کند محکوم کردن آن دانشجو واقعاً برای آن نماینده صاحب منصب اقتدار می آورد؟
·          فریاد رسای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جریان فتنه سال 88، توطئه براندازی نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران با وجود تجهیز و استخدام همه عدّه وعده جبهه کفر و رضایت دهندگان به سلطه کفر را ناکام گذاشت.
·         اگر کسانی در فتنه ابراز نفرت از باطل و فتنه‌گر نکنند و خواص نقش خود را در افشای فساد فتنه گران ایفا نکنند و بجای آن سکوت کنند یا یکی به نعل و یکی به میخ بزنند، فتنه ادامه می یابد تا جایی که فساد مقبول می‌شود و تبهکاران و فتنه‌گران نیز بی‌پروا شوند.  چرا عده ای از خواص چه در لباس روحانی و غیر روحانی در مقابل فریاد اَینَ عمار مقام عظمای ولایت سکوت کردند؟
·          در فتنه و جنگ نمی‌توان نشست و تماشا کرد و گفت هر کدام طرف برنده شد ما با آنها هستیم. این افتراق اصلی بین نگاه گفتمانی جبهه پایداری با ساکتین و قاعدین و نتیجه گرایان است. ساکتین و قاعدین در صدر اسلام هم بودند.
·         انتخابات مجلس نهم نشان داد که وقتی ساکتین فتنه از بعضی اصولگرایان سواری گرفتند و به کمک آنها راهی مجلس شدند پس از به قدرت رسیدن به همان اصولگرایان لگد زدند و گویا چند روز پیش در یک جبهه واحد نبودند و معلوم شد که تحلیل جبهه پایداری از شرایط درست بوده و پیش بینی درستی داشته است.
·         امروز باز برای فریب مردم دست به دروغگویی می زنند و کسی که از بزرگترین و زشت ترین دروغ تاریخ سیاسی انقلاب حمایت کرد یعنی از دروغ وجود تقلب در انتخابات 88، امروز اظهار تأسف از وجود دروغ و عدم صداقت در جامعه می کند.
·         کسی که در زمان ریاست و دولت او اکثر فسادهای دولتی شکل گرفت مانند رشوه و رانت خواری و اشرافی گری، امروز می گوید که دولت من بهترین دولت تاریخ کشور بوده است. آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب فرستاده اند قابل توجیه است؟
 
·          باید مراقب فریب دشمن باشیم یکی از این فریب ها اینست که به بهانه جذب حداکثری، می خواهند متدین ترین و حزب اللهی ترین و ولایتمدارترین ها را از صحنه سیاسی حذف کنند. این جذب حداکثری برای مردم است که نظام در برابر اشتباهات آنان مدارا می کند. ولی در قبال مسؤولان نظام و افرادی که قصد گرفتن پست های کلیدی را دارند، نباید به بهانه این سخنان از اشتباهات این گونه افراد گذشت.
 
·         یکی از دلایل وقوع فتنه 88 عدم روشنگری کافی در مورد عوامل و نحوه وقوع فتنه ده سال قبل از آن یعنی تیر 78 است. شباهت‌ها ( کشته‌سازی‌ها، زیر سؤال بردن نهادهای حکومتی و فضازسازی های رسانه ای و ...) به خوبی دیده میشود.
 
·         بعد از گذراندن انواع فتنه ها و جنگ های سخت و نرم در قدرتمندترین شرایط پس از پیروزی انقلاب است بیداری اسلامی در منطقه سقوط رژیمهای طاغوتی را یکی پس از دیگری نوید می دهد و هر روز نگرانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی برای از هم پاشیدن کامل اقتدار پوشالیشان بیشتر و بیشتر می شود. لذا باید خودمان را متناسب با شرایط زمان و مکان آماده کنیم و با تولی و تبری وبصیرت و صبر و مقاومت و پایداری،آمادگی خود را برای سربازی در رکاب رهبر عزیز و مولا و مقتدایمان اعلام داریم.
 
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    آقای محصولی نوش دارو بعد از مرگ سهراب ،شما که مهمترین وزیر این دولت بودید، آیا زمان وزارت کشور از این فسادها خبر نداشتید؟
    • بابك IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      دوستان اشتباه نكنيد.انتقاد ايشان از دولت آقاي هاشمي ست نه دولت پاك
  • صابر IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    چی؟؟ محصولی؟؟...دیگه کسی مونده که از دولت انتقاد نکرده باشه؟...ظاهرا همه به نتیجه ای که چهار سال پیش دلسوزان می گفتند رسیده اند اما افسوس که دیر است
    • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      17 7
      متنو درست بخون. ظاهرا نظورش دولت سازندگيه (اشرافي گري و...)
  • بدون نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    72 2
    یاران قدیم و مخالفان جدید بی ارتباط به سال 91 باورش سخت است
    • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      29 2
      چرا دقت نمی کنید این آقا منظورش دولت هاشمی بود. دولت هاشمی هم پر از ضعف بود اما اختلاس 3000 میلیارد و اختلاس بیمه در اين دولت جديد بود ولي که شما به دولت های دیگه اتهام دولت می زنید
  • جواد US ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    114 4
    حتما اقاي محصولي ميخان در انتخابات رياست جمهوري شركت كنن
  • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    160 3
    نمی دونم فلسفش چیه که هر کی از دولت میاد بیرون نطقش باز می شه!!!!!!!!!!!!!!!!! پورمحمدی,اژه ای,صفارهرندی,دانش جعفری,محصولی,........
  • بدون نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    121 4
    نمی دانیم چرا سال آخر دولت همه منتقد دولت شدند حتی نزدیکانی که آدم فکرش را نمی کند فقط مانده احمدی نژاد و وزرا از دولت انتقاد کنند
    • محمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      42 0
      فکر می کنم تا یک ماه آینده مشائی هم از دولت انتقاد کنه اونم چه نطقی
  • بدون نام BE ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    90 2
    ما که در خارج از کشور هستیم غریبه ایم و خبرآنلاین نظرات ما را منتشر نمیکند. اما به هر حال ... واقعا فرمایشهای آقای محصولی حیرت انگیز است. گویی ایشان در کنار آقای احمدی نژاد نبوده اند و هیچ سمتی در دولت ایشان نداشته اند. اخبار مرتبط با خبر مذکور که در پایین صفحه لینک داده شده اند به خودی خود گویا هستند.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    90 18
    منظور ایشان با دولت سازندگی بود نه احمدی نژاد
  • بدون نام SD ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    57 4
    این اقا منظورش دولت اقای هاشمی بود؟آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب فرستاده اند قابل توجیه است؟
  • راجی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    85 7
    من که چندبار خبر را خواندم میگویم اشاره محصولی به دولت احمدی نژاد نیست
  • شمسی IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    80 7
    منظور ایشان دولت آقای هاشمی بوده لطفا اصلاح کنید آخه آقای هاشمی گفته بود 8 سال دولت بنده پاکترین دولت بوده است
  • بدون نام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    95 3
    انشاالله همه شما در درگاه الهی و در یوم لاینفع مال و لا بنون جوابگوی اعمالتون خواهید بود... حرف زدن راحته و سخنرانی کردن راحت تر. در عمل ببینید چه کرده اید و چه می کنید آقای میلیاردر...
  • بدون نام IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    26 0
    آقای محصولی احتمالا فراموش کردن که خودشون هم در این دایره بودن. به قول عبید زاکانی گربه شد عابد وزاهد ومسلمانا
  • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    31 0
    ولی آقای محصولی اختلاس 3 هزار میلیارد و پررونده بیمه ایران و ....... تو دولت آقای احمدی نژاد اتفاق افتاده ها مال 10 12 سال پیش نیستا
  • بدون نام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    8 2
    لفظ اشرافي گري جزء ادبياتي است كه خطاب به آقاي رفسنجاني به كار برده مي شود بنابراين منظور ايشون حتما دولت آقاي رفسنجاني بوده ...
  • بدون نام IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    18 1
    ملیاردرها حق چسباندن خودشان به ولایت فقیه را ندارند
  • بدون نام IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    22 0
    منظورش دولت آقای هاشمی است اما مدارک شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد رو که فرهاد دانشجو گفت ایراد نداره که!! نکنه فرهاد دانشجو هم گزارش کذب می ده؟؟؟ در ضمن آقای محصولی! این جمله مربوط به آقای هاشمی نیست بلکه مربوط به منتخب شماست.
  • بدون نام IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    9 0
    شما هم که دارید تفرقه افکنی میکنید چرا همه اینطور شده اند اگر عیب و ایرادی بوده در زمانش اقدام نکردید حالا چی شده دست به حمله میزنید شما در سازمان تامین اجتماعی برای مردم و بازنشستگان زحمتکش چه کردین؟ خلاصه باید اختلافات را کنار گذاشت و دیگر اجازه نداد مسئولین چه در دولتهای قبلی که بودند و الان هم باز فعالند و دولتی ها بیش از این مته به خشخاش نگذارند و به امور مملکت و مردم برسند.
  • بدون نام US ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    7 2
    دوستان چرا مطلب رو درست نمیخونید؟ منظور دولت هاشمی است نه احمدی نژاد.
  • قلیدون IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    5 1
    نزدیک چهارصد نفر متوجه منظور این آقا نشده و نظر داده اند!!
  • نعمت IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    17 0
    آقای محصولی در همان دولت هاشمی شما تیلیاردر شدید!
  • محمد حسن IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    21 1
    آقای محصولی آیا اگر در دولت بودید بازهم اینچنین انتقاد میکردید چرا زمانی که در وزارت بودید آدم حرف شنو و مطیع وسربه زیر بودید حالا چرا؟ تو خدا مردم راحت بزارید
  • امید IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    7 0
    واقعااین حرفها عبرتهای تاریخ میتونه باشه قدرت دوست واشنا نداره
  • امیر علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    13 2
    دوستان متن رو خوب بخونید. داره راجع به هاشمی میگه نه احمدی نژاد. شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد مربوط به هاشمی هستش یا احمدی نژاد؟ هاشمی.
  • مهاجر IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    6 0
    انسان جایز خطاست ، اما اینها خطا نیستند بلکه عمدی هستند ، باید دلسوزان به کشور مراقب باشند .
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    6 1
    احمدی نژاد از واحد آکسفورد حمایت کرد یا سردار سازندگی؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    34 1
    كاش مي فرمودند كه اختلاس 3000 ميليارد توماني هم در زمان دولت اقاي هاشمي رخ داده؟
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    1 7
    این انتقاد از دولت هاشمی است، با غرض ورزی آدرس غلط ندهید. همه میدانند فسادها در دولت هاشمی ریشه گرفته.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    16 1
    راستی آقای محصولی خمس مالش رو داده.
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    10 1
    آقا هرکه خورده و برده از بیت المال خدا لعنتش کنه .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    6 0
    جالبه جوري حرف زده که هيشکي نفهمه چي گفته
  • فرمانده سابق IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    18 0
    نظرش دررابطه بااحمدی نژاد یا آیت الله رفسنجانی یاهرکس دیگه ای که باشه، ایشون نباید انتقاد کنند چونکه وی ....من باید حرف بزنم که بعداز 30سال خدمت صادقانه که اکثران درمنطقه عملیاتی بودالان برای خرج زندگی مانده ام ودارم مسافرکشی مینکنم وموقع گرفتن کرایه وقتی که مسافر میشناسه ومیگه جناب س کرایه ماچقدرمیشه ازخدامیخواهم که زمین دهن بازکنه ومن برم زیر زمین