معاونان وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی از حضور در نشست اتاق بازرگانی تهران سرباز زدند.

در حالی که مقرر شده بود، بعداز ظهر امروز، مینو کیانی راد، معاون ارزی بانک مرکزی و محمدرضا فرزین، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نسبت به شفاف سازی سیاست های ارزی کشور اقدام کنند ولی از اجابت دعوت نمایندگان بخش خصوصی با وجود هماهنگی های پیشین، اجتناب کردند.

البته محمدرضا فرزین به بهانه حضور در جلسه اضطراری مجلس از حضور خود عذرخواسته ولی کیانی راد به اعزام یکی از مدیران ارزی بانک مرکزی به این نشست اکتفا کرده است. حمید‌صافدل، رئیس سازمان توسعه تجارت هم به این نشست دعوت بود که او هم حضور نیافت.

نشست های نمایندگان بخش خصوصی با مسوولان دولتی همواره با طرح مباحث چالشی و طرح دغدغه های فعالان اقتصادی همراه است و نیازمند پاسخگویی مسوولان است.

گفتنی است، طی هفته های اخیر هم چنین خلف وعده هایی از سوی مسوولان ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی نسبت به دعوت مجلس رخ داده بود.

 /3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    3 0
    یعنی دلالانی که تو اون سه روز دلارها راخریدند مجوز افزایش قیمت گرفتند. بابا این سیکل بسته و تکراری شده دیگه یک بچه هم میتواند پیش بینی کند که ارز هفته دیگه بالای 2000تومان خواهد شد