تیموریان می‌گوید استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان هافبک استقلال معتقد است این تیم شانس زیادی برای قهرمانی ندارد ولی به دلیل وقوع اتفاقات عجیب در فوتبال، بازی آخر را هم جدی خواهد گرفت و شاید اتفاقات دست به دست هم دهد تا استقلال قهرمان شود.
آندو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در خصوص بازی روز جمعه می‌گوید:« کار بسیار سختی داریم و می‌دانیم که نفت تهران حریف دست و پا بسته‌ای نیست. آنها سهمیه آسیا می‌خواهند و ما هم دنبال قهرمانی یا نایب قهرمانی هستیم و این موضوع بازی را حساس خواهد کرد. با این حال حتی یک لحظه هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم و به دنبال گرفتن 3 امتیاز و سپس تفاضل گل خواهیم بود.»
تیموریان در مورد احتمال پیروزی مس سرچشمه مقابل سپاهان خاطرنشان می‌کند:« در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اگر مس با اختلاف یک گل سپاهان را شکست بدهد ما باید چهار، پنج گل به نفت تهران بزنیم و این کار آسانی نیست. با این حال باز هم می‌ گویم که در فوتبال چیزی از قبل پیش بینی نمی‌شود .ما شاید قهرمان شدیم پس مسوولان فدراسیون باید یک جام همه به ورزشگاه آزادی بیاورند.»
می‌گویند تیموریان قرار است سال آینده به لیگ امارات یا قطر برود. او اما این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید:« این خبر را یکی از روزنامه‌ها منتشر کرد و من نمی‌دانم چرا خبرهایی که صحت ندارد در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. رفتن من به امارات یا قطر دروغ است و اگر پیشنهاد خارجی داشته باشم خیلی راحت خودم می‌گویم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =