پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان نامزد مورد حمایت فراکسیون رهروان ولایت برای ریاست مجلس نهم، نوبت به انتخاب نواب رئیس مجلس رسید.

به گزارش خبرآنلاین، حجج اسلام مصباحی مقدم، ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر نامزدهای این فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس هستند.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت که هم اکنون در ساختمان قدیم مجلس درحال برگزاری است، طی سخنانی گفت: شخصا نامزد نایب رییسی مجلس نبودم ولی دربرابر خواست و نظر جمع خاضع هستم.

بعد از وی نوبت به محمدرضا باهنر خواهد رسید که خود را به عنوان نامزد نایب رییسی مجلس معرفی کند.

لازم به ذکر است پیش از این کاظم جلالی با بیان اینکه آقای ابوترابی فرد پیام داده اند که نیامدنشان در جلسه فراکسیون رهروان ولایت به دلیل دعوت در مراسم دیگری بوده است، گفت: ایشان نیز به عنوان یکی از نامزدهای نایب رئیسی مجلس نهم از سوی فراکسیون رهروان ولایت معرفی می شوند. او دقایقی به معرفی ابوترابی فرد پرداخت.

از 150 رایی که در این انتخابات اخذ شد، محمدرضا باهنر با 119 رای و مصباحی مقدم با 85 رای انتخاب شدند. محمدحسن ابوترابی​فرد هم با 64 رای در رتبه بعدی قرار گرفت. اگرچه احمد سالک، از نامزدهای این پست نبود اما چهار رای به اسم وی ریخته شده و سه رای سفید هم وجود داشت.

/29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    0 0
    ابوترابي اصلا تو جلسه نبود و در ثاني عمين 64 راي؟؟ هم كلي معنا داره