فارس نوشت:

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه با قانون نباید برخورد سلیقه‌ای صورت گیرد، گفت: احدی غیر از مجری و ناظر حق دخالت در انتخابات را ندارد.
 
سید‌صولت مرتضوی در همایش توجیهی ـ آموزشی مسئولین و کارشناسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان‌های البرز، سمنان و قم که ظهر امروز در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، به تشریح رخدادهای سیاسی در منطقه خاورمیانه و غرب پرداخت و اظهار کرد: از یک طرف موج بیداری اسلامی خواب خفاش‌گونه سلاطین جور را آشفته کرده و از طرف دیگر اکثر جوامع اروپایی به ستوه آمده و نهضت 99 درصدی را کلید زده‌اند.
وی با بیان اینکه امروز سیاست بشر امروز گم‌گشته‌ای را در خود احساس می‌کند، افزود: این گم‌گشته چیزی نیست به جز معنویت و یکی از ارکان مهم این معنویت مقوله عدالت است بنابراین امروز بی‌عدالتی حلقه مفقوده عالم سیاست است.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اکنون بشریت به یک بلوغ فکری رسیده که قادر است تغییرات اساسی در زندگی فردی و اجتماعی خود ایجاد کند، عنوان کرد: حرکاتی که امروز در اقصی نقاط جهان به وقوع پیوسته، الهام‌گرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه دنیا می‌دانند که مرکز هدایت این فریادها و الهام‌بخشی آنها از این نهضت الهی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مراقب چالش‌های پیش روی انتخابات باشیم، افزود: در رسیدگی به صلاحیت‌ها باید عین قانون اجرا شده و کسانی که واجد شرایط هستند به مردم معرفی شوند.
معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: ما باید در مقام اجرا ‌مواظب باشم و امانت مردم را مانند شیره جانمان نگه داریم و اجازه ندهیم اعتماد عمومی مخدوش شود.
وی در پایان‌ با تاکید بر اینکه نباید با قانون برخورد سلیقه‌ای شود، عنوان کرد: احدی غیر از مجری و ناظر حق دخالت در انتخابات را ندارد و امیدواریم این انتخابات نیز موجب فخر و مباهات جمهوری اسلامی ایران و سیاه‌رویی استکبار جهانی شود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    1 0
    تواین30ساله ازاین دست بایدونبایدهااول هرانتخاباتی گفته شده است اماهمه میدانندومیدانیم که این حرفهاصرفاحرفهای اول بازی است شاهنامه اخرش خوشه!!البته خوش برای اونهایی که ازقبل قراربوده برن بالا!!