سایت علی مطهری در مطلبی با عنوان « رونمایی «رسالت» از جوک خبری انتخابات!» نوشت:

 روزنامه رسالت در شماره پنجشنبه چهارم اسفند به نقل از شنیده های خبرنگار خود در مورد نظرسنجی​های انتخاباتی، اسامی پنج نفر اول حوزه تهران را ذکر کرده است. طرفه اینجاست که این روزنامه بعد از ذکر نام نفر اول ، نام نفر سوم را ذکر نموده است. روشن است که نفر دوم دکتر علی مطهری بوده که روزنامه رسالت ظاهرا به خاطر هراسی که از اقبال مردم به ایشان دارد از ذکر نام وی خودداری کرده و به این وسیله نه تنها میزان اصول گرایی خود و احترام به حقوق مردم را در معرض نمایش قرار داده بلکه به شعور مخاطبانش هم توهین کرده است.
در مورد این بی صداقتی نکته ها می توان نوشت اما از بیان یکی از آنها نمی توان گذشت.
روزنامه ای که هزاران بار افرادی را به خاطر تمکین نکردن به نتیجه انتخابات مورد حمله شدید قرار داده – به این دلیل که نتیجه مورد تأیید شورای محترم نگهبان است – جناح بازی​اش به جایی رسیده که با این اقدام کودکانه، این بار خودش در خم کوچه اول گیر کرده و عملا حتی از به رسمیت شناختن کاندیداتوری یک کاندیدا هم طفره می رود. ظاهرا می توان در روزنامه خود صدها هزار بار «مردم، مردم» کرد ولی وقتی همین مردم به یک کاندیدا اقبال نشان دادند صدای ملت را ندیده گرفت، چون با اهداف جناحی ما همخوانی ندارد. البته بهتر از این هم نمی شد برای علی مطهری تبلیغ کرد و برخی مردم مردد در شرکت در انتخابات را به سوی صندوقها کشاند.
نویسنده محترم ظاهرا چندان هم در باب نظر سنجی های معتبر مطلع نیستند. برخی اخبار موثق حاکی است که دکتر علی مطهری به ویژه در نظرسنجی های اخیر نفر اول است. پیشنهاد می شود اگر روزنامه رسالت، رسالت خبری، انسانی و اسلامی را رعایت نمی کند لااقل آیه «الذین یبلغون رسالات الله» را از لوگوی خودش بردارد تا برخی از جوانان با این رفتارها به اصل دین و یا افراد با ظاهر مذهبی بدگمان نشوند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    75 10
    درود بر مطهری. محکم باش خدا نگهدارت باد.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    54 7
    آقای دکتر عزیز ! علی آقا!!!کار خودت را بکن!!! که : فضول نفس حکایت بسی کند ! حافظ .... تو کار خود مده از دست و می به ساغر کن !!!!
  • رمضان فرخنده IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    57 7
    سلام دکتر علی مطهری الحق روشنفکرمتعهدودلسوز عصرخودبوده واقبال چشمگیر وخیره کننده بااکثریت ارادر انتخابات مجلس درانتظارایشان میباشد.
  • atefeh IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    20 20
    می خواستم بگم لطفا اسامی کاندیدای تهران رو با نوع تحصیلات و سن آنها به نمایش بگذارید من یک رای اولی هستم و میخوام انتخاب صحیح و با مطاله داشته باشم ممنون