خبرگزاری آریا در یادداشتی در واکنش به عملکرد صداوسیما در بحران اخیر ارز و سکه خطاب به ضرغامی نوشت:

*جناب ضرغامی حتما شما بهتر  می دانید که وظیفه اصلی رسانه ملی رفتن به دل بحران است نه گوشه ای کز کردن و عبور بی صدا از مسایل مهم و البته پس از تمام شدن ماجرا قیافه پیروز و ظفرمندانه گرفتن و به میدان آمدن!
مثلا وقتی که بی بی سی و صدای آمریکا و... به صورت زنده و مستقیم میدان التحریر را نشان می دهند و وقایع را آنگونه که خودشان می خواهند برای مردم تحلیل می کنند نباید درست در همان زمان در کشور ما فیلم ها و تله فیلم هایی که هزاران بار پخش شده اند را از انبارها بیرون کشید و به خورد مردم داد.
* در ماجرای اخیر وقتی رسانه های بیگانه مانند من و تو و بی بی سی و صدای آمریکا و... آنچنان با بسته های خبری "بمبی" خود روی مغز مردم راه می رفتند و در جامعه جو روانی نامناسبی ایجاد کردند که بخشی از آن به صورت مستقیم به کسانی که ماهواره در منزل دارند منتقل شد و بدتر از آن بخش دیگرش سینه به سینه به صورت یک کلاغ چهل کلاغ در جامعه منتقل شد رسانه ملی (هم رادیو و هم تلویزیون) چه اقدام ویژه ای انجام دادند؟
*آقای ضرغامی آیا می توانید کارنامه سازمان تحت نظرتان را در این چند روز برای روشن شدن افکار عمومی در اختیار رسانه ها قرار دهیدو بگویید چند دقیقه برنامه خبری و تحلیلی در این خصوص تهیه کردید و چه نقشی در فرونشاندن این جو روانی ایفا کردید؟
این خبرگزاری همچنین خطاب به شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد نوشت:

*آقای حسینی برخی رسانه ها را عامل افزایش قیمت سکه و ارز معرفی کرده است.آقای حسینی ! خوب اگر فرض کنیم اتهام شما درست باشد وظیفه شما در این میان چه می شود؟ آیا شما سخنگوی اقتصادی دولت نبودید؟ آیا اگر شما خود را به کنار نمی کشیدید و موبایلتان برای اصحاب رسانه باز بود یا اگر ما را قبول نداشتیدلااقل یکبار در آن چند روز روی آنتن تلویزیون حتی به صورت تلفنی می رفتید در این ماجرا هیچ تاثیری نداشت؟ آیا دولت روزنامه و خبرگزاری ندارد؟ آیا صدا و سیما هر وقت که شما خواستید در اختیارتان قرار نگرفته است؟
*آقای وزیر اقتصاد و سخنگوی محترم اقتصادی دولت ! چرا به مردم نمی گویید که برخی سیاست های اشتباه اقتصادی نیزاز عوامل اصلی اتفاقات اخیر بوده است؟
*آقای سخنگو ! اگر قرار بود نرخ سود سپرده ها افزایش یابد و مخالفتی با آن نبود چرا این مساله را زودتر رسانه ای نکردید؟چرا در زمان غیبت رسانه ای شما آن مسوول دولت از عدم امضا خبر داد؟
 

31302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    38 1
    واقعا...
  • بدون نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    10 2
    کدام بازار؟ کو افزایش قیمت؟