ایسنا نوشت:

با اتمام تحقيقات در مورد پرونده «تعاوني مسكن كارگران برق منطقه تهران»، بر اساس ماده 4 قانون تشديد مجازات مرتكبين ارتشا، اختلاس و كلاهبرداري مبني بر مجازات حبس ابد، براي متهمان اين پرونده كيفرخواست صادر شد و پرونده در دادگاه به جريان افتاد.
در اين پرونده با حجم 17 كارتن، 10 متهم حضور داشتند كه مديرعامل سابق، رييس سابق هيات مديره و بازرس سابق شركت تعاوني مسكن كارگران اداره برق تهران از جمله متهمان بودند.
شكات مدعي هستند كه 9000 زمين با شگردي خاص به حدود 25000 نفر فروخته شده و اغلب مالباختگان هيچ سند و مدركي دال بر پرداخت پول در اختيار ندارند. اتهام 10 متهم بازداشت شده در اين پرونده، شركت در كلاهبرداري، جعل و انتقال مال غير است.
اخيرا از سوي برخي شكات پرونده مطالبي مبني بر آزادي تعدادي از متهمان با قرار وثيقه مطرح شده بود اما طبق پيگيري‌هاهيچ‌كدام از متهمان آزاد نيستند و همگي آنان همچنان تحت قرار بازداشت موقتند.
بيش از 100 نفر از شكات اين پرونده نيز امروز ـ يكشنبه ـ در مقابل دادگاه تجمع كرده و خواستار عدم آزادي متهمان و تسريع در رسيدگي به پرونده شدند.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    6 0
    درود هر چند دیر اما باز هم از شما سپاسگذاریم به دلیل این خبر مهم ,که باید یارها نه فقط از سایتها بلکه از صدا و سیمایی که خود را ملی میداند انعکاس داده میشد. امیدوارم این آخر ماجرا نباشد و اعضا را تا رسیدن به حق خو یاری کنید.
  • ناصر IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    2 0
    با سلام ما مالباختگان درخواست پیگیری بیشتری از سوی خبرگزاریها والبته صدا وسیمای ملی را داریم ... ماهم از همین ملتیم . متشکرم
  • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    0 0
    صدا و سیما کجاست؟