محمدرضا محسنی ثانی مهمترین هدف تشکیل فراکسیون رهروان ولایت را پی گیری اهداف جبهه متحد قلمداد کرد.

 نماینده مردم اهواز با اشاره به اولین نشست فراکسیون رهروان ولایت در گفت  و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: تشکیل این فراکسیون ها به منظور هماهنگی و همخوانی بیشتر بسیار موثر است کما اینکه تمام تاکید صورت گرفته در این فرکسیون رفتار بر مبنای خرد جمعی در مجلس نهم است .
وی افزود : تعداد زیادی از اعضای مجلس نهم در این فراکسیون عضو هستند بنابراین به صراحت می توان گفت که این فراکسیون بزرگترین فراکسیون مجلس نهم است.
محسنی ثانی با اظهار تاسف از بی اعتنایی های صورت گرفته از سوی دولت نسبت به قوانین مصوب مجلس اظهار داشت: در قانون اساسی به جایگاه والای مجلس اشاره شده و باید این جایگاه همواره حفظ شود هرچند در مجلس هشتم شاهد بودیم که دولت به تذاکرات مجلس بی توجهی می کرد اما تلاش فراکسیون رهروان ولایت بر این محور متمرکز شده که دیگر دولت نتواند مجلس را نادیده بگیرد.
نماینده مردم اهواز لازمه قانونمند شدن دولت را افزایش بعد نظارتی مجلس دانست و تصریح کرد: اگر مجلس در این مورد نظارت بیشتری را اعمال کند دولت نیز مجبور می شود که به قانون تن بدهد.
وی در عین حال تعامل سازنده را با دولت را یک اصل برشمرد و گفت: ما در ارتباط با دولت، اصل را بر تعامل سازنده قرار دادیم اما اگر قرار باشد که دولت از این تعامل استقبال نکند فراکسیون نیز ناچار خواهد شد که رویه دیگری را در پیش بگیرد .

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =