کنسرت مازیار فلاحی در مرکز همایش‌های برج میلاد زیر سایه حضور نوازندگان روشندل این گروه قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، پنجشنبه و در چهارمین روز برگزاری جشنواره موسیقی فجر، بخش جنبی این جشنواره شاهد اجرای کنسرت مازیار فلاحی بود.

این گروه در اجرای جشنواره علاوه بر استفاده از سازهای معمول و مورد استفاده در موسیقی پاپ مثل گیتار، گیتار الکتریک، درامز، پرکاشن، کیبورد، پیانو و... از سازهایی چون کمانچه، ابوا، هارپ و هورن نیز استفاده می‌کرد.

نکته قابل توجه در ترکیب نوازندگان این کنسرت جوان بودن آن‌ها و تسلط‌شان روی اجرا قطعات بود. در بخش‌هایی از برنامه هم خواننده گروه دست از خواندن می‌کشید تا نوازندگان رو سن تکنوازی کنند و با سازشان با مخاطبان حرف بزنند.

در بخشی از این برنامه هم مازیار فلاحی به معرفی نوازنده آکاردئون گروه پرداخت. کسی که نابیناست اما به گفته فلاحی تنها هنرمند روشندل موسیقی پاپ است که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد موسیقی ادامه داده است. 

پس از این معارفه داود جعفری نوازنده آکاردئون به همراهی ارکستر به اجرای برخی از آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز ایرانی پرداخت.

پیش از معرفی داود جعفری، فلاحی یکی دیگر از نواندگان روشندل گروه را معرفی کرد؛ امین رهنما نوازنده کمانچه. او هم پس از این معرفی چند قطعه را با همراهی سازهایی اجرا کرد که معمولا کمتر با سازی مثل کمانچه همنوا می‌شوند.

5724

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =