حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم برای شما مهم است؟ این سوالی بود که خبرآنلاین از کاربران پرسید.

امروز و فردا فرصت برای نامزد‌های مجلس نهم تمام می شود. در حالی که بسیاری از چهره‌های مطرح اصولگرا در این چهار روز گذشته مراحل ثبت نام خود را طی کرده و خود را برای انتخابات آماده می‌کنند هنوز خبری از اصلاح‌طلبان شاخص نشده است و تنها تعدادی از نامزد‌ها که خود را اصلاح‌طلب مستقل معرفی می کنند ثبت نام کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان نیز در درون خود پیرامون بحث انتخابات دچار چند دستگی هستند. عده‌ای انتخابات را تحریم کرده‌اند، عده‌ای شرط‌‌گذاری کرده‌ و برخی هم گفته اند بدون هیچ پیش شرطی حاضر می‌شوند. آن‌هایی که دم از تحریم یا شرط گذاری برای انتخابات می‌زنند، اساسا شرایط برگزاری انتخابات و نظارت استصوابی را دلیل عدم حضورشان ذکر می‌کنند اما رقبای آنها می گویند چون می دانند که شکست می‌خورند صرفا با ژست سیاسی فرار به جلو می کنند.
حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در این انتخابات جدا از اینکه برنده نهایی چه کسی باشد چهره انتخابات را تغییر خواهد داد. رقابت‌ها را جدی تر خواهد کرد و پیش بینی نتیجه نهایی را مشکل. خبرآنلاین در یک نظر سنجی از کاربران خود پرسید که آیا حضور اصلاح‌طلبان برای شما مسئله است یا خیر.
تا صبح امروز 865 نفر به این پرسش پاسخ دادند که بیش از 96 درصد گزینه آری و کمتر از 4 درصد گزینه نه را انتخاب کرده‌اند. یعنی از مجموع 865 نفر 837 نفر به این پرسش جواب مثبت و 28 نفر جواب منفی داده‌اند.
27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ملك زاده IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
    0 1
    تعدد جناحها نشان از بالندگي يك كشور است