سایت رجانیوز نوشت:

کامران باقری لنکرانی در شیراز گفت: بنده با قاطعیت عرض می کنم که هزینه هایی که تا الان در جبهه پایداری کل کشور شده است از رقم یکصد میلیون تومان بسیار کمتر است؛ ولی ما همین الان خبر داریم که برخی از دوستانی که در یکی از شهرها کاندید شده اند، دو میلیارد تومان پول برای انتخاب گذاشته اند و هیچ ادعای پول هم نمی کنند و با شکل موجهی هم کار می کنند! یا مثلاً یک آقایی در همین شیراز خودمان راه افتاده و این طرف آن طرف می روند و هر جا که تشریف می برند می گونید که این مسجدتان را تعمیر می کنیم یا مثلاً یک آقایی به حسینیه کمک می کند و این ایام دو ماه گذشه یادشان افتاده که در این شیراز، آدم های بدبخت و بیچاره هم بوده اند! قبلاً هم بوده اند ولی حالا یادشان افتاده!

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: ما می خواهیم بگوئیم که آیا این منطق گفتمانی است؟ شما بگوئید حرف ما کجایش غلط است؟ خیلی خوب آقای محصولی متمول است، قبول خمس ایشان یک رقم کلانی بوده است، خوب بود! در همین جبهه ما آدم هایی را داریم که الان زندگیشان از مصادیق ساده زیستی است به تعبیر برخی بزرگان کشور، در همین جبهه افتخارمان این است که با ارشاد بزرگان مسیر را پیش می بریم، در این جبهه افتخارمان به گفتمان است چرا شما به جای اینکه بحث گفتمانی کنید هی می گویند که آقای محصولی اینجور، خیلی خوب حالا آقای محصولی خدا انشاء اله عمرشان را زیاد کند فرض می کنیم مرد! شما باید بگوئید ایراد گفتمان کجاست؟ گفتمان را باید نقد کنیم، کلام امیرالمومنین (ع) را فراموش نکنیم، نباید لجاجت های ما با اشخاص ما را به جایی برساند که به خاطر لجبازی حرف گوش نکنیم، روایت داریم که بیشترین چیزی که مردم را به جهنم می اندازد، لجبازی است؛ باید ببینیم حرف چیست؟

وی گفت: البته ما پاسخ توهین را با توهین نمی دهیم هر کس به جبهه پایداری توهین کرد و اتهام زد ما مجاز نیستیم که در این فضا با آنها مقابله به مثل کنیم چون این فضا فضایی است که دشمن می خواهد در آن بذر اختلاف و دشمنی را بپاشد.

29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =