دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی از حماسه آفرینی مردم در انتخابات مجلس نهم تقدیر کرد.

متن پيام بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر چشمان جهانيان نظاره‌گر عظمت و غرور ملت قهرمان ايران شد. گام‌هاي راسخ مردان و زنان، پيران و جوانان با هر رنگ، لهجه و زبان، ايستاده در صف‌هاي طولاني شعب اخذ راي، پاسخ عملي اين ملت سرافراز به بدخواهان و دشمنان کوردل نظام بود.
آنچه در روز جمعه دوازدهم اسفندماه روي داد، برگ زرين ديگري از سند افتخارات مردم غيور ايران بود که با درک شرايط و اهميت نقش خويش در پيشرفت و آباداني کشور، به پاي صندوق‌هاي راي آمدند.
دشمنان از مدت‌ها قبل با ايجاد جنگ رواني و شايعه پراکني‌هاي گسترده تلاش کردند تا در اراده محکم و سترگ اين ملت بزرگ خلل وارد آورند و آنان را از خلق اين حماسه بزرگ، مايوس و يا منصرف سازند، اما نقشه‌هايشان همچون گذشته با مشت آهنين مردم اين سرزمين، نقش بر آب گرديد و برگ ديگري از ذلت و خفت را به دفترچه آرزوها و اميال برباد رفته‌شان افزود.
هم‌چنين شايسته است که از بيانات، رهنمودها و روشنگري‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ترسيم مسير نظام و هدايت ملت براي خلق اين حماسه عظيم تجليل کنم که بي‌شک جايگاه بي‌بديل ايشان نقش ممتاز و تعيين کننده‌اي در حضور مردم در صحنه‌هاي انقلاب و نظام داشته است.
سلام و درود خداوند بر اين ملت بزرگ، رحمت الهي بر اين مردم قهرمان و شورآفرين، خجسته باد اين پيروزي درخشان، توفيق خداوند نثار تمام مردان و زنان اين کشور که با هيچ زباني نمي‌توان از عظمت و شکوه‌شان تجليل کرد و تنها مي‌بايست در برابر اين لطف بيکران، سر تعظيم فرود آورد.
ملت سرافراز ايران با حضور چشمگير و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم بار ديگر به صيانت از مرزهاي اعتقادي و آرماني خويش برخاست و صلابت و استحکام نظام اسلامي را گواهي داد. اين حماسه تاريخي و اين مجاهدت ملي امانتي بزرگ و مسئوليت‌آور را به منتخبان ملت مي‌سپارد که اميد است آن را با توکل به خداوند متعال و اهتمام مجدانه و پيگير در ايفاي وظايف نمايندگي پاس دارند.
اينجانب ضمن تبريک و آرزوي توفيق براي کليه منتخبان ملت در مجلس نهم، اميد دارم که نمايندگان عزيز، حداکثر توان خود را براي اعتلاي اسلام، خدمت به ملت بزرگوار ايران و گره گشايي از مشکلات مردم به کار گيرند، هم‌چنين براي همه کساني که به عنوان نامزدهاي انتخاباتي در اين صحنه حضور يافتند، اما راي لازم را براي ورود به مجلس کسب نکردند، آرزوي توفيق، سربلندي و خدمت در ديگر سنگرها را دارم.
به همه برادران و خواهران يادآور مي‌شوم که دوران رقابت‌هاي انتخاباتي پايان يافته است، بايد رقابت‌ها را کنار گذاشت، دست دوستي و برادري به يکديگر داد و کمر به همت مضاعف براي خدمت به ملت شريف بست.
هم‌چنين لازم مي‌دانم از شوراي نگهبان، وزارت کشور، نيروهاي امنيتي و انتظامي، رسانه‌هاي گروهي و بويژه صداوسيما و همه دست اندرکاران انتخابات تقدير و تشکر کرده و توفيق روزافزون ايشان را از خداوند متعال مسالت نمايم
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =