80 عنوان کتاب همراه با 60 عنوان فیلم، صوت و نرم افرارهای ویژه تلفن همراه، 200 قطعه تصویر از اماکن مذهبی در کنار 10 لغت​نامه معتبر با امکان جستجو و نرم​افزارهای تلفن همراه در در لوح فشرده «زائر» عرضه شد.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت نرم‌افزار «زائر» ویژه زائران حج تمتع و عمره مفرده و همچنین علاقمندان سفر به سرزمین وحی را در موضوعات و عناوینی کاربردی منتشر کرد که 80 عنوان کتاب با موضوعاتی همچون احکام و مناسک حج، اسرار و معارف حج، اعتقادات و پاسخ به شبهات، سفرنامه و خاطرات، تاریخ مکه و مدینه، مباحث اجتماعی و سیاسی حج و ادعیه و زیارات از جمله بخش​های پرطرفدار این نرم​افزار است.


مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری به خبرآنلاین گفت: «این نرم افزار با امکان جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست، امکان محدود کردن دامنه‌های گوناگون محتوایی را هم دارد.»

حجت الاسلام روزبه برکت رضایی ادامه داد: «ارائه بیش از 60 عنوان فیلم، صوت و نرم افرارهای ویژه تلفن همراه، 200 قطعه تصویر از اماکن مذهبی مکه‌، مدینه، کربلا، نجف، کوفه و سوریه از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است. همچنین متن کامل قرآن با ترجمه فارسی استاد فولادوند؛ همچنین 10 عنوان لغت‌نامه معتبر با قابلیت جستجو و ارتباط با متون برنامه از دیگر امکانات این نرم افزار است. »

به گفته وی، 80 عنوان برگزیده و مورد نیاز عموم زائران بیت الله‌الحرام در عمره مفرده و تمتع انتخاب شده است و در این لوح فشرده در اختیار عموم زائران قرار دارد؛ این نرم افزار با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی نور تهیه شده است.

 

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکنون 800 عنوان کتاب تخصصی پیرامون موضوع حج و زیارت را به بازار نشر ارائه داده است.


6060
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =