روشنایی معبر بزرگراه شهید آبشناسان – شهید ستاری به دلیل ساخت پل هوایی و زیرگذر جمع آوری شده. همین امر شرایط سختی را برای عابرین در این محل ایجاد کرده است.

وفا، یکی از خوانندگان دراین باره نوشته : به دلیل اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید آبشناسان - شهید ستاری چراغهای روشنایی عمومی برچیده شده و تاکنون برقرار نگردیده است. تاریکی مطلق در طول بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده نشاط تا شاهین باعث مشکلات عدیده برای ساکنین و همچنین نا امنی برای عابران گردیده و پیگیری مداوم جمعی از ساکنین محدوده مزبور تا کنون به نتیجه نرسیده و معلوم نیست چرا شهرداری نسبت به پایان کار پروژه که شامل این موارد است:

1- تکمیل روشنایی عمومی پلهای اجراشده ؛

2- نصب دیوار صوتی صداگیر کناره پل ؛

3-بازسازی فضای سبز تخریب شده و کاشت مجدد درختان قطع شده براثر اجرای پروژه مزبور

توجهی نشان نمی دهد؟
 

اسدی، رئیس منطقه برق قدس که مسئولیت برق شمال و غرب منطقه صادقیه را بر عهده دارد ضمن تایید تاریکی در تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید آبشناسان – شهید ستاری به خبرآنلاین گفت: "دراین منطقه شهرداری به دلیل احداث پل هوایی و زیرگذر برای رفع معارض اقدام به جمع آوری کابل های برق و روشنایی اتوبان کرده بود. البته این روندی است که معمولاٌ برای احداث و فعالیت های عمرانی انجام می گیرد."
او گفت: "البته برق منطقه قدس طرح جامع روشنایی این معبر را طراحی کرده و به اداره هماهنگی شهرداری ارسال داشته است. قراراست تا این طرح با همکاری شهرداری منطقه 5 و برق قدس اجرا شود. این طرح طبق برنامه زمان بندی قرار است تا پایان مرداد ماه و یا اواسط شهریور به اتمام برسد."
47 235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • vafa IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 0
    با سلام ، بالاخره یک پاسخ در مورد برقراری روشنایی عمومی بزرگراه شهید آبشناسان - ستاری از مسولین دریافت نمودیم . از سایت محترم خبر آنلاین به خاطر راه اندازی این صفحه سپاسگزاری می نمایم . و از جناب مهندس اسدی نیز بخاطر توجه به مشکلات مردم تشکر می نمایم . امیدواریم پروژه برقراری روشنایی محدوده مزبور سریع تر به انجام برسد . با تشکر