قرمانده نیروی انتظامی، واکنش تندی به پخش فوتبال در سینماها داد و کلا نسخه تماشای فوبتال در سالن های سینما را پیچید.

به گزارش خبرآنلاین؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم شب گذشته در گرگان و در گفتگو با خبرنگاران درباره تعطیلی دو پردیس سینمایی در تهران گفت: من از این موضوع اطلاع کافی ندارم ولی اماکن عمومی در چارچوب موافقت نامه کلی کارشان را انجام می دهند.

او گفت: سالن سینما برای اکران فیلم است، نه برنامه های تلویزیونی. برای این کار باید مجوزهای لازم از سوی ارشاد صادر شود و هر کس غفلت کند با متخلف برخورد می شود و افراطی در این زمینه نداریم.

فرمانده ناجا درباره برخی بدحجابی ها در کنسرتها گفت: برخی جشنواره ها و کنسرت ها از سوی طیف خاصی برگزار می شود و احساسشان این است که در این مکانها نرم خاصی است و اعلام می کنیم که قانون برای همه یکسان است و ناجا با جدیت در جهت اجرای قانون عمل می کند.

سردار احمدی مقدم، درباره طرح امنیت اخلاقی گفت: این طرح هر ساله توسط پلیس اجرا می شود و با هر نوع ناهنجاری برخورد می کنیم. با کسانی که سبب آزار روحی و روانی مردم در مناطق تفریحی و گردشگری می شوند، برخورد خواهیم کرد و اجازه تخطی به آنان را نمی دهیم.

 

برای بازگرداندان خاوری از کانادا مشکلی نداریم

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره بازگشت خاوری به ایران گفت: برای بازگرداندن خاوری توسط پلیس اینترپل با همکاری کانادا مشکلی نداریم.

احمدی مقدم گفت: توان استرداد مجرمین یک مسئله روابط دوجانبه کشورها است اما ما پروتکل‌های چند‌جانبه و بین‌المللی را مثل پلیس اینترپل امضا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون نیز با کانادا و سایر کشورها مبادله اطلاعات و تعقیب مجرمان را داشته‌ایم تصریح کرد: برای بازگرداندن خاوری نیز به کشور مشکلی نداریم و به همکاری کانادا بدبین نیستیم.

وی در عین حال توافقنامه استرداد مجرمین را یک الزام اخلاقی نسبی عنوان کرد و افزود: اگر آنها به این توافقات عمل نکنند کسی نمی‌تواند آنها را مورد مؤاخذه قرار دهد اما قوانین بین‌المللی هم وجود دارد که از آن هم برای بازگرداندن خاوری استفاده می‌کنیم.

احمدی مقدم اظهار امیدواری کرد تا مسئولان کانادایی در سایر کشورها که با جمهوری اسلامی برای تعقیب و بازگرداندن مجرمان توافقنامه امضا کردند در چارچوب این توافقنامه‌ها عمل کنند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری با اشاره به تدابیر پلیس برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فصل تابستان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز مسافرت‌های نوروزی پلیس اقدامات خود را چه در بحث جاده‌ای و چه در بحث امنیت استان‌ها برای استفاده مسافران تدبیر کرده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    جناب آقای احمدی مقدم، با مردم رو راست باشید و حقایق را بی پرده بگویید. وقتی شما با هر کشوری که در آن مجرم یا متهم اقامت دارد، قرارداد " استراداد مجرمین " نداشته باشید، اصلا امکان دستگیری و برگرداندن مجرم / متهم وجود ندارد!!
  • سعدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    51 0
    سردار . شما بهتراست به قمه کشیها . قداره بندیها . عربده کشیها . دزدیها و تجاوزها . بپردازید . اسقرار امنیت در مملکت مهمترین و اولین وظیفه نیروهای تحت امر شماست . موفق باشید.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    54 2
    کانادا به هیچ عنوان با کشوری مثل ایران همکاری نمیکنه
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    52 1
    رئیس پلیس مسئول اجرای قانون است نه قانونگذار. بر اساس کدام قاعده ای سینما حق پخش فوتبال را ندارد؟ کجای قوانین ما چنین حکمی را مقرر می کنند؟ یادمان باشد که تعدی از قانون مرز نمی شناسد. اگر فردا هر ارگانی به غیر از وزارت فرهنگ آمد و اقدام به ممیزی فیلمها کرد تعجب نکنید. وزارت فرهنگ را مظلوم گیر آورده اند.
  • یک انتقاد برادرانه IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    72 0
    وقتی مردم خودشون علاقه دارند به سینما بروند و فوتبال نگاه کنند در حالیکه صاحبان سینما هم مشکلی با این قضیه ندارند، شما چرا مخالفت میکنید؟؟؟ بهتر نیست به مشکلات و معضلات اساسی جامعه مثل آشپزخانه های تولد شیشه، اسید پاشی، چاقو کشی، فروشندگان بیشمار مواد مخدر و تاخیر پلیس در وقوع حوادث رسیدگی کنید؟؟؟ فعالیت پلیس مطابق با نیاز و درخواست مردم باشد خدا پسندانه خواهد بود .
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    49 0
    جناب آقای احمدی مقدم راستی از اراذل واوباش پارک طالقاتی تهران چه خبر ؟ بزرگوار !
  • akbar CA ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    34 0
    سخن از همکاری اینترپل یا پلیس بین‌الملل برای بازگرداندن محمودرضا خاوری در حالی به میان آمده است که نام آقای خاوری در وب‌سایت اینترپل و در فهرست افرادی که اینترپل به دنبال آنان است، به چشم نمی‌خورد.