کیهان نوشت:

علیرضا نوری زاده درگفت وگو با شهرام همایون مجری «کانال یک» گفته است: به خاطر اینکه بعضی ها شخصیت من را «کاریزماتیک» می دانند، گفته بودند که اگر نوری زاده در این نشست[نشست گروهی از عناصر فراری در واشنگتن] حضور داشته باشد حاضر به شرکت نیستند؛ چون با حضور نوری زاده جلسه اپوزیسیون به هم می ریزد.»
وی افزود: «این کنفرانس دو روزه با حضور اشخاصی از طیف های کومله، مارکسیست، اصلاح طلب میانه رو و اصلاح طلب تندرو با موضوع هماهنگی میان طیف های مختلف اپوزیسیون مقیم خارج برگزار شد. موارد مختلفی در این جلسه مطرح شد؛ بعضی ها پروژه عبور از جمهوری اسلامی را خواهان بودند و اعتقاد به براندازی نظام موجود داشتند. اما عده دیگری که از اصلاح طلبان میانه رو بودند، قائل به باقی ماندن جمهوری اسلامی بودند و فقط اصلاحات جزئی را مطالبه می کردند.»
وی همچنین به ترتیب دهندگان نشست گفت اگر آنها به کوته فکری های خودشان ادامه بدهند، علیه آن ها افشاگری می کنم. من نمی دانم این آدم ها وقتی اینطور کوته فکر هستند چطور می خواهند ایران را نجات بدهند؟ به قول یکی از دوستان ما که به این آقایان گفته بود «اینقدر برای آزادی ایران عجله نداشته باشید. یک کم صبر کنید من کارهایم را در آمریکا انجام بدهم تا بتوانم با شما به ایران بیایم»!
حسن شریعتمداری از شرکت کنندگان در نشست هم به بی بی سی گفت: برخی فکر می کنند امکان همکاری بین جریان برانداز و کسانی که می خواهند درون نظام اصلاحات کنند فراهم نیست. در میان طرح هایی که پیشنهاد شد، اصلاحات از درون نظام با کمترین استقبال حضار مواجه شد.
آرش غفوری نیز به بی بی سی گفته است: اگر می دانستم نشست دنبال طرح های براندازانه است از اول شرکت نمی کردم.
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    25 36
    اما خیلیا تورو بی شخصیت میدونن.!!