۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد

مهدی تاج با توجه به روند پرداختی‌ها تا اینجای فصل، قانون سقف قرارداد را اصولی و منطقی قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدای فصل قانون سقف بودجه و قراردادها باعث به وجود آمدن چالش‌های زیادی برای تیم‌های مدعی شد و بسیاری به این قانون اعتراض داشتند.

در گزارش ورزش سه آمده است: با این حال، در شرایطی که تنها ۶ هفته تا پایان لیگ باقی مانده، بسیاری از باشگاه‌ها زیر ۵۰ درصد پرداختی داشته‌اند که این موضوع برایشان چالش برانگیز بوده است.

حال مهدی تاج در نشست خبری خود پس از جلسه با اعضای سازمان لیگ، این قانون را منطقی قلمداد کرد و گفت: باشگاه‌های بسیاری معترض بودند که چرا سقف می‌گذارید و بگذارید آزاد باشد که هرچه می‌خواهیم ببندیم، ولی همان سقفی که گذاشتیم هم برای باشگاه‌ها قابل پرداخت نبوده است و بعضی‌ها سی، چهل و پنجاه درصد پرداختی داشته‌اند که نشان می‌دهد حرکت سازمان لیگ اصولی و منطقی بوده است‌.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این تصمیمات متناسب با کشورمان گرفته شد. امیدواریم که پرداخت کنند چون بحث خصوصی‌سازی و مجوز حرفه‌ای را داریم و سه‌شنبه، چهارشنبه حتما تکلیف این دو باشگاه به طور رسمی معلوم می‌شود و به دو مجموعه واگذار می‌شود. بقیه باشگاه‌ها هم باید بحث پرداختی به بازیکنان را رعایت کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1897536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =