رییس مجلس درباره تعامل با دولت گفت که اصرار ما اجرای قانون بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود با رسانه ها در پاسخ به پرسش خبرنگار جام جم درباره انتقادهایی که راجع به مجلس هشتم و روابط با دولت مطرح می شود گفت: آن چیزی که در مجلس دنبال می کردیم این بود که قانونی که تصویب می شود باید دولت اجرا کند و اصرار هم بر این بود.
لاریجانی گفت: ما از استقلال مجلس کوتاه نمی آییم و تا زمانی که بنده مسئول باشم وضعیت همین است اما سر ستیز هم نداریم ضمن اینکه قبول ندارم قوه مقننه فرودست باشد.
آخرین سوال این کنفرانس خبری را خبرنگار فارس پرسید و از لاریجانی درباره اظهار نظرش درباره بنزین 2000 تومانی که از سوی دولت تکذیب شد سوال کرد که لاریجانی در پاسخ گفت: نگفتم بنزین 2هزارتومان می شود بلکه وقتی خبرنگار از من پرسید که مجلس با اجرای هدفندی یارانه های مخالف است گفتم که دولت پیشنهادهایی را در کمیسیون تلفیق مطرح کرده که نتیجه اش رسیدن بنزین به قیمت 2هزار تومان است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    7 5
    امیدوارم که بعنوان رئیس مجلس نهم انتخاب بشه
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    6 5
    درود بر آقای لاریجانی عزیز امیدواریم باز شما رئیس مچلس شوید اما اگر هم نشدید باید رئیس بعدی هم همین شیوه مستقل بودن را حفظ نماید .
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    0 0
    استقلال به اين معني كه كاري به دولت و حقوق مردم در جامعه نداشته باشيد نيست، بلكه با قدرت حقوق مردم را اسيفاء كردن نشانه استقلال است.