رضا باکری به زودی به کافه خبر می آید.

او که فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه پلی تکنیک(امیر کبیر) است از سال89 دبیر انجمن صنایع لبنی ایران است. با باکری در خصوص نوسان قیمتی چند ماه اخیر محصولات لبنی و نیز دشواری های رخ داده برای این صنایع پس از هدفمندی یارانه ها گفتگو خواهیم کرد.

البته گلایه های مردم در خصوص افت کیفیت محصولات لبنی و کاهش وزن این محصولات نیز در این نشست مطرح خواهد شد.

شما هم اگر از رضا باکری سوالی دارید، آن را در قالب نظرات همین خبر برای طرح در نشست کافه خبر برای ما ارسال کنید.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نعمت IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    علت اصلی کمبود شیر خام چیست ، من در یکی از کارخانه های لبنی هستم که تا کنون 70% از نیروهای خود را اخراج کرده و در شرف تعطیلی کامل است .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    2 0
    علت افزایش قیمتها هر 15روز چیه؟کمبود گاو و گوسفند یا افزایش توقعات خانواده محترم که نتیجه اش به دوش کشیدن گرانی لبنیات برمردم است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    2 0
    قبلا لبنیات را با وزن بیشتر کیفیت بهتر با قیمت منطقی می خریدیم حالا همون پنیر رو با وزن کمتر و گاهی با کیفیت بد چند برابر می خریم نه بهتره بگمبه زحمت می تونی بخریم علت چیست ؟ بدن انسان قبا از هر چیزی به شیر و فراورده های ان احتیاج دارد والا کمترین مشکل کمبود ان برای انسان پوکی استخوان است چه کنیم اقای باکری.
  • حسن DE ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    راسته که می گن تولیدکننده های شیر اون رو میریزن دور تا کمبود بشه و قیمت رو دولت ببره بالا؟
  • نقی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    آقا چرا اکثر لبنیاتی ها از شسر خشک استفاده می کنن؟ از بستنی گرفته تا ماست مزه شیر خشک می ده. پس شیر تولیدی ما صرف چی می شه؟
  • کارمند DE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    تا چه حد می شه به این درصد چربی لبنیات اعتماد کرد؟ما آزمایشگاه نداریم ولی اگه چربی همش یکی باشه جواب خدا رو کی می ده؟ حتی این بستنی های رژیمی تا چه حد می شه بهشون اعتماد کرد؟
  • ایرانی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    دلیل اینکه ماندگاری شیرها بیشتر شده چیه ایا مایع ضدعفونی کننده وایتکس در شیر وجود دارد من چندین مقاله و خبر دریافت کردم و این موضوع در شیر بوده و نوشته شده صحت و سقم ان از کجا باید دریافت ؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    در تولید مواد اولیه صنایع لبنی ما در چه مرحله ای هستیم؟ منظورم موادی مانند اتارتر و... است آیا هنوز هم تمامی این نوع مواد اولیه را وارد میکنیم؟و اگر کسی بخواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند برای دریافت اطلاعات باید چیکار کند؟
  • مسغود IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    آيا در دامداري ها حقوق اوليه گاوها رعايت ميشود يا خير؟ آيا آنها تحت فشارهاي شديد براي شيردهي بسيار بيش از حد توان قرار ميكيرند يا خير؟ آيا نظارت دقيقي در اين زيمنه اعمال ميشود؟
  • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    بعنوان متخصص در امر تولید مارگارین نباتی آز استاد سوال بفزمائید حال که تولید کنندگان بزرگ که در امر گرانفروشی از شگرد کاهش کیفیت محصول استفاده میکنند و مارگارین (روغن نباتی و آب) را بجای کره حیوانی بمردم میفروشند، چرا از مارگارین با کیفیت بهتر استفاده نمیکنند؟
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    0 0
    چرا دولت که نقشی در تامین نیازهای صنعت ندارد این قدر صنعت را تحت فشار قرار داده ؟ مثلا کل واردات کره به کشور کمتر از 50 هزار تن است یعنی هر ایرانی شهر نشین یک کیلو در سال . چه دلیلی دارد که این کالا را به عنوان مثال حساس می کنند .
  • سید جواد نمازی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    با سلام 1.چرا برای دامداری های ما بانک اطلاعات درستی وجود ندارد؟ 2. چرا از سیستم های نظارتی و شبکه ای برای کنترل دامداری ها و بازدید های سرزده خبری نیست؟ 3.چرا کارشناسانی برای راهنمایی دامداران غیر صنعتی فرستاده نمی شوند تا راهکار درست را آموزش دهد؟ 4. چرا شرکت هایی و یا کارشناسانی برای بروزرسانی دامداری ها و کارخانه ها گذاشته نمی شوند؟ 5. چرا شیری که به مردم فروخته می شود دارای درصد پایین چربی است،در حالی که پول شیر خالص را دریافت می کنند؟ 6.چرا با وجودی که وزارت بهداشت اعلام کرده ماست لبنی با درصد بالای 3 درصد چربی فروشش ممنوع است ، با فراوانی زیاد در بازار پخش می شود؟ 7. چرا با وجود اینکه اعلام می شود کمبود شیر نداریم ،کارخانجات لبنی از شیر خشک استفاده می کنند؟