سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد اخباری که درباره عدم حضور اشکان دژاگه در تیم ملی ایران در برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های ورزشی درج می‌شود، کذب است.
کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد اخباری که درباره عدم حضور اشگان دژاگه در تیم ملی ایران طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها‌، سایت‌ها و روزنامه‌های ورزشی درج می‌شود، کذب محض است.
این کمیته همچنین اعلام کرد کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال برای حضور اشکان دژاگه در تیم ملی اقدام کرده و حتی برای اردوی امارات تیم ملی تقاضای ویزا هم کرده است اما حضور یک بازیکن در تیم ملی ارتباطی به کمیته روابط بین الملل ندارد و در اختیار سرمربی تیم ملی است و این کمیته بر اساس لیست بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی حتی به صورت مازاد و برای درنظرگرفتن اتفاقات پیش بینی نشده برای جایگزینی اعلام می‌شود برای ثبت نام و اخذ ویزا اقدام خواهد کرد تا بازیکنان بر اساس صلاحدید به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوند و در رقابتهای دوستانه و رسمی حضور یابند.
به این ترتیب اخباری که در رسانه‌ها به طور قطع درباره عدم حضور اشکان دژاگه در تیم ملی اعلام می‌شود کاملا نادرست است و این بازیکن در صورت صلاحدید سرمربی تیم ملی ممکن است به تیم ملی دعوت شود یا نشود.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =