۰ نفر
۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸

فارس نوشت:

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت با بیان اینکه از صبح امروز توزیع گسترده سیب و پرتقال شب عید آغاز شده است، گفت:‌ قیمت هر کیلوگرم سیب 1700 تومان و پرتقال 1200تومان تعیین شده است.
یدالله صادقی  اظهار داشت: از صبح امروز (چهارشنبه 24 اسفند) توزیع گسترده سیب و پرتقال در استان تهران و در میادین میوه و تره بار آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه برای کنترل بهتر قیمت‌ها در تعیین قیمت سیب و پرتقال یارانه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم سیب 1700 تومان و هر کیلوگرم پرتقال 1200 تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت:‌ مباشران بخش خصوصی برای استان تهران 8500 تن سیب و پرتقال و همچنین بهره برداران میادین میوه و تره بار نیز 23 هزار تن ذخیره سازی کرده‌‌اند که قیمت آن براساس مکانیزم بازار و نظارت سازمان تعیین و عرضه می‌شود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    16 4
    کجای تهران این قیمت می فروشن بگیید مردم برن بخرن پرتقال زیر 1800 نیست.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    1 0
    این مسئول عزیز این قیمتها را از چه کسی پرسیده؟؟؟؟ امروز پرتقال کیلوئی 1800 تا 2200 تومن نارنگی وارداتی 2300 نوع بندر 4000 تومن خیار 2000 تومن و ...... بهتر نیست بیشتر در مورد بازار تحقیق کنند ؟؟؟؟
  • بصیرمندیان IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    3 0
    سیب کیلویی 1700 با یارانه!! ده سال پیش می گفتی چشم همه گرد میشد احتمالا سال 1400 سیب کیلویی هفده هزار تومن میشه ماشاله به این اقتصاد آفرین به این لیاقت و کفایت
  • کارگر IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
    4 0
    ما که در جنوب ایران سیب خدایی کیلوی 2200تومان کمتر ندید ه ایم وپرتقال هم 2000تومان .چون ما تهرانی نیستیم حتما جزئ ایران محسوب نمیشیم.زیرا اگه غیر از ان می بود فکری هم بحال ما میکردید.قابل توجه مسئولین کشور اجناس وبرخی کالاها قیمت های اا نها روزانه بیشتر وبیشتر میشود وبه غیر از شعار مسئولین محترم هیچ فکر و چاره ای به حال ان نمیشودو مردم روز به روز شاهد تورم ونابسامانی بازار هستند کجایند انان که دم از حمایت مستضعفین میزد ند به خدا خسته شدیم از گرا نی از خداوند بترسید و به فریاد ملت برسید....مسولین محترم این مردم همان زنانی هستند که گوشواره ود ستبند هایشان رادر راه جبهه ونظام دادند و مردانش نیز خونشان.و شما اکنون تصدق سر همین مرد و زنان مسئول شده وانجائیید. پس چه شد شعار حمایت از مستضعفین؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
    0 0
    از آقای صادقی عزیزدرخصوص پرتقال وسیب تشکر می شود ولی قیمت مرغ مثل اینکه از قانون دولت تبعیت نمی کند قیمت مرغ کشتارروز 48000ریال یخزده 30500ریال (عملا 33000ریال می فروشند) ویخزده هم در اردبیل کمیاب شده ومسئولین اداره بازرگانی وتعزیرات نیز مطلع بودند.