یکی از نمایندگان مجلس با سابقه بیش از دو دهه فعالیت اجرایی و مدیریتی، می​گوید در ساست دعوا نمی​کنند، بلکه با هم کنار می​آیند.

جمشید انصاری عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفت وگوی مشروحی که با خبرآنلاین داشت، در پاسخ به اینکه «آخرین باری که دست به یقه شدید کی بود؟» گفت: در دوران مدرسه هم کم دعوا نمی کردم و آخرین باری که یک دعوای حسابی داشتم در سال 1365 بود .
وی در پاسخ به اینکه آیا موضوع این دعوا یک دعوای سیاسی بود یا نه؟، ادامه داد: در سیاست که دعوا نمی کنند! در سیاست با هم کنارمی​آیند. دعوای سال 65 من بر سر آرمان هایمان بود. آن موقع جوانتر بودم و فکر می کردم که باید همه دنیا را اصلاح کنم! الان 25 سال گذشته و عاقلتر شده​ام.
از انصاری پرسیده شد، «اگر یک میلیارد از سه هزار میلیارد اختلاس را به شما می دادند، با آن چه می کردید؟» او هم به شوخی پاسخ داد: می شمردم که کم نباشد !
مشروح این گفت​وگو را اینجا بخوانید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    6 2
    اين پول كه براي نمايندگان پولي نيست اگر يك ميليارد اين پول را به كاسب ها مي دادند شايد دعاي آنها براي اين آقايان سرپوش بود كه لو نروند
  • نوید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    8 0
    آقایون نماینده!دولتمردان عزیز! اگر لطف کنید ما جوونا رو مشغول به کار کنید... آخه ما کار داشته باشیم چیزی ازتون کم می شه؟