مهر نوشت:

چهار عضو باند شیاطین پاکدشت پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل یک زن و تجاوز به پنج زن و دختر به 13 بار اعدام و قصاص محکوم شدند.
رسیدگی به این پرونده سیاه از 29 مهر 88 با انتقال پیکر نیمه‌جان زن جوانی به بیمارستانی در شهرستان پاکدشت آغاز شد. راننده خودروی سواری که این زن را با کمک مأموران کلانتری 14 حصار امیر به بیمارستان رسانده بود به مأموران گفت: دقایقی قبل پیکر زن جوانی را کنار جاده دیدم. وقتی برای کمک به طرفش رفتم بریده بریده از سیاوش و کریم - سرنشینان پراید فراری - حرف می‌زد. بنابراین مأموران پلیس پاکدشت به تحقیق از قربانی پرداختند. زن 28 ساله نیز قبل از مرگش روی تخت بیمارستان جزئیات جنایت چهار پسر شرور را فاش کرد. چند روز بعد زن جوان بر اثر شدت خونریزی و جراحت جان باخت.
تحقیقات در این‌باره ادامه داشت که دختر جوانی با مراجعه به مأموران جزئیات جنایت سیاه 4 پسر شرور را فاش کرد. همزمان با چهره‌نگاری رایانه‌ای متهمان از سوی شاکی، تصویر آنان در اختیار پلیس قرار گرفت و سرانجام سردسته شبکه دستگیر و از خودرویش چند عدد کیف زنانه، مقداری طلا و لکه‌های خون کشف شد.
سیاوش - مرد شرور - پس از روبه‌رو شدن با شاکی به سرقت، آدم‌ربایی، آزار و اذیت 5 زن و دختر به همراه همدستانش محمود، علی و کریم اعتراف کرد. اعضای شبکه نیز پس از دستگیری انگیزه خود را سرقت طلا و آزار و اذیت طعمه‌هایشان عنوان کردند.
در جلسه محاکمه غیرعلنی که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیز محمدی برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان با بیان کیفرخواست گفت: سیاوش - 27 ساله - متهم به 5 فقره تجاوز به عنف و معاونت در قتل عمدی زنی به نام محبوبه است، محمود - 25 ساله - متهم به 4 فقره تجاوز،‌ علی - 26 ساله - متهم به 3 فقره تجاوز و کریم - 31 ساله - متهم به یک فقره تجاوز و مباشرت در قتل عمدی محبوبه است. بنابراین تقاضای اشد مجازات قانونی آنها را دارم.
در ادامه جلسه محاکمه نیز همسر محبوبه به عنوان قیم فرزندش خواستار قصاص و مجازات عاملان قتل همسرش شد و گفت: همسرم در آخرین لحظه‌های زندگیش ماجرای تلخی را فاش کرد و از مزاحمت‌های تلفنی پسر ناشناسی پرده برداشت. او برای حفظ زندگی‌مان بدون اطلاع من، روز حادثه برای گفت‌وگو با مرد ناشناس با وی در یکی از محله‌های پاکدشت قرار ملاقات گذاشته بود. اما راننده تبهکار پراید و سه همدستش او را ربوده و زمانی که در برابر خواسته شیطانی آنها مقاومت کرده بود او را با چاقو زدند.

سپس سیاوش - سردسته شبکه - گفت: پس از تشکیل باند سرقت، زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت به شدت شکنجه‌شان می‌کردیم تا ماجرای سرقت و آدم‌ربایی را فاش نکنند. اما وقتی «محبوبه» در برابر ما مقاومت کرد، کریم او را با کارد مجروح کرد. کریم هم اتهامش را پذیرفت.
در ادامه چهار زن و دختر جوان دیگر در مواجهه حضوری با متهمان به بیان جزئیات جنایت‌های سیاه تبهکاران پرداختند. بدین‌ترتیب پس از دریافت آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافعشان، قاضی عزیز محمدی و 4 قاضی مستشار برای صدور حکم وارد شور شدند.
قضات دادگاه سپس سه متهم ردیف اول را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و به اتهام آدم ربایی و سرقت به 25 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند. متهم ردیف چهارم به نام کریم نیز به اتهام تجاوز به عنف به اعدام به اتهام قتل عمد به قصاص و هفت سال زندان محکوم کردند. در ادامه با اعتراض متهمان پرونده برای بررسی حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور با بررسی پرونده حکم مجازات چهار متهم پرونده درباره سرقت و آدم ربایی را تایید کرده اما در زمینه قتل و تجاوز به عنف تحقیقات را ناقص دانسته و پرونده باردیگر به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
هفته گذشته چهار عضو باند شیطان برای دومین بار پای میزمحاکمه قرار گرفته و با اعتراف به جرایم خود درخواست بخشش کردند. همسر محبوبه هم خواستار قصاص قاتل همسرش شد.
پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه رای قبلی خود برای متهمان را صادر کرده و آنها را به 13 بار قصاص و اعدام محکوم کردند. قضات باتوجه به توبه کریم درخصوص مجازات اعدام او از رییس قوه قضاییه درخواست عفو کردند.
28247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    86 0
    ""قضات باتوجه به توبه کریم درخصوص مجازات اعدام او از رییس قوه قضاییه درخواست عفو کردند."" میشه بگین این یعنی چی ؟؟ هرکی هرکاری دلش خواست بکنه بعد بگه توبه ؟
    • اريا نسل برتر IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
      18 14
      اي كاش امام زمان ظهورمي كرد وريشه تمام اين بي عدالتي هارا .... حالامگخ شمانماينده خداهشتيدكه توبه پذير شديد . خداهم حق ناس رانمي بخشه چه رسد..........
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    67 0
    اعدام براشون کم است
  • بدون نام ZA ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    68 0
    توبه گرگ مرگه
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    66 0
    توبه کرد؟!!توبه گرگ مرگه
  • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    73 0
    غلط کرده توبه کرده.......مسخره کردید
  • امیر IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    58 1
    کار این " حیوو نا " جای هیچ دفاعی نداره !!!!! تفاوت انسان با حیوون قدرت تفکر و منطقشه و این آدمها هر از گاهی نشون میدن که آدمها هم میتونن به درجه ای پست تر از حیوونا برسن!!! ولی یه سوال اساسی دارم من : اگه واقعا همه چی مرتبه و وضعیت تو این جامعه براه و گل و بلبله چرا هر ماه آمار این تجاوزها و مشکلات داره بیشتر و علنی تر میشه ؟!!!!!
  • فاران IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    37 1
    واقعا" که بویی از انسانیت نبردند همان بهتر که اعدام شوند شاید درس عبرتی برای دیگران باشد
  • بدون نام IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    15 0
    کریم - 31 ساله - متهم به یک فقره تجاوز و مباشرت در قتل عمدی محبوبه است.
  • محمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    25 0
    ""قضات باتوجه به توبه کریم درخصوص مجازات اعدام او از رییس قوه قضاییه درخواست عفو کردند. اونوقت این یعنی چی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی سنجری IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    14 1
    حالا 13بار اعدام چطور میخواهند بکنند؟؟
    • ashix IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
      6 1
      13 بار اعدام یعنی این که اگر به هر دلیلی بار اول اعدام نشد ( مثلا طناب پاره شد ) دوباره حکم رو اجرا کنند .
    • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
      7 0
      یعنی اگه 12 بار هم عفو بگیره باز هم اعدام میشه.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    5 14
    نميتونن كسي رو 13 بار اعدام كنن ...بايد اعدام رو حذف كنين ..اونوقت قضيه عملي ميشه
  • اسماعیل IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    7 19
    باید اعدامشون کنن هر چهار تاشون اما در مورد محبوبه شاید خودش مقصر بوده چه دلیل داشته با مرد غریبه قرار بزاره شاید خودش به یه نیت دیگه رفته
    • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
      1 29
      محبوبه هم باید اعدام شه یا دستکم حد بخوره الله اکبر از این بی غیرتی ها کاش گشت کنترل روابط و نسبت ایجاد شده راحت شه جامعه از بی ناموسی
    • مازیار IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
      29 2
      وای بر ما که بدون دانش و بی پروا درباره دیگران (اونم کسی که رحمت خدا رفته) قضاوت می کنیم.
  • غضنفر IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    15 1
    اعدام واسه اینا عینه عدالته . همشونو باس اعدام کنن.
  • ملیکا CA ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    17 1
    با سلام .با متجاوزان باید جدی برخورد شود.و کسی حق ندارد به محبوبه خانم مرحوم تهمت بزند.در جامعه ای که خیلی راحت به زنان برچسب زده می شود و زنان و دختران ناشیانه مخفی کاری می کنند و کار را بدتر می کنند متاسفانه تنها انان ضربه می بینند.اگر پدران و شوهران متعصب و بدبین نباشند و دید باز داشته باشند و انقدر سعه ی صدر داشته باشند که زن یا دخترشان به راحتی مسایل رو با انها در میان بگذارند دیگر کمتر شاهد این مسایل خواهیم بود
  • نادیا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    8 0
    واقعا یعنی چی .نباید با این حیله از قصاص در بره
  • فرید IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    9 0
    نباید این زن تا این موقع موضوع را مخفی میکرد کاش با کوچکترین مزاحمتی زنان به شوهران اطلاع بدهند تا مشکلات بعدی برای زن پیش نیاد اگر اون شوهر هم بخواد به زن بدبین بشه به اندازه همین آدمهای بد می تونه مقصر باشه
  • بدون نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    9 0
    قضات عزیز از شرایط توبه مطابق فرمایش مولا علی اطلاع دارند که از جانب اولیای دم نایب پذیرش توبه ی این حیون شدن؟؟؟
  • هانيه IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 2
    كاش 13باراعدام جوري بود كه توهرمرحله به سرحدمرگ ميرسيدن ومياوردنشون پايين ودوباره طناب مينداختن گردنشون...يعني 13بارزجركششون ميكردن.اينطوري دلم خنك ميشد......
  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    2 0
    بنده عقلا این توبه را قبول ندارم در ضمن این یک مصیبت است و وارد شده باید تاوان آن داده شود .....اعدام
  • شیوا DE ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    2 0
    حقشون بود