حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش سه شنبه در مجلس گفت که معلمان از او متشکرند و البته هیچ معلم حق التدریسی هم در آموزش و پرورش وجود ندارد.

معیاری که وزیر آموزش و پرورش برای رضایت معلمان از عملکردش داشت، به اجرای قانون استخدام معلمان حق التدریسی بر می گردد. او گفت: "از وقتی من به وزارت آموزش و پرورش آمدم قانون مصوب مجلس در استخدام معلمان حق التدریس را اجرا کرده​ام، افزود: حتی یک سر سوزن از قانون مجلس کوتاهی نکردم. معلمان هم بسیار رضایت دارند و از مجلس و وزارت ما متشکرند. اگر یک معلم حق التدریسی پیدا کردید که در اولویت استخدام بوده و استخدام نشده، او را به من معرفی کنید تا ظرف یکساعت او را استخدام کنم. به گفته وی، امروز معلمان دنبال تحول بنیادین هستند نه استخدام حق التدریسی​ها؛ چون مشکل آنها رفع شده و دیگر معلم استخدام نشده نداریم. حتی یک دانه نیروی شرکتی هم نداریم و همه تعیین تکلیف شده​اند."

نکته اینکه استخدام معلمان حق التدریسی و برنامه استخدامی که در دوره وزارت حاجی بابایی اجرا شد، حواشی بسیاری داشت. غیر از این چند ماه پیش حاجی بابایی خبر از استخدام معلمان شرکتی به عنوان حق التدریس در آموزش و پرورش داد. او گفت: "پنج هزار و 800 نیروی شرکتی در آزمون تعیین اولویت حدنصاب نمره را کسب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به ادارات کل آموزش و پرورش استان خود و پس از طی مراحل در صورت نیاز استان مربوطه به عنوان حق‌التدریس مشغول به کار شوند."

همچنین برای حرف های تازه حاجی بابایی در مجلس هم ناقض های دیگری هم وجود دارد. یکی از آنها که برای این خبر نوشته است: "آقای وزیر محترم با سلام .بنده (...) از آموزش و پرورش شهرستان دهلران توابع استان ایلام هستم.چهار سال سابقه تدریس در مدارس دولتی و بیش از پنج سال در مدارس غیر دولتی دارم .می توانید دستور سوابق بنده را از آموزش دهلران دریافت نمایید تا متوجه ظلم های زیر مجموعه خود شوید."

همچنین کاربر دیگری نوشته است: "جناب آقای وزیر دختر بنده دو سال در مدرسه استثنائی با آنهمه مشقات شغلی و گزینشی کار کرده همین چند روز قبل حکم با عنوان حق التدریس داده اند دستش.سال اول شرکتی بوده و امسال حق التدریسی می توانید از مدارس استثنائی سوال کنید."

اما  اکنون خبرآنلاین از کاربران خود که بسیاری از انها، معلم و فرهنگی هستند، می پرسد، آیا از وزیر آموزش و پرورش متشکرید؟ آیا معلمی با عنوان حق التدریسی در مدارس ایران فعالیت می کند؟

پاسخ های خود را در بخش نظرات همین خبر برای ما بفرستید.

توجه کنید نظراتی که حاوی توهین و یا ادعای غیرقابل اثبات باشند، منتشر نمی شوند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 142
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    44 5
    6 سال آموزشیار نهضت بودم 2 سال هم قبلش حق التدریس در دولتی ! تازه امسال حق التدریس با ما قرار داد بسته اند. استخدام کجاست؟
    • ایوب چراغی از علی آبادکتول IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      3 13
      بابا خیلی نمک نشناسید. باوجود اینکه به قول وزیرای قبلی اصلاربطی به آموزش و پرورش نداشتیم استخدام شدیم. دیگه چی میخواید.چرا دروغ میگید. منم مثل شما نهضتی بودم الانم استخدام شدم. نکنه شما از اونایی هستی که توی آزمون نمره زیر 10 آوردی والا همه ی ماها که بالاتر از 10 نمره گرفتیم استخدام شدیم. خدا برادرای شهیددکترحاج باباییو رحمت کنه. خداپدرشو بیامرزه که ما رو بعد از چندین سال از بلاتکلیفی نجات داد. اونم فقط با یه آزمون. قبلا اصلا نهضتی ها رو ... حساب نمی کردند.خبرآنلاین آفرین از این نظر سنجی ات خوشم اومد.ولی بعضی ها خیلی بی معرفتن.مگه نه؟
  • بدون نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    87 8
    خیر
  • حاج عمو IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    17 8
    ها -نه -نمیدونم معلم نیستم
  • کشاورز IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 81
    با سلام و خداقوت خدمت همه خادمین ملت بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگیان از خدمات شایسته و بزرگ دکتر حاجی بابایی تشکر میکنم.البته شاید به صورت موردی در بعضی از حوزه ها ایراداتی باشد یادر خصوص استخدام حق کشیهای شده باشد ولی دور از انصاف است که خدمات ارزشمند این وزیر تواناتحت الشعاع این موارد قرار گیرد .ان شاالله مطمئن باشید با پیگیری این مشکلات هم مرتفع خواهدشد.
    • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      37 3
      به نظرم شما از دوستان نزدیک ایشان باشید... آقای حاج بابایی، نکنه خودتی کلک؟
    • مازنی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      12 2
      حق کشی رو خوب اومدی... داغ دل من رو تازه کردی... در ضمن اگه طبق گفته شما ایشون وزیر توانایی هست پس این جریان حق کشی چیه!!! آیا از یک وزیر توانا انتظار میرود در حساس ترین و ریشه ای ترین شغلی که با آینده عزیزانمان مرتبط است آن هم در ابعاد گسترده (چند ده هزار نفر استخدامی) اشتباهی به این بزرگی مرتکب شود... من یکی از این جامعه ای هستم که قربانی شده... و یک آدم بی سواد بجای من در حال تدریس است... معنی انصاف رو هم فهمیدیم ... این آقای وزیر توانا توی اون دنیا یا این دنیا باید جواب پس بده... با تشکر از مسئولین خبرآنلاین بابت ...
    • ایرانی CA ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      7 2
      فامیلته یا دوستت ؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 65
    بله
  • کارمند همشهری وزیر IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    26 6
    سلام .میدانم سئوال من شاید ربطی به موضوع نداشته باشدولی یک سئوال از اقای وزیرمحترم دارم :با اینهمه کارهای متعددی که برای فرهنگیان (آموزشی )اعم از بیمه طلایی گرفته تا رتبه بدی جدید نیروهای آموزشی ومعاونین اجرایی(دفتردارها)شده.وتمام این مصوبات توسط نیروهای اداری با تلاش شبانه روزی انجام میشودمخصوصا_(نیروهای امور اداری وحسابداری ادارات آموزش وپرورش)چرا وزیرمحترم بااینهمه وعده ووعید یه نیروها اداری هنوز هیچ گونه اضافه حقوق وتغیییراتی انجام نشده تا کی وعده آقای وزیر.هربار درجلسه روءسای آموزش وپرورش قول میدهید ولی عمل نمیکنید چرا چرا چرا؟
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    45 3
    نمیشه بگی هیچ کاری نکرده ولی بیشتر حرف بوده تا عمل شاید هم دستورات از طرف ایشان صادر میشه ولی دیگران اجرا نمیکنند
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    30 3
    جناب حاج بابایی چند وقت پیش اعلام کردید که تمام مطالبات معوقه ی فرهنگیان پرداخت شده ولی باید خدمتتون عرض کنم که اینطور نیست ما جمعی از همکاران شما شاغل در مدارس روستایی هستیم که هنوز موفق به دریافت پاداش مناطق محروم سالهای گذشته نشدیم 2ساله که سند طلبکاری ما از اداره کاملا رسمی با مهر و امضا و شماره دستمونه ولی هنوز چیزی به ما پرداخت نشده تورو خدا قبل از اینکه کاری انجام بشه اعلام عمومی نکنید
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    69 6
    خیر اصلا و ابدا
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    28 2
    جناب حاج بابایی بنده سال تحصیلی گذشته به عنوان بازرس مدارس غیر انتفایی تهران ابلاغ گرفتم و تمام سال رو درگیر بازدید از مدارس بودم ولی هنوز منتظرم که حق الزحمه ی اون بازدید هارو به حسابمون واریز کنند لطفا کمی هم مراقب کارهای مدیران زیر دستتون باشید
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    30 3
    خيلي از افرادي كه امسال در آزمون آموزش و پرورش شركت كردند و قبول شدند و قرار بود استخدام رسمي شوند الان به صورت حق التدريس كار مي كنند پنج نفر از اين افراد در مدرسه ما مشغول هستند . آقاي وزير چرا ما معلمان بايد از شما متشكر باشيم خبر از حقوق و مزاياي ما داريد ؟ آن را با حقوق و مزاياي ديگر كارمندان مقايسه كنيد؟ من و همسرم هردو معلم هستيم ولي آنقدر تورم بالاست و هزينه زندگي زياد است كه خدا را شاهد مي گيرم كه روزشماري مي كنيم كي يارانه ها را پرداخت كنند تا زه ما فقط يك فرزند داريم .
  • بهنام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    18 14
    اول ایشون باید ببینند با این وضعیت مدارس اصلا مردم از معلمها راضی هستند بعد بروند سراغ تشکر معلمان از ایشون
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    52 7
    معلمی شغل انبیاست//حقوقش نصف افغانیاست
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 37
    تاحدودی
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    15 2
    تشکر برای چی اخه چرا یه فکری برای فارغ التحصیل های رشته های دبیری نمیکنید مگه ما چه گناهی کردیم که وقت و پولمون رو صرف رشته بی مصرفی مثل این کردیم که اخرش هیچی باشه اگه دبیر نمیخواین خب در این رشته رو ببندین که الکی فارغ الالاف بیرون نده این رشته غیر از اموزش و پرورش دیگه هیچ جا کارایی نداره خواهشن یه فکری کنید
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    26 2
    با سلام و احترام ایشان یکی از حقوق حقه تعداد زیادی از کار مندان را در استفاده قانونی از باز نشستگی پیش از موعد را از انها گرفته است و حدقل میدانم که این قشر زحمت کش از وزارت ایشان ناراضی هستند.
  • کوروش IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    12 2
    سلام با همکارم درباره این حرف جناب وزیر صحبت می کردیم که گفته بود معلم حق التدریسی نداریم و.... همکارم بهم گفت که خانمی ازبستگان نزدیکش یازده ساله که حق التدریسیه از چهار سال پیش فقط مدارکی ازشون گرفتن حتی گزینش تهران هم رفتن ولی خبری از استخدام نیست و مثل اینکه همکار اینجوری زیاد دارن توی جنوب کرمان.با تشکر
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    4 30
    بله راضی ایم
  • محمد رضا م. IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    17 5
    بله حتما متشکریم!!! بنده 2 سال است که در یکی از مراکز تربیت معلم بصورت انتقال موقت کار میکنم. من با مدرک ارشد و20 ساعت تدریس دروس دانشگاهی در هفته ( که گاهی شامل 10 سرفصل کاملا متفاوت است) همان حقوقی را میگیرم که سایر نیروهای اموزش و پرورش میگیرن و گاهی حتی حقوق انها از من بیشتره!!! متاسفانه اموزش و پرورش ارزشی برای نیروهای تحصیل کرده اش قایل نیست و در واقع از ما بیگاری میکشه
  • کارمند دولت IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 26
    با سلام بنده به عنوان یک کارمند رسمی دولت که در بخش فنی و در وزارت ارتباطات و فن اوری اطلاعات مشغول به خدمت هستم معتقدم که وزیر محترم آموزش و پرورش برای کارمندان زیر مجموعه خود گام های بسیاری در جهت رفاه حال این عزیزان برداشته است و همین بس که حقوق یک کارمند مشابهه سابقه اینجانب با مدرک لیسانس (و البته مدرک اینجانب فوق لیسانس) کمتر از من نیست.
  • موسوی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    علیرغم استخدام انها،حق عده ای ضایع شد چرا برای کسانی که سال 89 استخدام شدند ازاول تیرماه حکم صادر شد ولی برای حق اتدریس هایی که امسال استخدام شدند از اول مهر ماه .جدای از ما به تفاوت مزایای مادی آن ( سه ماه حقوق و مزایای کامل ) عده ای در این فاصله در صورت مشخص بودن وضعییت آنها می توانستند احکام مدیریتی و معاونت بگیرند.
    • علی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      4 0
      ضمن سلام کسانی که پارسال استخدام پیمانی شدند ازتاریخ شروع به کار حکمشان زده شده است که درهرصورتی قبل مهر 89 نمی باشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 2
    درشهرستان ما هیچ نیروی شرکتی قبول نشد مگر2معلم ورزش ان هم به دورافتاده ترین نقطه روستایی فرستاده شدند بنده از بهترین معلمان شرکتی بودم لوح تقدیر گرفتم وبعنوان معلم مصصح نیز اوراق را تصحیح کردم ولی توهین یک فرهنگی درقالب وزیر که مااز کوچه و خیابون اومدیم هیچ سنخیتی با ارزش بنده در اموزش و پرورش شهرنداشت ایا باید از این وزیر تشکرکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باتغییرات یربط درکتابها و دوره های اموزشی؟؟؟شهریه های بالای مدارشدولتی آیا باید از این وزیر تشکرکرد؟حقوق پایین معلمها انهم باتدریس در روستاها و رفت و امد سخت و 17سال سابقه تدریس ؟آیا جای تشکردارد؟؟؟؟؟؟؟یک میلیون وپانصد هزار تومن بن دادند بشرط خرید چند مارک مشخص ایرانی و نه مورد دیگری یعنی در واقع خرید امکان ندارد؟تشکردارد.
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    20 2
    حقوق دبیر لیسانسه با 16 سال سابقه کار زیر 600 هزار تومان است که از حقوق نیروهای خدماتی زیر دیپلم تازه کار شرکتها هم کمتر میباشد و معلمها اصلا قادر نیستند از وضیت خود رضایت داشته باشند .کافی است حقوق دریافتی فوق را با اجاره ماهانه یک اپارتمان کوچک در تهران مقایسه کنید تا دیگر از این سوالات مطرحنکنید.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 2
    خیر تمام طرحها کارشناسی نشده اجرا می شود و متاسفانه اصلا در مورد معیشت فرهنگیان هیچ اقدامی انجام نداده است .
  • سامان IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 13
    من معلم نيستم ولي اينو مي دونم كه بين وزيرهاي موجود تنها وزيريه كه يكم پرستيش وحالت وزيربودن داره وبقول خودموني جذبه داره ولي از لحاظ فني اطلاعي ندارم ولي در حالي كه قانون هزينه تحصيل رو رايگان اعلام كرده ولي خانواده ها براي پرداخت هزينه تحصيل فرزندان موندند ومعلمها هم در مدارس دولتي تدريس قابل قبولي ارائه نمي دهند.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    21 4
    متاسفم كه در مملكت ما شفل انبياء چقدر مورد بي حرمتي قرار گرفت
  • دبیر از شیراز IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    4 13
    با سلام اگر نخواهم پا روی حق بگذارم ایشان از وزیر های قبلی خیلی بهتر هستند. لااقل شان معلم را به زبان هم شده در رسانه ها بالا برد و از تبلیغات منفی بر ضد دبیران تا حد زیادی جلوگیری کرد تا انجاییکه توانست سعی در استخدام حق التدریسی ها کرد هر چند اشتباهات وزرای گذشته را نمی توان به هیچ وجه پاک کرد و از بین برد زیرا من به عنوان یک دبیر تازه استخدام هیچ وقت ظلمهای دوران حق التدریس از یادم نمی رود به هر حال اگر انصاف داشته باشیم وخود را جای ایشان بگذاریم می بینیم که حتی اگر خودمان وزیر شده بودیم در این فرصت و با این وزارت خانه بزرگ و ویرانی که تحویل گرفتند بیش از این نمی شد کار کرد و تا ساله
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 11
    این وزیر برای تعطیلیهای بیمورد خیلی خوب کار کرده و بدعت خوبی از خود به جای گذاشته.....
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    53 4
    به هيچ وجه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    16 2
    بی عدالتی که در زمان ایشون در حق نیروهای شرکتی شد ، در هیچ دوره ای نشده بود ، واقعا متاسفم !
  • معلمان شرکتی اخراج شده ایران US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    18 2
    چرا تکلیف معلمان شرکتی که اخراج شدند مشخص نمی شود کجا دنیا همچین اتفاقی می افتد بعد از 2 3 سال تدریس موفق و گذراندن دوره ای ضمن خدمت با پول همین بیت المال دوباره امتحان انهم در رشته و مقطع بدون ارتباط با رشته معلم و تدریس او برگزار کنند و اخراج !!! اگر جایی در دنیا سراغ دارید نام ببرید ؟؟؟!! علارغم تلاش نماینده دلسوز اما کارشکنی عده ای معدود اما با نفوذ تا الان مانع از برگشت به کار معلمان اخراج شده حتی در قالب حق تدریس شدند . ملت عزیز ایران معلمان شرکتی همه از دانشگاهای معتبر دارای مدرک تحصیلی مهندسی و رشته های دیگر هستند و اینکه وزیر بارها گفته این عده بیسواد هستند جای تامل دارد.معلمان مظلوم قربانی عده ای نماینده و تصمیمات اشتباه وزیر محترم شده اند لطفا همه کمک کنید.
    • رضا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      1 6
      ببخشید من یه سوال دارم. شما چطور معلم بودی و الان توی آمریکایی؟؟؟؟
    • معلمان اخراجی شرکتی US ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      7 1
      آمریکا چیه ؟؟؟؟ استفاده از وی پی ان socks 5 و ... باعث میشه ip تغییر کنه و موقعیت عوض شه ..بقیه توضیحات بماند ..من موندم حالا معلمان شرکتی بیسوادن یا اینا که میان این حرفها عجیب و ...می زنند !!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    17 2
    وضعیت همترازی فوق لیسانس ها و دکترهای آموزش و پرورش و دانشگاه چه شد ما چه گناهی کردیم
  • معلمان شرکتی US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    18 3
    این تعداد اخراج نا حق معلمان شرکتی شاهکار دولت دهم می باشد ...اخراج 10000 معلم ..همه ادارات و ارگانها نیروهای شرکتی خود را جذب و قراردادی کردند اما آموزش و پرورش در اقدامی عجیب معلمان شرکتی را اخراج کرد ! امثال بنده حقیر که 2 سال در هنرستان تدریس کردیم چرا باید در آزمونی در مقطع ابتدایی شرکت می کردیم و به بهانه نمره نیاوردن در آزمون اخراج شدیم !! ما که با کمترین حقوق داشتیم به نحو احسن تدریس می کردیم .آقای وزیر چرا شما و چند نماینده انگشت شمار در کمیسیون آموزش زحمات معلمان شرکتی را نادیده گرفته و انواع توهین و افترا را به معلمان شرکتی نسبت دادید !! چرا وقتی رهبر عزیز تاکید بر گره گشایی کار جوانان دارند شما سنگ اندازی می کنید ؟؟
    • رضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      3 6
      شما چطور توی هنرستان تدریس می کردید در حالی که توی ابتدایی نمره نیاوردید؟ ضمناً چرا کامنتهای شما با پرچم آمریکا ثبت شده؟ پس نتیجه میگیریم این وزیر بهترین وزیر دوران 32 ساله ی انقلاب چون امثال تو و این سایت که معلوم نیست ار کجا پول گرفته ازش عصبانی هستید.
    • بدون نام US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      5 1
      آقا رضا عزیز برادر شما مثل اینکه اشتباه گرفتی یا اطلاعات کامپیوتری شما محدود .ما هم مثل شما ایران هستیم .منتهی از سرویس هایی استفاده می کنیم که باعث تغییر IP میشه .که همین تغییر IP باعث میشه پرچم که نشون میده عوض شه . امیدوترم توضیح مختصر ذهنتو روشن کرده باشه . در ضمن برادر من من مهندسی دارم چطوری باید امتحان مقطع ابتدایی و کودکان استثنایی قبول شم ؟؟!!! اون رشته ها محترم هستند و دانشگاه درس خوندن . مگه کسی که رشته ابتدایی دانشگاه خونده می تونه بیاد تو آزمون رشته مخابرات قبول شه ؟؟ امثال شما هستند که .....جای تاسف داره
    • معلمان شرکتی US ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      8 1
      تو چه بیسوادی ..وی پی ان نشنیدی !!! خدایا همین ادمها هستن که باعث شدن معلمان شرکتی اخراج بشن چه نتیجه گیری با حالی هم کرده مردم از خنده ...خبر آن لاین شما هم !!! این نظر چرا تایید میشه ! دست شما درد نکنه نمیدونه الکی توهین میکنه نتیجه هم میگیره!!!
    • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      4 2
      آقا رضا یعنی چی پرچمش آمریکا !! حتما اونی که با پرچم دیگه نظر داده یه جا دیگه !! مردیم از خنده ..تکنولوژی connection این افراد فرق میکنه آقا رضا . بیشتر توضیح خواستی بگو واست توضیح بدم .سعی کن اول تحقیق کنی بعد نظر بدی .تازه این بنده خدا کلی مطلب از طرف همه معلمان شرکتی اخراجی نوشته..این دوستان تو ایرن هستن .معلمان شرکتی که اخراج شدن شما که انقدر حرف ای هستید چا وزیر میگه بیسوادید ؟؟!!
  • معلم US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    16 2
    چرا از معلمان بازنشسته استفاده میکنید اما معلمان شرکتی که سابقه موفق تدریس داشتند اخراج کردید ؟
  • علي IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    18 1
    درخصوص حقوق فرهنگيان اهمال كاري كرده و چون ماديات مربوط به زندگاني فرهنگيان است مي توان گفت رضايت بخش نبوده است .
  • مسلم محمدی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 1
    عده ای را بازنشسته کردند ولی دوباره به کار گرفته اند . اگر نیرو لازم دارند چرا از جوانان با امگیزه استفاده نمی کنند ؟ در مدرسه ما معلم فیزیک - شیمی و ریاضی متخصص نداریم ولی چهار نفر که کارشان مشخص نیست حقوق می گیرند .
  • معلم شهر IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 19
    آقای حاجی بابایی در مقایسه با وزیران قبلی خیلی کار انجام داده که برای هیچ معلمی پوشیده نیست.حال اگر کاستی مشاهده میشود نباید خیلی سختگیرانه برخورد کرد زیرا اجرای تمام کارها بسیار مشکل است. من از ایشان متشکرم به خاطر کارهای خوبشان و آرزو دارم برای درست کردن کاستی ها تلاش کنند.
  • بدون نام US ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    13 2
    نمایندگان مجلس به داد مظلومانه معلمان شرکتی اخراج شده برسید ..
  • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    13 1
    عدم هماهنگي بين مبالغ پرداختي با مدرك تحصيلي وتفاوت فاحش با دريافتي افراد هم سابقه وهم مدرك در اموزش عالي.عدم موافقت با مصوبه مجلس جهت باز نشستگي پيش از موعد،عدم كار كارشناسي دقيق جهت طرحهاي عجيبي چون تعطيلي پنج شنبه ها وتغيير نظام اموزشي به دو دوره 6 ساله،استفاده از طراحاني كه شايد به ندرت تدريس داشته اند ودر نتيجه اعتراضات در جهت سوالات امتحانات نهايي،انجام امور بروكراسي وكاغذ بازي به عنوان شوراهاي اموزشي،گروههاي درسي و... شايد فقط بتوان به يك امر مثبت اشاره نمود كه همان بيمه طلايي است.در ضمن مشك ان است كه خود ببويد نه انكه عطار بگويد
  • بیرانوندی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    26 2
    نقاط ضعف حاج بابایی: -حذف نمره 20در مقطع ابتدایی -وضعیت مبهم پیش دانشگاهی.در ابتدا اعلام شد پیش دانشگاهی حذف میشود ولی دیدیم که سال چهارم همان پیش دانشگاهی می باشد. -راه اندازی حدود4000مجتمع آموزشی که در هر مجتمع حداقل4نفر مشغول کار هستند که بعضا معلمان م دبیران مجرب هستند وحداقل مبلغ اضافه شده به حقوق انان بابت لین مسئولیت 200هزارتومان میشود که این بار مالی زیادی بر اموزش و پرورش تحمیل کرده است. -مخالفت وزیر با بازنشستگی پیش از موعد معلمان .(ایشان بهتر است تحقیق کنند جرا معلمان دوست دارند پیش از موعد بازنشسته شوند.) -عدم توجه به مدرک تحصیلی در آموزش و پرورش.لیسانس -ارشد و دکتری از نظر دریافتی اختلاف چندانی ندارند.
  • آرش IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    9 1
    سلام ابتدا فکر می کردم که شاید ایشان با آشنایی که با بدنه آموزش و پرورش دارند بتوانند کارهای مهمی را انجام بدهند ولی متاسفانه باید بگم که ایشان هم نتوانستند تغییری را ایجاد نمایند. شاید دیگر سیستم آموزش و پرورش قابل اصلاح نیست. در این بخش مشکلات جدی در زمینه محتوای کتاب های درسی وجود دارد. برخلاف وعده های وزیر که مدام دم از کیفیت آموزشی می زند باید بگم که به طور وحشتناکی کیفیت آموزشی در مدارس بسیار پایین.
  • سوال IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    15 1
    سوال من این این است که آیا رییس جمهور از اخراج معلمان شرکتی اطلاعی ندارند ؟! آیا کشوری در دنیا این تعداد معلم اخراج اخراج شده اند ؟؟؟ آیا معلم بازنشته دوباره سر کار باشد ولی معلم شرکتی با سابقه تدریس اخراج شود ؟ چرا کمیسیون آموزش کاری برای بازگشت معلمان شرکتی اخراج شده انجام نمی دهد ؟ چرا همه ادارات نیرهای شرکتی قراردادی شدند اما آموزش و پرورش معلمان شرکتی را اخراج کرد ؟ معلمان شرکتی با سابقه موفق تدریس و گذراندن دوره های ضمن خدمت چرا باید اخراج می شدند ؟
  • آرش IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 1
    در یک کلاس 30 نفره بدون امکانات کمک آموزشی معلومه که کیفیت پایین می آید. وزیر متاسفانه همش دم از هوشمند سازی مدارس می زند پس کو این همه وعده و وعید. الان متاسفانه معلم فقط نقش یک مبصر را سر کلاس برعهده داره با این وضعیت در آینده نه چندان دور در این زمینه با بحران جدی مواجه خواهیم شد.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 1
    خبر آن لاین لطفا پرینت این نظرات رو بدست نمایندگان مجلس و وزیر برسونید بدوونند چقدر زحمت می کشند !!!
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 6
    با نظر بیرانونذی موافقم . فقط از نظر حقوق واقعا ما عقبیم. در کل از عملکرد ایشان راضیم. اگر بمونه میتونه کاری کنه. حجم کتابهای ریاضی دبیرستان هم زیاد است تو رو خدا اگه به معلمهای ریاضی رحم نمیکنید به دانش اموزها رحم کنید
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 1
    اصلا
  • رضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 1
    متاسفانه تمام برنامه های آموزش و پرورش بدون کار کارشناسی شده انجام می شه. یک شبه تصمیم می گیرند محتوای فلان کتاب را تغییر می دهند در مقطعه ابتدایی کتابها بسیار فاجعه بار تالیف شده اند. در این مقطع و مقطع راهنمایی نمره داره حذف میشه دانش آموز چه درس بخواند چه نخواند تا شهریور قبول میشه آخه این چه وضعیتیه کدام عقل کلی این برنامه را داده است؟!!!!. این کارها واقعا آموزش و پرورش را به بیراهه برده است. کلاسهای درس بیشتر به زندان شباهت دارند تا محیط آموزشی امکانات وجود ندارد از یک معلم هم انتظار معجزه نباید داشت وقتی که هزار تا مشکل مالی داره
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    خیر--------------------------
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    12 6
    كمترين حقوق درايران مال معلمين زحمتكشاست
  • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    9 3
    نه ابدا راضي نيستيم صرفا رياست شعاري بر اين وزارت خانه دارند
  • @##@ US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    19 2
    وزیر گفته معلمان شرکتی که اخراج شدند بیسواد هستند چطور تدریس می کردیم بیسواد نبودیم ! من که مهندسی از دانشگاه دولتی دارم چطور وزیر میگه بیسوادیم نمیدونم !
    • امیر IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      1 0
      من هم از معلمان شرکتی هستم که لیسانس مهندسی از دانشگاه دولتی دارم ولی به گفته وزیر بی سواد هستم و اخراج شدم
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    9 5
    باید همه معلمان متشکر باشند مخصوصا 40 هزار نفری که تازه استخدام شده اند وحقوق نسبتا خوبی هم دارند
  • احمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 4
    بیرانوندی به موضوعات خوبی اشاره کرده است منظور از حذف نمره بیست در ابتدایی یعنی کلاًحذف نمره در ابتدایی است یا بعبارتی اجرای طرح توصیفی در ابتدایی است که نمره ندارد.بنابراین ملاک مناسبی برای ارزشیابی دانش آموز وجود ندارد
  • یک معلم محروم IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 1
    ما معلم های شاغل در شهر مرزی و محروم گمیشان در استان گلستان از عملکرد وزیر آموزش و پرورش به هیچ وجه رضایت نداریم زیرا روستایی با فاصله کمتر از 5 کیلومتر در کنار شهر ما به جهت روستا بودنش از حق نوار مرزی برخوردار و جزء مناطق کمتر توسعه یافته محسوب شده سیصد هزار تومان از معلم های داخل شهر دریافتی بیشتری دارند در حالیکه شهر ما نیز دست کمی از روستا ندارد و در نقطه صفر مرزی واقع در مرز ایران و ترکمنستان و در محرومیت کامل می باشد ! عدالت وزیر ما اینگونه است .
  • علیرضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 1
    اگر چه میتوان به بعضی برنامه های خوب ایشان خصوصا مبحث بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد. اما 1- تصمیم گیری های عجولانه در بحث های آموزشی حذف پیش دانشگاهی و تغییر مقاطع آموزشی 2- تعطیلی پنج شنبه بدون کارتحقیقاتی . الان یک کار پژوهشی در حال اجرا در آموزش و پرورش است در حالیکه ایشان خودش بدون این بررسی ها کار را انجام داد 3بکارگیری نیروهای ضعیف و سیاسی در آموزش و پرورش 4- بحث مجتمع های آموزشی بدون مشخص بودن اهداف این طرح بیش از 8سال قبل به صورت آزمایشی اجرا و بعد جمع آوری شد. 5- تبلیغات بیش از حد که دربین فرهنگیان به کار زودتر برای کاندیداتوری در ریاست جمهوری مطرح است. اگر سری به ادارات کل و ادارات مناطق بزنید. تا کنون این میزان عکس و سخن که از ایشان در ادارات پخش شده از هیچ وزیری پخش نشده تشکر
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    12 2
    اصلا كسي شماروقبول داره
  • احمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    17 1
    حقوق یک معلم لیسانس با 24 سال سابقه 600 هزار تومان به قدری حقوق ها بالاست که همه دوست دارند زودتر بازنشسته شوند رعایت نکردن قانون بازنشستگی پیش از موعد سبب شده که همه معلمان از دست وزیر بسیار عصبانی وناراحت شوند. معلمان از وزیر راضی نیستند
  • کسری MY ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    16 2
    اصلا نه .نمیدونم چرا باید حقوق یه معلم تازه استخدام با کسی که 15 سال سابقه داره ده هزار تومن اختلاف داشته باشه .مثلا ما توی خانواده خودمون سه تا فرهنگی هستیم و هر سه لیسانس ولی خواهرم که سه سال دیگه بازنشست میشه حقوقش با مال من با 15 سال سابقه یکی هست البته 3هزار تومن بیشتر.این یعنی اموزش وپرورش هیچ ارزشی برای سابقه و تجربه قائل نیست و این عین بی عدالتیست. تازه من با این سابقه تا محل کاره با 20 دقیقه فاصله باید روزی 3500 کرایه ماشین بدم.سیستم برای فرهنگی هایی که محل سکونتشان با محل تدریسشان فاصله داره باید یه فکر حسابی کنه یا وسیله رو محیا کنه یا هزینش رو بده
    • بدون نام IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      0 0
      امر دیگه ای باشه!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 3
    خيلي؟!
  • بدون نام MY ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    13 4
    انتظار داره راضی باشن با این تورم و حقوق معلمها همه عصبی وناراحتن دیگه کسی دل به کار نمیده البته وزیر کاری نمیتونه بکنه .نظام حقوقی از پایه خرابه
  • معلم شرکتی اخراج شده IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    15 2
    از وزیر آموزش و پرورش سوالی دارم ؟؟؟؟؟؟؟ چرا فقط ما معلمان شرکتی بیسوادشدیم پس چرا در این آزمون سوم تیر هم افرادی بودند که مثل ما (نیروهای نهضتی)حد نصاب را نیاوردند ولی استخدام در آموزش و پرورش شده اند . چرا همه ادارات نیرهای شرکتی قراردادی شدند اما آموزش و پرورش معلمان شرکتی را اخراج کرد ؟ چرا از معلمان بازنشسته استفاده میکنید اما معلمان شرکتی که سابقه موفق تدریس داشتند اخراج کردید ؟
  • معلم شرکتی اخراج شده IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    12 3
    از وزیر آموزش و پرورش سوالی دارم ؟؟؟؟؟؟؟ چرا فقط ما معلمان شرکتی بیسوادشدیم پس چرا در این آزمون سوم تیر هم افرادی بودند که مثل ما (نیروهای نهضتی)حد نصاب را نیاوردند ولی استخدام در آموزش و پرورش شده اند . چرا همه ادارات نیرهای شرکتی قراردادی شدند اما آموزش و پرورش معلمان شرکتی را اخراج کرد ؟ چرا از معلمان بازنشسته استفاده میکنید اما معلمان شرکتی که سابقه موفق تدریس داشتند اخراج کردید ؟
  • ر IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    چرا باید تشکر کنن؟ اولا هنوز مشخص نیست کامل اجرا بشه یا نه اومدیم در به تخته خورد اولین بار یه طرح درست و حسابی دادن و اجرا شد کامل دیگه تشکری نداره وظیفه ش بوده پس حقوق وزارت میگیره برای چی؟
  • معلم شرکتی IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 3
    از وزیر آموزش و پرورش سوالی دارم؟؟؟؟؟؟؟ چرا فقط ما معلمان شرکتی بیسواد شدیم افرادی مثل ما (نیروهای نهضتی)در این آزمون سوم تیر1390 هم حد نصاب را نیاوردند ولی به استخدام آموزش و پرورش در آمدند چرا همه ادارات نیرهای شرکتی قراردادی شدند اما آموزش و پرورش معلمان شرکتی را اخراج کرد ؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 21
    من یک معلم با 29سال سنوات خدمت هستم اهل شیرتز این وزیر بسیار فعال است و آموزش وپرورش را خوب می شناسد امتیازش خیلی حوب است.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    21 3
    جناب اقاي وزير طبق كدام امار ميفرمايند فرهنگيان از من راضي هستند / لطفا اعلام كنند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    15 3
    به هیچ عنوان راضی نیستیم
  • نيما IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    15 4
    هيچ معلمي راضي نيست
    • احمدی حسن IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
      1 8
      حاجی بابایی گناهش این است که برای نظام کار می کند
    • معلم زاده A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      0 0
      سلام چرا ناحق از قول ما معلمین حرف میزنید ازخودت بگو به جای ما چرا حرف می زنید ما وکیل وصیع نمی خواهم خودمان چولاغ نیستیم انقاقا یک ادم خوب داخل کشور از نظر من حاج بابایی وبعنوان یک معلم از او راضی هستم
  • arman PL ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 8
    وزیر بیچاره کاری از دستش برنمیاد برای افزایش حقوق ، من حدود هفت هشت سال پیش که با دوستام تربیت معلم رو تموم کردیم تا حالا نصفمون مجرد موندیم بخاطر انتخاب این شغل مزخرف! فقط یک ماه قبل از انتخابات که حقوق زیاد میکنن میشه خواستگاری رفت و بله رو گرفت مگر نه باید تا انتخابات بعدی صبر کنی !
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 3
    خیر
  • نيما IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 4
    حقوق دبیر لیسانسه با 16 سال سابقه کار زیر 600 هزار تومان است که از حقوق نیروهای خدماتی زیر دیپلم تازه کار شرکتها هم کمتر میباشد و معلمها اصلا قادر نیستند از وضیت خود رضایت داشته باشند .کافی است حقوق دریافتی فوق را با اجاره ماهانه یک اپارتمان کوچک در تهران مقایسه کنید تا دیگر از این سوالات مطرحنکنید.
    • لاله سرخ IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
      3 21
      لطفا كمتر دروغ بگوييد من خودم كارمند شركت نفت هستم و خواهرم دبير هنرستان و با 6 سال سابقه و مدرك ليسانس حقوق 650 هزار توماني دريافت ميكند
    • احمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
      6 0
      اگر من فیش حقوقی خودم رو اینجا قرار بدم باز هم میگید دروغ می گم؟ من دبیر هنرستان( به اصطلاح هنرآموز) و با 18 سال سابقه 690 هزار تومان حقوق می گیرم که اگه بیمه و بازنشستگی و مالیات و دیگر کسورات رو ازش کم کنید به حدود 400 هزار تومان میرسد . اگه خبر آنلاین مایل باشد من فیش حقوقی خودم رو اینجا قرار میدم . در ضمن اینم بگم که در آموزش و پرورش مدرک و سابقه تاثیر زیادی در حقوق ندارد و اینجا همه تقریبا یکسان حقوق می گیرند و عدالت در آموزش و پرورش کاملا رعایت شده هست !!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 3
    خیر -خیر --خیر
  • بی بال IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    11 3
    خبر آنلاین برو خوش باش که داری به مردم خدمت می کنی ؟ حقوق معلمینی که حتی یک دقیقه استراحت اورا هم به عنوان های خاص کوتاه می کنند 10 دقیقه زودتر باید بروی و 5 دقیقه دیرتر تعطیل می کنند بعد اگر 2 دقیقه دیر کنی جلوی در ایستاده اند تا خجالت بکشی خیلی وقت است از دست رفته است تو خودت را نگران نکن تقصیر وزیر هم نیست اگر معلم ها راحت باشند یعنی قدرت تفکر در مملکت راحت است و کسی که فکر کند می تواند با عقل درست را از نادرست تشخیص دهدپس نباید راحت باشند نیازی هم به برنامه ریزی ندارند
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    17 2
    آقای حاجی بابایی جای شما بودم حتما نظرات این صفحه رو نگاه میکردم اگر خجالت زده نمیشدم لا اقل دیگه حرف بی حساب نمیزدم
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 2
    lمن در یکی از ادارات دولتی به صورت قرار دادی مشغول به کا بودم با سه سال سابقه بعداز کلی گزینش وازمون به عنوان معلم شرکتی استخدام شدم بعلت علاقه ای که به معلم بودن داشتم کار وسابقه خود را کنار گذاشتم ودریکی از دورافتاده ترین نقاط مرزی مشغول به تدریس شدم چند برابر حقوقم کرایه ماشین میدادم تا به محل کارم برسم به امید اینکه روزی استخدام شوم با توجه به نبود منابع ازمون در منطقه ما وکم بودن وقت با اینکه خیلی تلاش کردم درازمون که اصلا ربطی به رشته ای که تدریس میکردم نداشت یک نمره کمتر ازحدتعیین شده گرفته واخراج شدم حالا از انجا رانده واز اینجا مانده
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 3
    بهتر است براي نظرسنجي به مدارس برويد نه اينكه نظرسنجي را در اينجا راه بياندازيد و دوستان خودتان بيايند نظرات خودتان را منعكس كنند ان هم با IP هاي مختلف (كه پرچم كشورهاي مختلف هم بيافتد) اسم شما خبرگزاري است و نه تفرقه انداز برادر و خواهر خبر انلايني
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    13 1
    سلام من معلم اگر حقوقم خوب باشه دیگه دنبال اضافه کار و شغل دوم نیستم ودر نتیجه کیفیت کارم بالاتر رفته وبهتر میتونم به تحول اموزشی وپرورشی کمک کنم
  • مدیر مُعلٌم IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    9 2
    پنج شنبه را روز خانواده اعلام کرد اما ما پنجشنبه یا در کلاس های ضمن خدمتیم یا در جلسات اداره هرچه قدر جلسه هست در روز پنج شنبه که مخصوص خانواده نامگذاری شده می باشد
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 2
    همان طرح شتابزده ی ششم ابتدایی وضعیت رضا یت مردم ایران را علاوه بر معلمان نشان می دهد. ایشان خود را در تحول گرایی جاودانه کردند.
  • فرهنگي بازنشسته IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 2
    اقاي وزير تا زماني كه نيروهاي شركتي را ساماندهي نكرده بود نبايد نيروي جديد مي گرفت . حالا اين نيروهاي شركتي اخراجي معترض هستند چون در هيچ نهاد و سازماني نيروهاي شركتي اخراج نمي شوند . واگر آنها به قول وزير بي سواد و ... هستند و نمي توانند در معلمي موفق باشند بايد در امور اداري و دفتري به كار گرفته شوند .
    • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      2 0
      نیروها ی شرکتی در هیچ وزارتخانه ای اخراج نمی شوند و لی این ضعف بزرگ وزیر آموزش است که آنها اخراج شدند و حالا معترض اند
  • محرابی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 2
    آقا و یا خانم لاله سرخ در مورد خواهر محترمه شان که معلم است و میگویند که 650 هزار تومان حقوق میگیرند یک چیز را فراموش کرده اند به احتمال زیاد ایشان از خانواده معزز شهدا هستند و با توجه به دستورالعملی که از ایشان بیمه و مالیات کم نمیشود در فیش حقوقیشان کل دریافتی را واریز میکنند .
  • امیر IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 10
    بله خدا حفظش کنه
  • رها IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 10
    مقصر وزیر نیست.دست هایی پشت پرده است و اجازه نمی دهد وزیر به اهدافش برسد.
  • ع م م IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 2
    به هيچ وجه جاي تشكر ندار چون وزير به جاي انجام كار درست و تغيير مناسب حقوق و انتخاب مديران لايق فقط حرف مي زند
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 2
    اين رو گفتن كه شما تبسم كنيد
  • خ.ا.ك IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    4 3
    اصلاو ابدا
  • شيباني IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    دوصد گفته چون نيم كردار نيست
  • رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 2
    ایشون 3 ساله که به دانشجوهای تربیت معلم بی اعتنا هستند، دانشجویانی که رتبه های 6، 7، 10،15،12،17،14 و ... کنکور سراسری رو دارند و کارنامه ها هم به آقای عباسپور داده شده، وقتی پیگیری میکنیم به ما لقب سیاسی میدن!!
  • بدون نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 2
    بنده نه تنها از وزیر بلکه از همه مسئولین متشکرم بخاطر حقوق، زندگی و مسکن بشرح ذیل: از لحاظ درآمدی حقوق بنده حدود 600 هزار تومان با حدود 15 سال سابقه معلمی که از این مقدار ماهانه 1- 150هزار صرف کرایه ماشین تا محل کار می شود 2- 150 هزار صرف اجاره مسکن 3- 150هزار صرف پرداخت مهریه 4- 150هزار صرف اقساط البته زندگی بنده با قرض گرفتن میگذرد. واقعا متشکریم
  • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    چه رضایتی اگر کسی بعد از تاریخ 88/1/1 هر مدرک تحصیلی بالاتر (مثلا لیسانس) ارائه نماید حقوق اش از هر فردی که همان مدرک را قبل از آن تاریخ ولو با سنوات خدمتی بیشتر ارائه نموده، بیشتر می شود. آیا به نظر شما این عدالت است؟
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 4
    بابام معلم بوده.من مدرکم از بابام بالاتره. ولی میدونم بعد از سربازی مثل دوستام باید بیکار ول بگردم.
    • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      4 4
      په نه په . بعد از سربازی برو بشو وزیر آموزش و پرورش...چرا ؟ چون بابات معلم بوده...
  • بدون نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 2
    ای کاش وزیر یک فکری هم به حال معلمان شاغل در پست های اداری، ادارات درجه 5و6 می کرد به عنوان مثال کارشناس توسعه پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و فناوری اطلاعات و آمار که جدیدا کار هوشمندسازی مدارس نیز به آن اضافه شده ، به نظر شما با دو دست چند هندوانه می توان برداشت؟
  • بدون نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 3
    ایشان مگر تاکنون چه اقدامی در جهت پیشبرد اهداف اموزشی مدارس و کشور انجام داده اند ؟مگر غیر از اینکه دلسردی و عدم انگیزه رادر معلمان بوجود اورده اند اقدام دیگری از ایشان دیده شده است؟من به عنوان یک دبیر به وزیر محترم میگویم که وضعیت اموزشی مدارس افتضاح است و هرسال بدتر میشود اگر میتوانید کاری برای وضع دانش اموزان که هدف و مقصد اصلی اموزش و پرورش است بکنید
  • بدون نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 3
    چرا ایشان بازنشستگی زودتر از موعد رو اجرا نمی کنند؟ کار اموزشی خیلی زود انسان رافرسوده میکند .سی سال یا 25 سال کار فکری و اموزشی اونهم با امکانات کم در بسیاری از استانها واقعا انصاف نیست
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    3 12
    من از پدرو مادرم که معلمن پرسیدم و اونا راضی بودند لازم به ذکر است که هر دو در مقطع ابتدایی مشغولن یکی مدیر و دیگری دبیر کلاس دوم خود من به شخصه در خصوص یکی از حقوق معلمان ابتدایی که پس از سالها اجرا شد یعنی تعطیلی روزهای پنج شنبه که باعث شد عدالت در کلیه مقاطع تحصیلی اجرا گردد از ایشان تشکر می نمایم
  • بدون نام US ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    10 2
    قانون شکنی در خود دولت امروز 12 بهمن 90 آقای فروزنده معاون نیروی انسانی رییس جمهور اعلام کرد هیج دستگاهی حق اخراج نیروهای شرکتی را ندارد و باید با این نیروها قرارداد مستقیم ببندد سوال من اینه چرا آموزش و پرورش معلمان شرکتی رو اخراج کرد ؟ واقعا چرا ؟!
  • فرهنگی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    1 4
    بنده ازسال 1364به مدت 7سال یعنی تاپایان سال 70ماهی مبلغ 2800تومان وبدون بیمه وبا4ماه کسری خدمت سالانه روبرو بودم وواقعا بامشقت زندگی کردم اگرواقعاآقای وزیرراست می گویدپیگیراین مشکل ماقشری وسیع ازفرهنگیان جامعه هستیم که به مدت 7سال به خاطرنپرداختن حق وحقوق واقعی ازهمه چیززندگی مان عقب افتاده ایم لذا خواهشمندیم ازوزیرمحترم حداقل دراین مدت 7سال حق التدریسمان سنوات مارا کامل پرداخت کنندکه اگرچنین کنندلاقل بخشی ازمحنت زندگی مان که حدود4سال به پایان خدمتمان مانده کم خواهدشدآقای وزیربنده به خاطرفقرمالی مجبورشدم به استان مازندران نقل مکان کنم شایدچندصباحی بتوانم ادامه روندزندگی راپیش ببرم
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    6 2
    چرا دو ساله حق محرومیت برازجان را نمیدهید و هر سال قول میدهید وسند زده اید و هیچ خبری نیست واقعا شخصیت معلم را به سخره گرفته اید
  • مظلوم IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    8 2
    یکسال باجان دل کار کردیم وچغدر خوشحال بودیم بدون اینکه توقع ای از کسی داشته باشیم اما بااهانت تمام از کار اخراج شدیم آقای وزیر فکر ما را که نکردید فکر دانش آموزانی که یکسال زیر دست ما پرورش یافتند وهنوز هم از ما می خواهند که معلمش باشیم را چگونه میدهید؟فکر می کنید تازه استخدام شده هااز ما بهتر کار می کنند یکی از دوستان که امسال استخدام شده همش از من روش تدریس می خواهد بعد ما بیسوادیم اینهایی که دارند ازما یاد می گیرنند پر از علم و ادب هستند؟
  • معلم شرکتی بیگناه IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    11 3
    بنا به مصوبه مجلس که معلمان شرکتی با 5 سال سابقه مستمر استخدام شوند .بنده 5 سال سابقه مستمر با 36 ساعت تدریس در هفته در مناطق محروم استخدام که نشدم هیچ اخراج هم شدم.زمانی هم که اعتراض کردم گفتن منظور از مصوبه معلمان حق التدریس بوده نه معلمان شرکتی و به راحتی 5 سال سابقه و زحمت نادید گرفتن و اخراج کردن.به هر کسی هم مراجعه کردم نتیجه نگرفتم. از وزیر بپرسید چرا با ما این کارو کرد؟با ما چه دشمنی داشت؟؟؟جواب خدارو چطوری می خواد بده؟؟؟؟
  • اکبر US ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    10 2
    به هیچ وجه راضی نیستیم در مورد کارکنان مدارس استثنایی ظلم وستم فاحشی شده است وتمام مزایای آنها حذف شده است در آخرت باید جوابگو باشید بیمه طلایی وارایه خدماتش واقعأ مضحک است در حالی که بیمار هستی وساعت 10شب است باید دنبال فتوکپی باشی (این درد آور است ) اگر وزیر ماندی ترا به خدا افطاری را قطع کن ( پولش را خشکه حساب کن ) باعث کسر شأن همه معلمین است
  • بدون نام IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    13 2
    سلام من هم معلم کلاس اول هم دوم هم سوم هم چهارم و هم پنجم تازه سال دیگه هم ششم هستم تازه مدیر ناظم آبدارچی هم هستم تازه با پایین ترین امکانات آموزشی تازه تو محروم ترین و منطقه کوهستانی اونم راه دور و خاکی که خودمون با وسیله شخصی میریم 600 تومن حقوقم اونوقت معلمی که تو شهر یک پایه درس میده تو ناز و نعمت نه فاصله دوری نه دانش آموز روستایی که مادر و پدرش بی سواد که همه زحمتش روی دوش معلم حقوقش از من خیلی بیشتر چقدر به معلمان مناطق محروم بها داده شده حداقل یک سرویس ساده تو این وضع بنزین اونوقت بلدن فقط اشکال گیری کنن و این جوری از خودشون تعریف کنن بیاید منطقه شهیون دزفول رو ببینید اصلا اهمیت به مناطق روستایی نمیدن برای یک وسیله کمک آموزشی خونت روت می سابن ولی ما فقط توکل بر خدا داریم
  • زرین دشتی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    9 2
    والا ما که جز قول و وعده چیزی ندیدیم 1- در شهرستان زرین دشت حتی یک دانش اموز هم شنا یاد نگرفت - اموزش به طور کل در اموزش و پرورش از بین رفته و فقط شده درس پرورشی که ان هم دارد نتیجه عکس می دهد -عملا معلمان از سیستم حقوقی که بین انها با توجه به فشار کاری زیاد ودر مقایسه با معاونین و معلمان پرورشی گلایه دارند -کجاست ان مدارس هوشمندی که قول دادید در بعضی از مدارس هنوز با گچ نوشته می شود -
  • ورودی 88 کاردانی آموزش ابتدایی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    8 1
    آقای وزیر هیچ معلم بیکاری رو باقی نذاشتن...!!! البته هیچ فرد بیکاری رو باقی نذاشتن....آخه هرکسی که اومد و گفت میخوام معلم شم ، شد.. ولی اونایی که حقشون بود رو بیجواب گذاشت... کسایی که سال 88 جذب مراکز تربیت معلم شدندو بعد فارغ التحصیلیشون رها شدن به امون خدا...کسایی که با بهترین رتبه ها تو بهترین دانشگاههای کشور قبول میشدن ، اما تربیت معلم رو انتخاب کردن... البته تعدادشون زیاد نیست...!!! همش 8000نفر هستن... که مابین 70میلیون زیاد به چشم نمیان... آقای وزیر : خودتون و انصافتون: آیا همه ازتون راضین؟
  • قهرمان حسینی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    1 14
    دکتر حاجی بابایی در اندیشه خدمت به آموزش و پرورش کشور است دیگران متاسفانه تحمل اورا ندارند یک کمی انصاف داشته باشید.
  • رضا IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    1 6
    باسلام خدمت مدیران محترم سایت خبرآنلاین به نظرمن شما بامردم صادق نیستیدواگر اشتباه میکنم لطفاً این سؤال بنده روتأیی کنیدو پاسخ خودتون روهم بنویسیدتاذهن همه ی خوانندگان محترمتون روشن بشه.البته اگربعداً این مطالب رو به اون بنده خدا نسبت نمیدید باید بگم که من نه معلمم و نه فامیلی دارم که معلم باشه و نه این آقای وزیر رو ازنزدیک میشناسم.فقط به عنوان یک کاربری که بعضی وقتا به سایت شما سر میزنم میپرسم؛ چرا فقط نظرات منفی رو در مورد وزیر آموزش و پرورش و عملکردش منعکس و تأیید کردید؟یعنی واقعاً هیچکی ازش راضی نیست؟ حق بدید که مردم باید در صداقت شما شک کنند. مؤفق ...
    • گروه جامعه IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
      7 1
      کاربرگرامی، با تشکر از توجه شما. اما اگر متن خبر را خوب بخوانید نوشته فقط نظراتی که حاوی توهین هستند، منتشر نمی شود. ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم همه نظرات را با دقت بخوانید، تعداد زیادی از نظرات در حمایت از جناب حاجی بابایی نوشته و تایید شده اند. ضمنا، رضایت داشتن معلمان از متولی آموزش و پرورش، خواست همه است. چه اینکه با این رضایت، بخش بسیار بزرگی از جامعه ایران، از شرایط زندگی و کاری خود راضی هستند و این اتفاق مثبتی است. نکته بعد اینکه ما نگاه صنفی به آموزش و پرورش داریم و نه سیاسی. با دوستان آموزش و پرورش هم مشکلی نداریم. اما وظیفه ما نقد است. بخشی از نظر شما به دلیل ادعای غیرقابل اثبات حذف شد.
    • معلم مظلوم IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
      6 0
      اقا رضا وقتی نظر مثبتی نیست از کجا نظر مثبت منعکس کنن؟!!!!! همه ناراضی هستند.مسئولین که حرف ما رو نمی شنوند یا اگه هم می شنوند به روی خودشون نمیارن. دلمون خوشه حد اقل اینجا اعتراض خود را منعکس میکنیم.
    • بدون نام US ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      5 0
      جناب معلم مظلوم استاد شما خودتو ناراحت نکن ..این برادر رضا مثل اینکه دوست وزیر و اعضای وزارتخونه . میگه معلمان شرکتی که هنرستان بودن چرا آمریکا هستند ؟؟ چرا آزمون ابتدایی قبول نشدن ؟!! فکر کردن آزمون کتابهای اول ابتدایی گرفتن چون اونا هم هنرستان تدریس می کردن باید همه جواب میدادن !!! برادر رضا ابتدایی خودش دانشگاه رشته تحصیلی حساب میشه مثل رشته ها دیگه .اونایی که هنرستان تدریس میکنن مهندسی دارن برادر دانشگاه مهندسی خوندن نرفتن دانشگاه رشته علوم تربیتی یا ابتدایی نخوندن که تو آزمونش بتونن قبول شن. در ضمن وقتی اکثرا از وزیر کارهاش شاکی هستند خبر آن لاین چیکار کنه ؟؟!!! الکی بنویسه راضی هستند !!! واقعا از روابط عمومی وزارت خونه کسی اینا به گوش وزیر برسونه خیلی خوب میشه .(البته اگه برسونن)
  • بدون نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    6 1
    جالبه فکر کنم چند نفر از وزارتخونه به همه نظرات مخالف منفی دادن
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    1 8
    دربرابراينهمه زحمت بعضي نظرهابي انصافي است وفقط جنبه شخصي دارددركل موفقترين وزيرآموزش وپرورش بودندهمه بايدهمت وكمك كنند
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    1 4
    دختر من در سال گذشته در مدرسه زینب در منطقه 7 تهران در کلاس اول دبستان درس می خواند که در اواخر مهر معلمشان انتقالی گرفت و به مدت 2 ماه 4 معلم عوض کردند وعصر ها تا ساعت 17 کلاس جبرانی میگذاشتند و ضربه درسی بدی به بچه ام خورد و دیگر اینکه مبلغ 2000000 ریال به عنوان کمک به مدرسه به اجبار از ما دریافت کردند که فیش های واریزی به حساب مدیر مدرسه هست . اما قرض از این صحبت ها اینکه هیچکس به اعتراض ماگوش نکرد وگذشت که گذشت. ای کاش وزیر و مدیر منطقه و معاونین وبازرسین و...محترم کمی به این مدارس سرکشی میکردند که مدیران مدارس سر خود کارهایی را انجام ندهند که باعث نارضایتی و بد بینی مردم شود.
  • رضا IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    2 0
    سلام شاید وزیر کنونی از نظر کمیت بسیار پر کار بوده ولی کیفیت کارها ضعیف و عجولانه بوده. در این مدت خدمتم هیچ گاه شاهد نبودم هیچ وزیری برای اجرای یک طرح مهم مثلا همین طرح 6-3-3 مناظرات و برنامه های کارشناسانه در رسانه عمومی بگذارد و شنونده نظر کارشناسان و معلمان و اولیا و حتی دانش آموزان باشد. چه بسیار طرحههای داشته ایم که به سرعت اجرا شده و به سرعت هم فراموش شده اند.طرح مشارکتی - رویکرد تربیتی و...
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    7 0
    راستی بن هایی که 2سال پیش اسمش را عوض کردید وبه عنوان هدیه مثلا میلاد امام رضا ویا عید غدیر می دادید وحق ما بود را چرا قطع کردید سالی 80000 تومان بن داشتیم که با آمدن وزیر جدید قطع شد علاوه بر آن یارانه مسکن داشتیم آن هم قطع شد بازنشستگی پیش از موعد هم که قانون است را هم اجرا نکردید به بهانه نداشتن بودجه پس این آموزش وپروش کی بودجه داره؟ درسته که تعداد ما زیاد است ولی زیادی نیستیم ماهم داریم مالیات میدهیم یک کم از تعداد جلسات و همایش های آنچنانیتان را کم کنید وجلوی ریخت وپاش های وزارتخانه را بگیرید آن وقت خواهید دید که بودجه کارهای واجب تر تامین خواهد شد ما منکر زحمات شما نیستیم ولی خواهش میکنیم کمی بیشتر به فکر معلمان باشید خصوصا معلمان مرد چون آنها باید یک خانواده را تامین کنند .
  • عبدالرضا رسایی PK ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    5 0
    خیر راضی نیستم در احکام حقوقی معلمان اختلافات زیادی وجود دارد حقوق بنده از بسیاری از افراد همسابقه و هممدرک من پایین تر است حتی از برخی افردای که سابقه یا مدرکشان از من پایین تر است و تا کنون هیچ جواب قانع کننده ای دریافت نکردم دیگری اینکه چرا تمام پرسنل وزارت خانه های دیگر در خارج از کشور در برخی کشور ها حق استراتژیک می گیرند ولی معلمان نمی گیرند آیا این بی عدالتی نیست یا خون دیگران از معلمان رنگین تر است؟
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    9 0
    متاسفم به حال معلمان حق التدریسی و نهضتی که فکر می کنند حاجی بابایی آنها را استخدام کرده است.علی احمدی با تند رویهایی که کرد با اعتراض و تجمع معلمان شد و مجلس هم تصویب کرد تا همه معلمان استخدام شوند . تصویب طرح در مجلس و در زمان علی احمدی بوده است . اگر این اتفاق نیفتاده بود و حاجی بابایی وزیر شده بود مطمئن باشید شماها را هم مثل شرکتیها اخراج می کرد . حاجی بابایی مخالف استخدام حق التدریسیها بوده . بروید نظرات او را در 14 سال نمایندگی مجلس بررسی کنید . اگر او موافق حق التدریسیها بود چرا در 14 سال نمایندگی مجلس هیچ اقدامی انجام نداد و مدام سار مخالف می کوبید .
    • معلم بازنشسته IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      5 0
      با شما موافق هستم .خدا خیرش بده علی احمدی. من زمان علی احمدی بیشتر راضی بودم..با هزار بدبختتی تونستم بازنشسته شم .نمی دانم چرا به جای استفاده از ما از کار افتاده ها از جوانان توانا و پر انرژی استفاده نمیکنن.ما انرژی گذشته نداریم.امیدوارم با این سیاست کاریشون لطمه ای به فرزندان ما نزنند.درسته ما تجربه داریم ولی انرژی لازم برای تعلیم وتربیت نداریم.خود بنده به خاطر بیماری سر کلاس طاقت نداشتم و لحظه شماری می کردم تا کلاس تمام شود و به خانه برگردم تا استراحت کنم.پیشنهاد من به عزیزان برای موفقیت نظام اموزشی این است قانون بازنشستگی سر موعد اجرا کنند و از جوانان پر انرژی استفاده کنند.با تشکر از همه معلمان
  • ناشناس IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
    0 0
    خیر.چرادر کشور ما یک بام ودو هواست؟تعدادی با 25 سال کار 30 سال پاداش گرفتند،تعدادی 25 سال پاداش گرفتند.اکنون نیز 25 روز حقوقدارند؟آیا این معنای عدالت است.اگر عدالت این است بی عدالتی دیگر چیست؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    0 0
    مجتمع ها رو جمع کنید مخصوصا شهری پول مفت دارید بدید به بدبخت شرکتی ها
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    1 0
    جناب وزیر اگه خبر داری میدونم فقط این نوشته ها داغ دل خالی کردنه پس بهتره من هم بنویسم چند ساله که از طرف دولت حقوق ها زیاد میشه ام در وسط سال یا پایان آن به بهانه ای کسر میشوند من حکم خودم را که نگاه کردم نسبت به سال گذشته 10هزار تومان زیاد شده این در حالیه که در ابتدای سال حدود 80 هزار زیاد شده بود اسفند 90 هم 130 هزار زیاد شده که دلمون و خوش کردیم که بلاخره می توانیم با این تورم بسازیم ام خبر موثق داریم که اگه در امسال (91)حکم بنویسند آن را کم کرده و شایدچیزی هم از حکم کم کنند
  • بدون نام US ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
    1 0
    باسلام وتشكرازمديريت محترم وبلاگ -شايدهيچ كسي قبول نكندولي بنده اهل وساكن استان ايلام بخش بدره باچهارسال سابقه مستمرحق التدريسي بدون دليل اخراج شده ام ولي چه كسي پاسخگوباشد
  • معلم حق التدريسي IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    0 0
    باسلام.معلمي عشق است.اين جانب همراه يكي ازهمكاران رسمي دريك روستاكه دوكلاس شش پايه دارد مشغول خدمت هستيم من چهارپايه(14دانش آموز) ودوستم دوپايه(12دانش آموز) تدريس ميكندامامن به عنوان يك معلم حق التدريسي زماني حرص مي خورم كه مي بينم همكاررسمي من ماهيانه سه برابرمن حقوق مي گيرد.
  • معلم سابق A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    0 0
    نه تنها فرهنگیان ، بلکه نیروهای شرکتري و حتی سربازمعلم های سال 91-89 از این وزیر راضی نیستند