«محمدعلی کشاورز» به دلیل شکستگی از ناحیه پا و لگن‌، این روزها به ناچار خانه‌نشین شده است و بیشتر وقتش را در خانه استراحت می​کند.


«محمد علی کشاورز» بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت خود، اظهار داشت: پا و لگن خاصره‌ام شکسته و همین باعث شده است تنها کاری که از من برآید، استراحت باشد. این بازیگر پیشکسوت سینما در ادامه در مورد اینکه این روزها را چگونه سپری می‌کنید، گفت: این روزها به ناچار در خانه هستم و کتاب‌های ادبی می‌خوانم.

 

بنابراین گزارش، «محمد‌علی کشاورز» متولد 1309 در اصفهان است، وی فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است. آغاز فعالیت هنری این بازیگر از سال 1339 با حضور در نمایش «ویلن‌ساز» کره مونا است. وی تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما است.

 

«محمد‌‌علی کشاورز» تابستان به دلیل شکستگی پا در بیمارستان بستری شد و چند ماه بعدتر هم دوباره به دلیل وضعیت بد جسمانی در بیمارستان بستری شد و این روزها همچنان در خانه دوران نقاهت را پشت سرمی‌گذارد.

 

برای آگاهی بیشتر درباره زندگی هنری محمدعلی کشاورز اینجــــــــا را مطالعه فرمایید. ساکنان پایتخت برای خرید کتاب زندگی او نیز (در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    11 0
    دوست داریم پدر سالار سینمای ایران