صندوق املاک آگاه به زودی پذیره‌نویسی می‌شود

پذیره‌نویسی صندوق املاک و مستغلات آگاه، به زودی آغاز خواهد شد. این صندوق را می‌توان روشی برای بهره‌مندی از مزایای بازار ملک بدون محدودیت بودجه دانست.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه، صندوق املاک و مستغلات «خانه» آگاه با مجوز و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار به‌زودی پذیره‌نویسی خواهد شد. این صندوق که بر سرمایه‌گذاری در بازار املاک تمرکز دارد، بیشترین درصد دارایی‌های خود را به خرید و فروش و اجاره املاک اختصاص خواهد داد و تلاش می‌کند به عنوان یک ابزار جدید در بورس، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار املاک را برای اقشار مختلف جامعه رفع کند. از آنجایی که این صندوق توسط هیئت کارشناسی رسمی ارزش‌گذاری می‌شود، از شفافیت قانونی برخوردار است و آسودگی خیال سرمایه‌گذاران را تامین خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از اعلام زمان پذیره‌نویسی و با داشتن کد بورسی، از طریق سامانه‌های معاملاتی تمامی کارگزاری‌های رسمی کشور اقدام به خرید واحدهای این صندوق کنند. تاریخ پذیره‌نویسی صندوق املاک و مستغلات «خانه» آگاه از طریق درگاه‌های رسمی این کارگزاری اعلام خواهد شد.

گروه آگاه با سابقه تاسیس و مدیریت ۱۸ صندوق سرمایه‌گذاری که حوزه‌های مختلفی مانند سهام، طلا، اوراق درآمد ثابت، خودرو و ... را پوشش می‌دهند، با ارائه صندوق املاک، این بار علاوه بر فعالان همیشگی بازار سرمایه، گروه جدیدی از سرمایه‌گذاران را نیز هدف قرار داده است؛ افرادی که لزوما سرمایه‌گذار بورس نیستند اما می‌خواهند پس‌انداز مستمر خود را به بازار املاک اختصاص دهند و از بازدهی این بازار بهره مند شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1898736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =