۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲

لیگ برتر یازدهم جمعه این هفته به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هفته سی و چهارم لیگ برتر این هفته انجام می‌شود تا فوتبال حرفه‌ای ایران 11 سالگی را هم پشت سر بگذارد. قرار بود مسابقات این هفته همگی ساعت 17 شروع شوند اما از آنجا که هفته قبل تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شد، فدراسیون نظرش را عوض کرد و بازی‌ها را در ساعات مختلف برگزار خواهد کرد. بازی‌های مهم ساعت 19:20 شروع می‌شوند. با این حساب طرفداران فوتبال برای شناختن تیم قهرمان باید تا حدود ساعت 9 جمعه شب صبر کنند.
حالا همه می‌خواهند تیم قهرمان را بشناسند؛ تیمی که قرار است این جــام را بالای سر ببرد. یکشنبه همین هفته بود که اتفاقاتی عجیب باعث شد قهرمان لیگ برتر مشخص نشود و کار به هفته آخر بکشد{ایــنــجــا}. در این روز مهم، تراکتورسازی بازی اش را مساوی کرد تا بهترین شانس را به سپاهان بدهد و خیال این تیم را یک هفته مانده به پایان مسابقات، از بابت قهرمانی راحت کند. اما سپاهان هم با ذوب آهن به تساوی رسید تا فاصله سه امتیازی سپاهان و تراکتورسازی حفظ شود. از طرفی استقلال هم نفت آبادان را شکست داد {ایــنــجــا} تا تیم تهرانی هم تهدیدی برای قهرمانی سپاهان باشد. حالا همه چیز به اتفاقات هفته آخر بستگی دارد و البته مهمتر از هر چیزی، نتیجه بازی سپاهان - مس سرچشمه تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می کند. چراکه سپاهان اگر در این مسابقه حتی یک امتیاز هم بگیرد، قهرمان می شود. البته مس سرچشمه که هفته قبل در یک مسابقه پرحاشیه توانست تراکتورسازی را متوقف کند {ایــنــجــا}، نشان داده می تواند برای سپاهان هم حریف خطرناکی باشد.
با این حال استقلالی ها و تراکتوری ها امید زیادی به لغزش سپاهان دارند. این را می شود از صحبت های آن ها فهمید. آندرانیک تیموریان هافبک استقلال آن قدر به قهرمانی تیمش امیدوار است که به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می دهد یک جام هم به آزادی بیاورند چراکه ممکن است اتفاقات عجیب فوتبال رقم بخورد و جام به تیم پرویز مظلومی برسد. اگر امسال سپاهان قهرمان لیگ برتر شود، شاید بیش از هر تیمی، استقلالی ها حسرت بخورند که چقدر راحت جام قهرمانی را از دست داده اند. آن ها که تیمی کهکشانی بسته بودند تا هر طور شده قهرمان این فصل بشوند، در میانه فصل با اتفاقات بدی روبرو شدند که منجر به فاصله گرفتن از صدر جدول شد. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال هم همین نظر را دارد {ایــنــجــا} ولی او به خاطر قهرمانی تیمش در جام حذفی، خیالش راحت است که حداقل یک جای به هواداران تیم خود هدیه داده است.
از طرفی تراکتورسازی با این که در حال حاضر مدعی قهرمانی است، ولی آن ها از ابتدای فصل قصد قهرمانی نداشتند و با این هدف وارد مسابقات نشدند. در واقع تبریزی ها فکر می کردند در دومین سال حضور قلعه نویی مدعی قهرمانی می شوند ولی بازیکنانی که این تیم در میانه فصل گرفت، کمک بزرگی به کادر فنی تیم کرد تا تراکتورسازی هم مدعی قهرمانی شود {ایــنــجــا}.
 
 
برنامه بازی‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر یازدهم
جمعه 22 اردیبهشت 91
فولاد خوزستان – پرسپولیس، ورزشگاه الغدیر اهواز، ساعت 18
داماش گیلان – شهرداری تبریز، ورزشگاه شهید عضدی رشت، ساعت 17
تراکتورسازی تبریز- ملوان انزلی، ورزشگاه یادگار امام(ره)، ساعت 19:20
مقاومت سپاسی – صبای قم، ورزشگاه حافظیه شیراز، ساعت 19:20
راه آهن – شاهین، ورزشگاه اکباتان، ساعت 17
مس کرمان – ذوب آهن، ورزشگاه باهنر کرمان، ساعت 17
فولادمبارکه سپاهان- مس سرچشمه، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 19:20
سایپا – نفت آبادان، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 17
استقلال- نفت تهران، ورزشگاه آزادی، ساعت 19:20
 
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =