سارق سابقه‌دار خودرو در این منطقه تهران دستگیر شد

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ حسین مافی سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو خبر سرقت یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در محدوده خیابان ستارخان تهران ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های محل و تحقیق و بررسی فنی پلیسی سارق که یک نفر خانم بوده شناسایی شده و مشخصات وی و خودرو سرقتی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد.

برنا در خبری نوشت:سرهنگ مافی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه پانزدهم اردیبهشت ماه خودرو سرقتی در خیابان بهبودی تهران مشاهده شد و عوامل کلانتری جهت دستگیری سریعا وارد عمل شده که سارق با رویت ماموران متواری شد و پس از تعقیب و گریز و طی مسافت کوتاهی با اجرای طرح مهار این متهم که خانمی ۵۲ ساله بود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت در ابتدا به عنوان مشتری به آرایشگاه‌های زنانه نیز مراجعه می‌کرده و از غفلت بانوان حاضر در آرایشگاه سوء استفاده و اموال آنها را سرقت می‌کرده است و سپس با استفاده از سوئیچ خودرو که در اختیار داشته خودروها را به سرقت می‌برده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به همراه جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ و کشف جرایم احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد در تمامی اماکن عمومی و خصوصی حتماً لوازم و وسایل خود را در جایی امن قرار داده و در اختیار افرادی که به آنها اطمینان ندارند خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =