دبیر هیأت‌ موسس فراکسیون رهروان ولایت گفت: فکر می‌کنیم با بد‌اخلاقی‌های انجام شده دیگر ضرورتی برای نشست مشترک نیست.

کاظم جلالی در حاشیه نشست مجمع این فراکسیون در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در نشست فراکسیون رهروان ولایت 157 نفر حضور داشتند، گفت: البته برخی دیگر از دوستان به دلیل قرار‌هایی که داشتند به این جلسه نرسیدند. ولی در این نشست برای ریاست مجلس تصمیم‌گیری شد که آقای دکتر لاریجانی 151 رای کسب کردند و سه رای هم سفید داده شد.
به گفته وی برای نواب رئیس مجلس هم محمد‌رضا باهنر و حجت‌السلام مصباحی مقدم از سوی اعضای فراکسیون انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه آنچه در این جلسه مورد رای‌گیری قرار گرفت یک حرکت دسته‌جمعی بود که به صحن علنی مجلس می‌رود، افزود: ما فکر می‌کنیم با بد‌اخلاقی‌های انجام شده دیگر ضرورتی برای اجتماع دیگری در میان اصولگرایان نیست و در روز دوشنبه مجلس هر تصمیمی گرفت همه به آن ملتزم باشند.
دبیر‌ هیأت موسس رهروان ولایت با بیان اینکه البته این نشست تنها برای موضوع ریاست نبوده است، خاطرنشان کرد: ان‌شا‌ءالله ما در طول 4 سال مجلس از این بدنه کارشناسی و عقلانی استفاده خواهیم کرد.
جلالی همچنین با انتقاد از برخی تخریب‌ها، گفت: فراکسیون رهروان ولایت خود را از مقلدان رهبری می‌دانند و ما اجازه نمی‌دهیم تابلوی اصولگرایی در انحصار گروهی خاص باشد و هر جا آنها پیشتاز نباشند به این معنا باشند که بقیه اصولگرا نیستند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    0 0
    با سلام بنده خود از طرفداران ریاست لاریجانی بر مجلس هستم و حتی تشکیل فراکسیون رهروان ولایت را نیز بلا اشکال می دانم، اما فراکسیون فراگیر اصولگرایان نباید تحت الشعاع قرار گیرد. آن فراکسیون باید با حضور همه اصولگرایان مجلس تشکیل گردد...لذا از آقای جلالی خواهشمندم فراکسیون اصولگرایان را فدای ریاست لاریجانی نکنند.
  • جنگلبان RU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    8 1
    بابا چرا اینقدر با خودمن رودربایستی داریم . چرا نمیاید حزب تشکیل دهیم و آن را ثبت کنیم و مانیغستش را منتشر کنیم که یکی مثل من که از این گوشه و کنایه ها سر در نمی اره متوجه داستان بشه چرا همیشه دوست داریم توی غبار حرکت کنیم .