هوشنگ مرادی کرمانی از به چاپ سپردن اثر داستانی تازه‌اش با عنوان «آب‌انبار» خبر داد و گفت: این اثر را سه ماه پیش به انتشارات معین داده‌ام و هم‌اکنون منتظر مجوز چاپ کتاب هستم.


او در گفتگو با ایسنا ادامه ادامه کرد: داستان «آب‌انبار» در حاشیه‌ کویر روایت می‌شود و به نوعی داستانی درباره‌ خشکسالی در 100 سال پیش است. در این روایت، آداب و رسوم مردم کویر و بویژه کرمان درباره‌ آب و آب‌یاری تبیین می‌شود و نوع مواجهه‌ این مردم در برابر دیو خشکسالی در داستان روایت می‌شود.


در شرایطی که متولیان می‌گویند، در زمانی کوتاه، مجوز کتاب‌ها صادر می‌شود، لابد بر اساس ادعای آن‌ها، باید انتظار داشت کتاب‌ها معطل نشوند. ضمن این‌که خط و ربط من روشن و معلوم است و ضرورتی ندارد مته به خشخاش بگذارند؛ هرچند معتقدم عزیزدردانه نیستم. الآن ناشر کتاب توضیح می‌دهد همه‌ امکانات فراهم است تا کتاب چاپ شود و به نمایشگاه برسد؛ اما از آن طرف معطل مجوز است. این در حالی است ‌که کتاب‌ آدم‌هایی مانند من می‌تواند به رونق نمایشگاه کمک کند.


کتاب‌های «مربای شیرین» برای نوبت پانزدهم، «شما که غریبه نیستید» برای نوبت شانزدهم و «قصه‌های مجید» برای نوبت بیست‌وپنجم زیر چاپ‌اند.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه هر یک از این کتاب ها ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =