فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: نیروهای نظامی کشور باید در راستای دست‌یابی به عزت و اقتدار ملی ثابت‌قدم بوده و در برابر هرگونه تهاجمات کور دشمنان غیرت ایران خود را به نمایش گذارند.

در ادامه گزيده اي از سخنان سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ‌انقلاب ‌اسلامی در یادواره شهدای بدر و خیبر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مهدی و حمید باکری، قهاری، طالعی و درستی در مصلاي اروميه به نقل از فارس مي آيد: 
  • تمام لحظات زندگانی شهدای ایران اسلامی در تمام دوران جنگ تحمیلی و پس از آن مدیون روحیه اسلام‌دوستی و ولایت‌مداری است. 
  • شهید مهدی ‌باکری در عین‌حال که فرماندهی لشکر 31 عاشورا را بر عهده داشت، فردی متواضع و فروتن بود و همین خصلت وی نیز باعث شد تا نام وی بر سر زبان‌ها مانده و در زمان حاضر نیز به‌عنوان فردی ولایت‌مدار شناخته‌شود.
  • سردار سرلشکر شهید مهدی باکری نمونه بارز غیرت ایرانی است. این شهید بزرگوار در تمام دوران زندگانی خود و به خصوص در زمان فرماندهی کوچکترین بدگویی و تهمت به فردی نزد تا از این طریق محبوبیت خاصی در میان تمام رزمندگان و در زمان حاضر در میان مردم به دست آورد. 
  • پرداختن به زندگانی شهدای دفاع ‌مقدس و انقلاب ‌اسلامی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در کشور انجام شود. این اقدام باید در راستای شکل‌گیری جامعه متقی و با ایمان انجام شود تا تمام اقشار کشور توان استفاده از آموزه‌های دینی و اعتقادی شهدای انقلاب ‌اسلامی را داشته باشند. 
  • شهدای عملیات‌های بدر و خیبر را الگو گرفته از شهدای دشت کربلا هستند. این شهیدان در شرایط بد منطقه توانستند این موضوع را به جهانیان بفهمانند که پیروز واقعی جنگ اسلام و کفر مسلمین بوده و باید در تمام شرایط از این لشگر تبعیت کرد.
 /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =