شهرداری سمنان برای سفر رئیس جمهور ۸۹۰ میلیون تومان هزینه کرد اما کدام پروژه به شهرداری‌ سمنان مربوط می‌شد؟

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان طی سخنان صریح در خصوص "پرداخت ۱۰۷۰ میلیارد تومان ارزش افزوده توسط دولت به شهرداری‌های استان سمنان" و بودجه هزینه شده برای سفر رئیس جمهور به سمنان سخن گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مهدی خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در نطق پیش از دستور جلسه شورا از نحوه انتشار خبر پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها توسط دولت انتقاد کرد و گفت :اینکه مثلا وزیر کشور حکم شهرداران مراکز استانها را امضا میکند به معنای این نیست که وزیر میتواند آنها را مدیریت کند، تغییر شهرداران قانونا فقط برای عهده اعضای شورای شهر است.

وی ادامه داد :یکی از مواردی که بارها و بارها مشاهده شده برخی افراد در خصوص آن اطلاعات غلط به مردم میدهند و بعضی وقتها آنقدر تکرار می‌کنند که خودشان هم باور میکنند، موضوع پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها است.

خراسانیان افزود :در قانون گفته شده عوارض سهم شهرداریها جزو درآمدهای دولت نیست لذا اینکه گفته شود مالیات بر ارزش افزوده را دولت به شهرداریها پرداخت کرده درست نیست، چون اساسا این مبالغ درآمد دولت به حساب نمی‌آیند! لذا چرا برخی افراد به دروغ میگویند اگر ما سهم ارزش افزوده را به شهرداریها نمیدادیم شهرداریها حتی نمی‌توانستند حقوق پرسنل خود را هم بدهند؟!

رئیس شورای شهر سمنان بیان داشت مگر وقتی پول خود را در بانک می‌گذاریم، موقع برداشت پول رئیس بانک می‌تواند بر سر ما منت بگذارد و بگوید اگر پولتان را نمیدادیم در خرج خودتان هم مانده بودید؟ شما وظیفه دارید پول ما را به ما پرداخت کنید!

وی در پایان اشاره داشت که شهرداری سمنان برای سفر رئیس جمهور ۸۹۰ میلیون تومان هزینه کرد اما کدام پروژه به شهرداری‌ سمنان مربوط می‌شد؟ اما در جریان سفر رئیس جمهور حتی جای شهردار سمنان در کنار فرماندار هم نبود!

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1904938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =