همزمان با دهه مبارک فجر «بهروز رضوی» گوینده توانای رادیو، به مدت هشت شب خاطرات سیدتقی درچه‌ای از کتاب «سفیر هفت هزار روزه» را برای علاقمندان روایت می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز رضوی سال گذشته و همزمان با ایام دهه فجر نیز کتاب «خاطرات عزت‌شاهی» را برای علاقمندان روایت کرده بود، از شنبه هفته آینده، کتاب «سفیر هفت هزار روزه» را در برنامه «شب قصه» رادیو فرهنگ روایت می‌کند. این برنامه به از شنبه 15 بهمن‌ماه هر شب از ساعت 21 به مدت 8 روز برای علاقمندان اجرا شود.

 

کتاب «سفیر هفت هزار روزه» به خاطرات سیدتقی درچه‌ای از مبارزان پیش از انقلاب در نهضت امام خمینی رحمه الله علیه است که گردآوری و تدوین آن را حسین صدر روحانی برعهده داشته است. این کتاب پاییز امسال با حضور خانواده این روحانی مبارز رونمایی شد.

 

سید محمود دعایی، مدیرعامل موسسه مطبوعاتی انتشاراتی اطلاعات در مراسم رونمایی کتاب گفته بود: تلقی من از آقای درچه ای این است که وی عنصری فعال و کوشا هستند که هسته‌های ناشناخته را در قم شکل می‌دهد پیکی امین و نکته سنج بود که همواره می‌توان به او به عنوان یک عنصر انقلابی اعتماد کرد.

 

کتاب «سفیر هفت هزار روزه» با قیمت 12 هزار و 900 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.
 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =