۰ نفر
۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر نیرو، با اعتراض پیاپی استیضاح کنندگان روبرو شده است.

به گزارش خبرآنلاین، هیات رئیسه مجلس هنوز برای اعلام وصول این استیضاح آماده نیست و مقدمات برگزاری جلسه​ای با حضور مجید نامجو و رئیس مجلس با استیضاح کنندگان را چیده است.
حسین دهدشتی نماینده آبادان در تذکری در جلسه عصر امروز مجلس، با اشاره به این جلسه‌ای که قرار است فردا برگزار شود، گفت: حضور ما در این جلسه حتی اگر وزیر متعهد به اصلاح شود، چه ضمانت اجرایی خواهد داشت؟ چه انتظاری از ما دارید که در جلسه حضور یابیم؟ وزیر به وعده‌اش عمل نکرده است، حضور در این جلسه حتی اگر وزیر متعهد به اصلاح باشد چه ضمانت اجرایی خواهد داشت؟
او که ازتاخیر 13 ماهه در بررسی سوالش از وزیر نیرو گلایه مند بود، ادامه داد: اگر می​گذاشتید این سوال مطرح شود، سومین کارت زرد به وزیر ارائه می​شد و خود به خود در معرض استیضاح قرار می​گرفت.
دهدشتی خطاب به وزیر نیرو گفت: اگر او شجاعت دارد مطالبات وزارت خانه​اش را از رئیس دولت بگیرد یا اینکه شفاف و صادقانه با مردم سخن بگوید و عرخواهی کند. فقط وعده که درست نیست وقتی توانمندی ندارید، خودتان انصراف و استعفا دهید!
محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: اگر فرآیند قانونی سوال یا استیضاح طی شود و طراحان رضایت ندهند، هیات رییسه موظف است به وظیفه‌ی قانونی خود عمل کند.
/3129
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داش مجید CH ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    1 0
    نیست بقیه رو درست استیضاح کردید؟؟