رئیس مجلس خبرگان رهبری می گوید احتمال تعامل با جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان بعید است.

 به گزارش خبرآنلاین،  بعد از نهایی شدن اسامی 27 تن از نامزد های جبهه متحد اصولگرایان گمانه زنی ها درباره اسامی سه عضو دیگر این جبهه ادامه دارد.
آیت الله محمدرضا مهدوی کنی عصر دوشنبه در حاشیه همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال حضور نبویان و انصاریان در میان سه نفر باقیمانده در جبهه متحد اصولگرایان گفت: احتمال دارد این دو نفر در میان لیست جبهه متحد قرار بگیرند اما هنوز لیست نهایی نشده است.ظهر امروز از حسن غفوری فرد به عنوان یکی از سه نامزد جبهه متحد نام برده شد، هر چند هنوز این موضوع از سوی جبهه متحد اصولگرایان اعلام رسمی نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که لیست های متعدد اصولگرایان سبب کاهش رأی به اصولگرایان نمی شود، گفت: اگر کار به تخریب نرسد و رقابت سالم باشد هیچگونه اشکالی ندارد.

آنگوه که ایسنا گزارش کرد است آیت الله مهدوی کنی در پاسخ به این سوال که آیا کاتوزیان، عباسپور و مطهری به دلیل انتقاداتشان از دولت در لیست قرار نگرفته‌اند؟ گفت: بنده در انتخاب افراد دخالت ندارم و به هر ترتیب توصیه می‌کنم همه خوب‌ها در لیست‌ باشند. 

همان خبرنگار پرسید این آقایان خوب هستند، مهدوی کنی پاسخ داد:‌ بله، خوبند. 

وی تاکید کرد: من در کارهای جمعی دخالت فردی نمی‌کنم.

 وی در خصوص احتمال تعامل با جبهه پایداری گفت: ما مشترکات بسیاری داریم اما احتمال تعامل بعید به نظر می رسد هر چند من همیشه دعوت به وحدت کردم ولی اینکه جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری به تعامل برسد، بعید است هر چند من دوست دارم وحدت میان این دو جبهه باشد. 
رئیس مجلس خبرگان رهبری در مورد افراد مشترک این دو لیست گفت: هنوز لیست جبهه متحد اصولگرایان نهایی نشده و افراد مشترک مشخص نیست.
 
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =