۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳

تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین، تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ در چهار حوزه تخصصی معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون‌ها اعلام شد.

ایرنا در گزارشی نوشت: تعرفه خدمات سازمان در سال۱۴۰۳ بر اساس ماده ۳ قانون تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور مصوب ۲۷ تیر ۱۳۷۲ مجلس شورای اسلامی و هزینه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی با در نظر گرفتن تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصویب و از تاریخ ابلاغ آن لازم الاجرا است.

در ماده یک آن آمده است: سازمان پزشکی قانونی کشور و همه ادارات کل، مراکز و شعب تابعه موظف هستند تعرفه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال۱۴۰۳ را مطابق تعرفه موضوع ماده ۲ آیین‌نامه از تاریخ ابلاغ دریافت و به حساب درآمد عمومی کشور واریز کنند و همه آئین‌نامه‌های قبلی ملغی است.

در ماده ۲ نیز تاکید شده است: سازمان پزشکی قانونی کشور مجاز به دریافت تعرفه خدمات خاص پزشکی قانونی به شرح زیر بوده و موظف است رسید وجوه دریافتی را به مراجعان یا نماینده آنان تحویل کند همچنین هزینه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی که به مراکز خارج از سازمان ارجاع می‌شود، حسب مورد توسط متقاضی به همان مراکز پرداخت می‌شود.

در ماده ۳ تصریح شده است: در صورت تشخیص سازمان پزشکی قانونی کشور درخصوص افرادی که معسر از پرداخت هزینه‌های خدمات پزشکی قانونی باشند، رییس سازمان و مقامات مجاز از طرف وی می‌توانند آنان را از پرداخت تمام یا قسمتی از هزینه‌های مربوطه معاف کنند.

جدول ارائه خدمات در چهار حوزه معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون‌ها با تعرفه سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است و متقاضیان برای دریافت خدمات از پزشکی قانونی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://www.lmo.ir مراجعه کنند.

تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳

تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳

تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳

تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =