۳ نفر
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!

در این روزهای تنش بین کشورمان و رژیم غاصب صهیونیستی که انصافا با عملیات پیچیده و موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ خاورمیانه و جهان ایجاد شد و اسراییل هم حساب کار دستش آمد.

هرچند مشخص نیست که در این شرایط حساس چه اصراری بر، گشت ارشاد است و در پی آن حاشیه های پیرامونش و تولید محتوای مفت و مجانی برای امثال اینترنشنال.

با این حال دیروز یکی از دوستان و همکاران قدیم -که مدتی پیش کمرش را به جهت مشکل دیسک به پزشکان حاذق سپرده بود- تصویری از فاکتور بیمارستان خصوصی- ارسال کرد. در این فاکتور به جز هزینه ها –لابد برای یک بیمارستان خصوصی قابل قبول است!- اما نکته ای عجیب توجهم را جلب کرد.

در این عکس -که من نام بیمار و پزشک و بیمارستان را لاک گرفته ام اما اصل فاکتور جهت ارایه به مسوولین مربوطه حاضر است- نکته قابل تامل جایی است که تخفیف عمل هم درج شده است!

ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!

همانطور که در فاکتور می بینید هزینه کل جراحی و بستری حدود 91 میلیون تومان درج شده که حدود 34 میلیون تومان تخفیف برای این عمل لحاظ شده، برایم جالب است یک عمل تخصصی که همه چیز آن از سهم پزشک و بیمه و بیمارستان و وسایل مربوط به عمل و بستری کاملا مشخص شده چطور حساب می کنند که این رقم برای تخفیف در نظر گرفته شده است؟!

بماند که بیمه تکمیلی این بنده خدا از کل مبلغ اعلام شده حدود نیمی از آن را پرداخت کرده و گفته در بیمارستان قیمت بیش از تعرفه منظور کرده است.

منتظر پاسخ مسوولان هستم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =